![www.globes.co.il](https://res.cloudinary.com/globes/image/upload/t_1600X784/v1718612557/direct/shutterstock_2442945321_zn3u2f.jpg)
תכנון המטרו בירושלים יוצא לדרך: איפה יעברו הקווים?
![www.globes.co.il](https://images.globes.co.il/globes/icons/favicon2019-he.png)
![](https://res.cloudinary.com/globes/image/upload/v1719843835/COT_Pic/%D7%9E%D7%A4%D7%94-%D7%9E%D7%98%D7%A8%D7%95-%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%A9%D7%9C%D7%99%D7%9D2_ifhtmb.png)
![]()
תכנון המטרו בירושלים יוצא לדרך: איפה יעברו הקווים?
www.globes.co.il
![]()
חייב להסכיםהשני ביולי היום, לא ה 1 באפריל.
או שהוא רוצה להעביר את מרכז העיר לתחנה המרכזית.מי שיצר את המפה הראשונה לא יודע היכן נמצא מרכז העיר.
"הזז" אני מניח שאתה מתכוון לשדרות חיים הזז,עריכה:
נראה ש"גנבו" לי את קו הויקטוריה ההפוך, תלפיות - כובשי קטמון - הזז. עדיין - עדיף שזה יהיה קו משני במערכת הרק"ל ולא קו מטרו עם קיבולת גדולה פי 3 מקווי הרק"ל האדום והכחול שהם הקווים העיקריים בעיר.
חייב להסכים
או שהוא רוצה להעביר את מרכז העיר לתחנה המרכזית.
"הזז" אני מניח שאתה מתכוון לשדרות חיים הזז,
אבל לא נראה לי שהכוונה לתוואי הזה
אלא לתוואי של הקו הצהוב דרך בית המשפט והכנסת.
הקמת רשת מטרו פנימית בירושלים מיותרת. יש אפשרות ליצור רשת רק״ל מסועפת ולדעתי זה הפיתרון התחבורתי הנכון לתנועה בתוך ירושלים.![]()
תכנון המטרו בירושלים יוצא לדרך: איפה יעברו הקווים?
www.globes.co.il
![]()
הקמת רשת מטרו פנימית בירושלים מיותרת. יש אפשרות ליצור רשת רק״ל מסועפת ולדעתי זה הפיתרון התחבורתי הנכון לתנועה בתוך ירושלים.
מטרו בירושלים אפשר להקים כרשת פרברית עם קו בודד או שני קווים מפרברי ירושלים ובית שמש לירושלים עצמה.
נראה לי שמטרו צריך לעשות היכן שיש כשל תחבורתי ראשי בקווי הרק"ל, ו / או לקצר מרחקים באופן משמעותי בין מוקדי עניין ראשיים בעיר.
אני עדיין לא רואה כאלו.
אני באמת לא מבין למה לא מבטלים או מתכננים מחדש
את הקו הכחול/תכלת.
הרי הקו לא בבנייה וכאשר התחילו לגלגל את הרעיון של המטרו בינואר 2023
המכרז בנייה לא נסגר ועדיין לא בחרו את החברה שתבנה את הקו.
הבעיה שהשקיעו מיליונים בתיכנון מדוייק, תוכניות הנדסיות וכו'.
באמת חבל שלא אימצו סטנדרט "פרה - מטרו" למקטעי הרק"ל התת קרקעיים בגוש דן וירושלים כדי לאפשר הסבה עתידית.
מהו ההבדל בתכנון ובבנייה כדי להסבקו רק"ל לפרה-מטרו?
ומה ההבדל בעיניך כדי לעבור למטרו אמיתי? חוץ מהפרדה מלאה מהתנועה בכבישים?
גם ברשת הרק"ל המוקדמת של גוש דן השקיעו מיליוניםהבעיה שהשקיעו מיליונים בתיכנון מדוייק, תוכניות הנדסיות וכו'.
באמת חבל שלא אימצו סטנדרט "פרה - מטרו" למקטעי הרק"ל התת קרקעיים בגוש דן וירושלים כדי לאפשר הסבה עתידית.
גם ברשת הרק"ל המוקדמת של גוש דן השקיעו מיליונים
ובסוף חלק גדול ממנה הוחלף למטרו.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.