תיקון שרשור כדי לרצות את כל הצדדים

הודעה של חסויH ל- X

למה אדם חרדי כמוך לוקח חלק מפורום סקס? גמר חתימה טובה לכולם!!!
 
תגובה של חסויH: אז בעצם

כאשר הוא עושה כזה דבר הוא רק נותן הצדקה לכל האנשים הדתיים שמתנגדים לאינטרנט.... גמר חתימה טובה לכולם!!!
 
הודעה של א77:מי אמר לך ש-X הוא חרדי

יש הרבה X שאינם חרדים. הנה X ואחת מהודעותיו ושמחת בחגך, חג סוכות שמח לכל חברי הפורום ופתקא טבא, זאבי. הערה של אריאלה ב.: הקישור לא הוכנס כדי לדון בבעיה מבלי לזהות באיזה גולש מדובר.
 
הודעה של אלישיר: ../images/Emo128.gif../images/Emo128.gif../images/Emo128.gif

• א-ר-י-א-ל-ה א-י-ש ה-ר-ו-חו אלישיר ו 00:41 | 15/10 בעזי"ת תקוה שתראו את ההודעה שלי בהקדם. אני ממליץ ומבקש למחוק את כל השירשור הזה. אני הראשון שבודק פרטים על משתמשים( אמנם יש לי ראש קרמינלי, אבל זה גם לשם שמים). -אין טעם לפרסם דברים בגנות אי מי. -לא זורקים אף אחד מבית כנסת, ואולי יהיה שינוי לטובה דוקא בגלל דיבורים שיש כאן. -זה אבק לשה"ר. נכון שיש עוד נושא לדיון כאן, אבל זה למסרים, וללאחר החג. יברכך ה' וישמרך. יאר ה' פניו אליך ויחנך. ישא ה' פניו אליך וישם לך שלום.
 
אני מתלבטת מה לעשות כאן

אני מתלבטת מה לעשות כאןו אריאלה ב. ו 10:25 | 15/10 פעמיים כבר עמדתי למחוק את כל השרשור הזה. לדעתי, השרשור הזה אינו מתאים לרוח הפורום. אבל יש גם אבל גדול שבגללו אני חשבתי שמן הראוי להשאיר את השרשור הזה, ומפאת כבוד הבחור לא אפרט מהם השיקולים שלי. מכיוון שהשרשור הזה לא עובר על התקנון של תפוז (כפי שנראה לי בכל אופן). ומכיוון שאין כאן לשון הרע ולא אבק של לשון הרע מכיוון שכל הפרטים גלויים לכל בכרטיס האישי שלו. ומכיוון שכבר מההודעה של הבחור לגבי השסע ידעתי שאלו יהיו התגובות להודעה שלו (אי אפשר לצפות מאדם להכנס לפורום חרדים ולהצהיר על עצמו שהוא חרדי ומההודעות שלו רואים קו מחשבה שאינו מתאים לאדם שהוא חרדי בדעותיו ושאנשים לא יעירו הערות לתגובות שלו או להתנהגות שלו כאדם חרדי). בכל אופן, איש הרוח יתעורר עוד מעט ונראה מה דעתו בנושא. בגלל כל הסיבות האלה אני מתלבטת אם למחוק או לא.
 
תגובה של אלישיר: לצרכי הרבים מותר

לצרכי רבים מותר לכתוב...ו אלישיר ו 12:14 | 15/10 בעזי"ת האבל הגדול שלך,דומני שהידהד אצלי עוד בטרם ביקשתי למחוק את השירשור. יש כאן כמה צדדים ושיקולים. הבעיה היא לא רק ביצל"שים גלויים, אלא גם בסמויים, ובשמות משתמשים פיקטיביים שנועדו למנוע זיהוי. את מכירה ת'בעיה הזו כבר ממזמן... בגלויים, וכגון כאן, הבעיה היא חילול ה' ר"ל. נכנס לו חילוני מצוי לכרטיס המשתמש של ידידנו, וממש לא אכפת לו שהוא בכלל יצל"ש, לא אכפת לו שהחרדים הם בני אדם ו"אין צדיק בארץ". הוא יכליל בצורה הנמוכה ביותר את כולנו. זב חוטם כמוני, שלא הרים עינים לראות אשה מזה 17 חודשים, יזכה להיות נכלל עם פלוני היצל"ש באותו ביוב. עוד נקודה היא: חילוני נכנס ושואל שאלה, וזוכה לתשובה מסיתה ומדיחה מאת פלוני היצל"ש. את הרושם שנוצר כאילו דעה כזו מייצגת חרד לדבר ה', לא תמיד ניתן לתקן. אין לחילוני המצוי שום הבנה בהבדל בין מי שקם חצות, ובין מי שעושה להכעיס. ובכלל: חזרתם בשאלה? יופי! באתם לשולחן שבת? שימו כיפה על הראש. שימו סומבררו, ברדס, בנדנה, שטריימלאך, כאפיה, קסדה או סיר לילה. אל תלכו לבית כנסת, ואל תעשו כלום, אבל תנו את הכבוד שיתן כל תרמילאי בגואה, כשהוא בא לליל הסדר. ומאידך: למה לגרש אנשים? אולי זו ההזדמנות שלהם להכיר אנשים שיעזרו להם להתמודד? אלי עדיף שיהיו קרובים מידי פעם לאידישקייט? (ולכאן: מדינא זה לא אבק לשה"ר, אבל בהרגשה זה בטח ובטח) צריך לחשוב בגלוי על העסק הזה, ולמצוא פיתרונות, אבל לא במסגרת השירשור הזה. וזה לאחרי סוכות... יברכך ה' וישמרך. יאר ה' פניו אליך ויחנך. ישא ה' פניו אליך וישם לך שלום.
 
אלישיר, עלית על הדילמה שהיתה לי

למה להשאיר את השרשור. אני חושבת שהפתרון שמצאתי (לפתוח דיון על הנושא ולהעתיק את התגובות מבלי שיזהו במי מדובר) הוא פתרון שאני יכולה לחיות איתו. יש לי עוד הרבה מה להגיד בנושא ולמען האמת כבר כתבתי אותם וכמעט לחצתי על "שלח". אבל מיד נזכרתי בדבריך והחלטתי שאתה צודק. אלו לא דברים שצריכים להגיד לפני הושענא רבה. שיהיה מועדים לשמחה לכולם
 
התגובה של הבחור לא הועתקה

א) כדי לתת לדיון להתנהל מבלי לזהות במי מדובר (כדי שהדיון לא ירד לרמות האישיות - כפי שזה התחיל להיות). ב) כדי לתת לדיון להתנהג כנושא בפני עצמו. אם התגובה של הבחור היתה מועתקת אנשים היו מגיבים לדבריו וזה היה גורם לבחור להגיב בשנית ושוב פעם הדיון היה יורד לרמה אישית.
 
למעלה