תכנון טיול דאבלין והסביבה

Salem

New member
תכנון טיול דאבלין והסביבה

אני יודע שכבר יש לי הודעה בפורום, אבל זה לא קשור - אז פתחתי נושא חדש. אני מקווה שזה בסדר. בכל מקרה, אני אהיה 4 לילות בדאבלין, וזה יוצא לי 4 ימים (בגלל שעות הטיסות וכו'). אני מתכנן יומיים טיול בדאבלין עצמה, והיום האחרון יש לי תוכניות בסביבה. ורציתי לצאת ביום השלישי של הטיול אל מחוץ לדאבלין. קודם כל דאבלין: חשבתי ביום הראשון לעשות אוטובוס של Hop-on-Off ולראות את האתרים מסביב. בערב הבנתי שטוב לצאת לאזור הTemple Bar. מה עוד כדאי וחשוב לראות? ביום של מחוץ לדאבלין: העדיפות היא להשתמש בתחבורה ציבורית, אם אי אפשר... אני יכול לשכור רכב ליום. השאלה מה לראות? יש כל כך הרבה... קראתי במטייל על סיור ב-Howth אבל לא נראה לי הכי מעניין... קראתי גם על טיול יומי שאפשר לקחת לבלפסט ב35 יורו לבנאדם, מעניין? שווה? הכי מעניין נראה לי להגיע לאזור הגלן-דאלוך + הרי הוויקלו. השאלה אם יש טיולים ליום אחד לסביבה הזאת? או שאני צריך להגיע בכוחות עצמי? המלצות יתקבלו בברכה
 
כשהייתי בדאבלין

עשיתי טיול קטן למוזיאון ג'יימסון וגם למבשלה של גינס (שכוללת מוזיאון). יש את טירת דאבלין ושם אתה מקבל גם את ההסטוריה של העיר. בכלל, האזור טריניטי קולג' ל- Four courts הוא חביב. יש שם את הקולג' ובו תערוכה של אחד מספרי ה- Bible העתיקים בעולם, מדרחוב עמוס חנויות, הפסל של מולי מאלון, פארקים וכן הלאה. לגבי מה שקורה מחוץ לדאבלין. אני לא יודע אם אפשר ליסוע לוויקלו רק ליום אחד, כדאי לבחור משהו ספציפי אחד לעשות שם ואז ללכת רק לשם. מצפון לדאבלין, אם אתה אוהב כאלה דברים, יש סיור לניו-גריינג' (אתר קבורה נאוליתי, הקדום ביותר באירופה) ולסביבה.
 

SaarFadida

New member
רגע...

אתה ארבע ימים סה"כ באירלנד? או רק בדבלין? אני הייתי לפני בערך 5 שנים,לצערי שכחתי כמה שמות, אבל בכלליות פחות אהבתי את דבלין מכל הטיול. ממטיילים ששמעתי הם פחות נהנו מגינס,אני לא הלכתי כי אז זה היה קצת יקר לכיסי, הלכתי לסמן וי על כמה אתרי תיירות כמו ה book of celts , אבל האמת,ברגע שיצאתי מדבלין וראיתי יותר ירוק בעיניים יותר נהניתי. גלנדלוך מומלץ בחום! הייתי בבפלסט בטיול מאורגן (טיול של 3 ימים בצפון אירלנד), ועוד עיירה שאהבתי (לדעתי היא באיזור דבלין,אבל אני לא זוכרת ב מאה אחוז) זו קילקני!
 
למעלה