תיקונים ותוספות במשחק 3.7.2007

gindis

New member
תיקונים ותוספות במשחק 3.7.2007

שלום רב, המשחק עדין בבדיקה וזה נועד כדי לאפשר לכם לראות את המשחק אחרי התיקונים הללו. להלן הנושאים שתוקנו במשחק מלחמת טקטיקות. * תוקנה הבעיה של שינוי סיסמה. * אפשר לשלוח מינימום 1000 נקודות ולא פחות. * תוקנה הבעיה של שדרוג טכנולוגיה לראש נפץ של ארטילריה וטילי הגנה אווירית. * אם תקפתם עם חיילים או אוגדות ארטילריה או מערכות הגנה אווירית הם יושמדו. * טופלה הבעיה של הרשמה כאשר לוחצים על הלינק זה מביא אתכם לדף העוגיות. (אחרי האישור שחקן פשוט תיכנסו שוב פעם לשחקן שלכם) * תוקנה הבעיה של ההודעה שמופיעה כל הזמן שיש לכם הודעה ביחסים. * תוקנה הבעיה שכאשר מפציצים יחידה צבאית אז אתם מקבלים את החלון הפסד. * תוקנה הבעיה שכאשר מפציצים יחידה צבאית של האויב ומשמידים אותה אז זה לא רושם את זה. * תוקנה הבעיה של רכישת חיילים לשדה תעופה. מה נוסף למשחק: * בהוראות המשחק נוספו שאלות ותשובות. בברכה ותודה, ערן
 

smg200

New member
תודה

וערן למה אין אפשרות לאגור תורים? אנשים לא יכולים לשבת כל היום מול המחשב ולנצל כל תור שמגיע. תודה
 

gindis

New member
תשובה

המשחק הזה שונה מקודמיו אם אתם רוצים לשחק מהיר אז תבחרו משחקים של 5 ו-10 דקות כל תור וחשוב שתהיו ליד המחשב בעת המשחק. אם אתם לא יכולים להיות כל הזמן ליד המחשב אז תבחרו משחק איטי יותר ואפשר תור כל 7 או יותר שעות.
 

smg200

New member
אם ככה את אומר כנראה שלא שיחקת

בזה יותר משעה. גם משחק מהיר של תור כל 5 דקות הוא לא באמת מהיר, והוא דורש שעות על גבי שעות של ישיבה על המחשב. ותאמין לי, שאחרי שעה וחצי שעתיים נשברות לך האצבעות ואתה מתחיל להשתעמם וכל התורים מתבזבזים, ואם התורים היו נאגרים היה אפשר לבוא מתי שרוצים ולשחק בכיף בלי לחכות לשום דבר. ועוד דבר כדי לנצח צריך לכבוש לאויב את כל האדמה, באמת שלא הבנתי את החוק הזה ,נגיד והשמדתי לאויב את השדה תעופה, מפקדה ואת כל סוגי הנשקים שלו למה צריך להמשיך את המשחק ולכבוש את כל האדמה?זה סתם מעיק זה עוד הרבה הרבה זמן שצריך לבזבז על כלום, זה לא שהוא יכול לפגוע בי באיזה שהיא דרך פשוט הוא לא יכול לעשות כלום, ואני צריך לעבור ריבוע ריבוע. אני מצטער שאני מציק לך אבל רק רציתי שתדע :) לא משנה מה יהיה זה משחק טוב שכיף לשחק בו!
 

לירזבנ32

New member
מחזק!

אתה צריך לעשות שהשמדת המפקדה+התעופה+הטנקים יוביל לניצחון טכני...
 

d i p o

New member
באג...יחידות צבע לא נעלמות

וערן שים מקרא לכל הסימנים בהוראות
 

d i p o

New member
באג כנראה

רשמתי יחידה שלא קיימת I100 והיחידה יצאה מהמפה צריך שיהיה כתוב יחידה לא קיימת ולמה כל הזמן נעלמת אדמה??????
 

fabregas0

New member
קבל הצעות לשיפור

1. 7 ימים למינימום למשחק זה קצת מגביל את השחקנים וקצת מיותר לתת זמנים קבועים מראש, חייב להיות אפשרות לבחור את הזמן כמו למשל משחק ספרינט שיערך נגיד חצי שעה שמי שכובש הכי הרבה אדמה ועושה הכי הרבה נזק מנצח. 2. צריך שעון סטופר למעלה של המפה כדי שנדע לתזמן את הזמן של הזמן שנשאר למפה ולכל תור. יעיל יותר מלהסתכל כל שניה על כל נשק, או על השעון בבית. 3. הזמן שעובר כל תור צריך להיות ליחידת המינימום שזזה הכי לאט שאלא החיילים, טיפה לא הגיוני שמטוסים זזים באותה מהירות כמו חיילים, למרות הטווח הגדול יחסית שלהם עדיין, מתקפות אוויריות נהפכות מיותרות עוד שטילי הגנה אווירית הם בטוח 7 משבצות. מספיק 2-3 טילי הגנה להוריד את המטוסים ומסוקים עוד לפני שמגיעים לטווח של שש משבצות. 4. חייב לשפר את אחוזי הפגיעה של המטוסים בגלל זה ובגלל התזוזה שלהם מיותר לגמרי לקנות מטוסים וגם כשהם פוגעים הנזק איתם הוא מינורי ככה שההשפעה והצורך בהם מיותרים לחלוטין. 5. חיילים / טנקים שנמצאים על אותה משבצת עם ארטילריה / טילי הגנה אווירית תוקפים אותם משמידים אותם אך בפועל הנשק לא נהרס ליריב, ובעצם אפשר לתקוף אין סוף תקיפות שחדשות מלחמה הורסים והכל טוב אבל הנשק נשאר. 6. אפשרות של הבאת סיוע מהמפקדה/ נמל תעופה לנשקים, מטוס/מסוק/ארטילריה/טילי הגנה נמצאים באמצע לפעמיים חשובה לניצחון במשחק, נגמר לה התחמושת צריך להחזיר אותה כל הדרך לנמל תעופה או למפקדה, דבר שלפעמים עולה לי בניצחון. 7. צריך אפשר חיפוש שחקנים לפי מס' מדינה ולפי שם. 8. קצת טיפשי - כפתור עמוד ראשי בתוצאות ודירוגים, די מתסכל להעביר אחורה, אחורה, או לצאת מהמשחק לגמרי. 9. המשך ל1 בעצם - זה הסרת הגבלות על כל המ'סימום כסף כל כמה זמן עובר תור, מתאים את המשחק לכל אופי שחקן, אם זה אחד עם סבלנות שמסוגל לשבת שעות לבין אלא שרוצים לסיים משחק כמה שיותר מהר במקום להיגרר לשעות משחק על מפה אחת. וואו חפרתי :| תביעו דעה
 

fabregas0

New member
עוד משהו אחרון

10. להיכנס לפרטים על עולמות עוד לפני שאתה מחליט באמת להצטרף אליו, לראות רשימת שחקנים והכל. ותוריד את הקטע עם האייפי אם לא ירד עד עכשיו.
 
למעלה