תיכנון שנתי של תקציעב שיווק
רצוי שתיכנון של תקציב השיווק יהיה מוגדר למשך שנה מראש. התקציב צריך להתמקד באסטרטגיה בלבד כלומר - ניתוח הוצאות מול יעדי הכנסות/פעילות או לפי הכנסות וחישוב ROI.
את האופן שבו מקצים את התקציבים לערוצי הפעילות השונים כלומר את הטקטיקה - אם זה PPC, פרסום בפייסבוק, פעילות אוף ליין, טלויזיה, רדיו וכו' אפשר לתקצב באופן רבעוני ולמדוד ROI כללי ו ROI פר ערוץ ועל פי ביצועים לקבל החלטות.
כמובן שבתכנון האסטרטגי יש להתייחס לחגים, חופשות וארועים שונים. כמו שציינו בחודש אפריך יהיו בחירות מקומיות ולכן אצל חלק מהמפרסמים יהיה חכם לדחות פעילות עד אחרי הבחירות.