תכנון נכון של מודעת פרסום

Alexsushi

New member
תכנון נכון של מודעת פרסום

1. צבעים במודעה: חשוב לשמור על ה"לוק אנד פיל" של החברה באמצעות הצבעים במודעת פרסום, כך שיהיה ניתן לזהות באיזה חברה מדובר גם אם מסתכלים "בהבזק עין".
הצבע החזק ביותר והמניע ביותר לפעולה מבין כל הצבעים הוא צבע אדום ולא משנה אם יגידו לכם אחרת.
בחומר פרסומי השתדלו להימנע מפונטים בצבעים בהירים מאד ( ירוק בהיר, בז' וכד')
*ניגוד הצבעים הנוח ביותר לקריאה (שהתגלה אגב לפני שנים רבות) - אותיות שחורות על רקע צהוב ( ראו דפי זהב)

2. עקרון של מסר פשוט וברור - ניתן להציג את המסר בעזרת תמונה, משפט או דימוי, אח"כ אפשר להוסיף מילים והסבר באופן שהוא לא יפריע למסר לעבור.

3. הפונט המומלץ ביותר בדפוס הוא "סריף", בו כל אות בולטת ומסודרת.

4. פחות הוא יותר - Less is more - זכרו, כאשר רוצים לשדר יוקרה, עדיף לומר פחות, להראות משהו בלי הרבה מלל ובעצם לתת לתמונה לדבר. מה שמשדר שהמוצר הוא העיקר ומספיק רק להראות אותו (לדוגמא: תכשיט, עט, וויסקי).
 

rozen111

New member
צבעים בפרסום

כל הכבוד על המידע הרב שהזרמת פה
בנושא אחר
יש לי אתר אינטרנט כמו חנות מקוונת בנושא של מוצרי פרסום
אני מעוניינת לקדם אותו
לפני צבעי האתר אני מעוניינת בקידום האתר בגוגל
איך לעשות זאת?
אשמח לרעיונות
בתודה
 

Alexsushi

New member
קידום אתר בגוגל

קידום אתר בגוגל ( ואני מניחה שאתה מתכוון לקידום בתוצאות החיפוש ) נקרא SEO או בעברית אופטימיזציית אתר למנועי חיפוש.
התורה לקידום אתרים היא נרחבת ויש בארץ עשרות אם לא למעלה מכך חברות אשר עוסקות בקידום אתרים.

בגדול ניתן לחלק את הקידום לשניים:
קידום פנימי ( אופטימיזציית אתר)
הכוונה היא בתשתית הבנייה של האתר, בצורת הכתיבה של הטקסטים,התוכן, הקוד והתגיות, תאור הדפים , META DATA ועוד.

קידום חיצוני
הכוונה היא בכל ההפניות החיצוניות שנעשות אל האתר, ז"א מהיכן מגיעים קישורים אל האתר, מהיכן מגיעים גולשים אל האתר, כמה זמן הם נשארים באתר, ועוד מגוון רב של פרמטרים.

על מנת לבצע אופטימיזציה טובה צריך מקצועיות רבה, זמן רב וגם תוכנות יעודיות לא יזיקו.
בכל מקרה, שווה ללמוד את הנושא ( לבד או דרך קורס ) אבל אם אין זמן אני ממליצה לך לפנות לחברה רלוונטית בתחום.

מקווה שעזרתי
 

TaTaKiss

New member
אני רוצה להמליץ על בלוג מעולה בנושא- AskPavel

אני מאוד אוהבת לקרא את הבלוג של פבל ישראלסקי, הוא מומחה בתחום קידום אתרים וניתן ללמוד ממנו המון
הוא גם מתחיל להרצות בקורס קידום אתרים במכללה לניו-מדיה, שם למדתי בזמנו קורס ניהול מדיה חברתית והם עושים עבודה נפלאה
לבלוג-
http://www.askpavel.co.il/
 
פרסום באינטרנט זו חיה אחרת לגמרי

היכולת למדוד את התוצאות של מודעת פרסום באינטרנט נותנת לנו כלי אמיתיים לישום.

כל מערכת קמפיינים מכילה כמה הגדרות יסוד: חשיפות, הקלקות, המרה.

שימוש מושכל בנתונים אלו יכול להעלות את תוצאות הקמפיין בצורה משמעותית בלי להכנס כלל למצב שבו אנו מעריכים את התוצאות אלא ע"י בחינה של תוצאות האמת.

הדרך:
מעצבים גירסה בסיסית של המודעה
מעצבים כמה וריאציות של המודעה (כותרת שונה, תוכן שונה, צבעים שונים, גודל שונה וכו')
מציבים את כל הוריאציות ומפעילים את הקמפיין למשך יממה.

כעת בוחנים מספר פרמטרים:
1. מהו הזמן (השעה ביום) שבו היו הכי הרבה המרות (המרה = לקוח). נשים לב שיש שעות שבהן אנשים מתעניינים בשרות/מוצר אבל לא קונים, לדוגמה בעבודה (שעות הבוקר), ילדים שגולשים בשעות הצהריים, הורים עייפים בערב שרק רוצים לדעת כמה זה עולה וכו'.
2. מהי המודעה שמשכה הכי הרבה קליקים? זו המודעה הטובה ביותר, בכפוף לתוצאות ההמרה. לדוגמה, נפרסם מודעה שבה כתוב "מאה שקל חינם לקניה בחנות XXX" ונקבל כמות הקלקות אדירה. האם אלו לקוחות משלמים? כנראה שלא. מודעה אחרת יכולה להיות "מאה ש"ח הנחה בקנייה מעל 500 ש"ח" וזו כבר יכולה להיות מודעה שממירה טוב - הלקוח מקליק כשהוא כבר יודע שמינימום ההוצאה הוא 400 ש"ח.
3. מהי המודעה שמכרה הכי הרבה?

בתוך יממה אחת של פרסום ניתן לקבל את המסקנות האלו ולפעול לפיהן על מנת לקבל תוצאות מיטביות.

חשוב מאוד: אין לנוח על זרי הדפנה. מודעות נוטות "להשחק" וכאשר מבחינים בשחיקה של מודעה יש להחליפה במודעה טובה יותר.

(האמור נכתב עבור קמפיין "לפי הקלקות" אבל ביסודו נכון לכל סוג של קמפיין, בשינוי יעד הקמפיין)
 

Alexsushi

New member
בחירת צבעים במיתוג

שלום לך,
לשאלתך הנכונה, בנוגע לצבעים באתר / בלוג ובכלל במיתוג ממליצה לך לקרוא את המאמר הבא שמסביר על בחירת צבעים במיתוג ועיצוב. המאמר נכתב על פי מחקר בו הם גילו מהן האסוציאציות שמעוררים צבעים שונים עבור הנבדקים שנשאלו

צבעים במיתוג
 
למעלה