תכנון נכון של מודעת פרסום
1. צבעים במודעה: חשוב לשמור על ה"לוק אנד פיל" של החברה באמצעות הצבעים במודעת פרסום, כך שיהיה ניתן לזהות באיזה חברה מדובר גם אם מסתכלים "בהבזק עין".
הצבע החזק ביותר והמניע ביותר לפעולה מבין כל הצבעים הוא צבע אדום ולא משנה אם יגידו לכם אחרת.
בחומר פרסומי השתדלו להימנע מפונטים בצבעים בהירים מאד ( ירוק בהיר, בז' וכד')
*ניגוד הצבעים הנוח ביותר לקריאה (שהתגלה אגב לפני שנים רבות) - אותיות שחורות על רקע צהוב ( ראו דפי זהב)
2. עקרון של מסר פשוט וברור - ניתן להציג את המסר בעזרת תמונה, משפט או דימוי, אח"כ אפשר להוסיף מילים והסבר באופן שהוא לא יפריע למסר לעבור.
3. הפונט המומלץ ביותר בדפוס הוא "סריף", בו כל אות בולטת ומסודרת.
4. פחות הוא יותר - Less is more - זכרו, כאשר רוצים לשדר יוקרה, עדיף לומר פחות, להראות משהו בלי הרבה מלל ובעצם לתת לתמונה לדבר. מה שמשדר שהמוצר הוא העיקר ומספיק רק להראות אותו (לדוגמא: תכשיט, עט, וויסקי).
1. צבעים במודעה: חשוב לשמור על ה"לוק אנד פיל" של החברה באמצעות הצבעים במודעת פרסום, כך שיהיה ניתן לזהות באיזה חברה מדובר גם אם מסתכלים "בהבזק עין".
הצבע החזק ביותר והמניע ביותר לפעולה מבין כל הצבעים הוא צבע אדום ולא משנה אם יגידו לכם אחרת.
בחומר פרסומי השתדלו להימנע מפונטים בצבעים בהירים מאד ( ירוק בהיר, בז' וכד')
*ניגוד הצבעים הנוח ביותר לקריאה (שהתגלה אגב לפני שנים רבות) - אותיות שחורות על רקע צהוב ( ראו דפי זהב)
2. עקרון של מסר פשוט וברור - ניתן להציג את המסר בעזרת תמונה, משפט או דימוי, אח"כ אפשר להוסיף מילים והסבר באופן שהוא לא יפריע למסר לעבור.
3. הפונט המומלץ ביותר בדפוס הוא "סריף", בו כל אות בולטת ומסודרת.
4. פחות הוא יותר - Less is more - זכרו, כאשר רוצים לשדר יוקרה, עדיף לומר פחות, להראות משהו בלי הרבה מלל ובעצם לתת לתמונה לדבר. מה שמשדר שהמוצר הוא העיקר ומספיק רק להראות אותו (לדוגמא: תכשיט, עט, וויסקי).