תלונה - אי צדק משווע בקורס תפירה
רציתי להירשם לקורס תפירה בבי"ס מסוים. לפני שנרשמתי בדקתי קורס בימי שני, אחר הצהריים היחידים שפנויים לי. כשהודיעו לי שנפתח הקורס בימי שני נרשמתי בשמחה. משך הקורס הוא 12 פעמים. כבר בשיעור השלישי המורה עברה אחת אחת ואמרה שהיא נשלחה לבדוק אפשרות להעביר את היום של הקורס - במקום יום שני כל יום אחר. אני אמרתי שאני לא יכולה. אחרי זה הגיעה המנהלת של המקום ואמרה שאין ברירה, חייבים לבחור יום אחר. הן אמרו ששבוע לאחר מכן יהיה כרגיל ימי שני ולאחר מכן הקורס של ימי שני נסגר. בדרך בישרו לנו שגם המורה תוחלף. למרות שזה הכעיס אותי וגם יצר אצלי בלאגן, אמרתי שאולי אצליח ואם אצליח זה יהיה ליום שלישי. אמרו לי שזה מצוין. כשהגעתי לעבודה למחרת ובימים הקרובים הפכתי עולמות, הזזתי פגישות קבועות, העברתי טיפולים, קבוצות וכו', שיניתי את היום בו אני עובדת ערב, והכל - כדי לפנות את היום שאוכל להגיע בימי שלישי אחה"צ. שבוע לאחר מכן הגעתי לשיעור של יום שני ואמרתי שאכן הזזתי ואני אוכל להגיע בימי שלישי. אני ועוד אחת. פתאום המנהלת ששוב נכנסה לכיתה אמרה "אה, יום שלישי דווקא?....." "מה עכשיו?" "יום שלישי זו בעיה, למה לא רביעי?" כבר קפצו לי הפיוזים לראש אבל אמרתי שזה לא משנה כי סיכמנו שאזוז ליום שלישי. (בדיאבד מסתבר שזה לא משנה מה חשבתי, או מה סיכמנו שבוע לפני כן...) המנהלת אמרה "יום שלישי?" בסדר..." כבר ההפרעות האלו והדיונים האלו על איזה יום לעבור ומי המורה שתוחלף מאד הפריעו לעבודה ועשו הרגשה מאד לא נעימה. למחרת קיבלתי טלפון מהפקידה שגם בימי שלישי אין אפשרות לקורס וזה חייב להיות יום רביעי. הסברתי לה את הבלאגן שנוצר לי והשמיניות באויר שעשיתי, ואמרתי שאם כך בואו נפסיק את הקורס ואקבל את הכסף חזרה, וניפרד כידידים... היא אמרה שתבדוק את העניין ותחזור אליי. לאחר כמה ימים חזרה אליי בהודעה הבאה: "אין בעיה, סידרנו הכל, אנחנו נחזיר את הקורס לימי שני. עדיין עם מורה אחרת, אבל ימי שני". אני הייתי בהלם!!! הרי העברתי הכל בעבודה, ואין סיכוי שאני משגעת את כל העולם ומשנה שוב את כל הפגישות, טיפולים, קבוצות, ישיבות וכו' בעבודה, הודעתי כבר לכולם על השינויים, ופשוט אין סיכוי. מה היא אומרת לי? זה היה בשבילך. אבל שבועיים אני הולכת עם הידיעה שהקורס בימי שני נסגר - אמרתם לנו בוודאות שתוך שבועיים הוא נסגר, ועכשיו יופי שאתם מחזירים אבל אני לא יכולה להגיע. התפרצו עליי מה זה את לא יכולה, זה בשבילך, את אמרת שלא נוח לך אז הזזנו... (?!?!?!) אמרתי שאני לא יכולה וזו עובדה ושוב - אין לי בעיה להפסיק את הקורס אם אני המתנגדת היחידה ולקבל החזר. היא אמרה לי שפשוט הקורס של יום שלישי מפוצץ ולא אוכל לקבל יחס אישי ובשבילי היא רוצה שאגיע יום שני כדי שארגיש טוב. ב-ס-ד-ר!!! בסוף אמרה שהם יעשו שינוי ויקטינו את מספר המשתתפים ויזיזו קורסים ויפתחו עוד קבוצות או לא יודעת מה, ושיהיה בסדר - "תגיעי ביום שלישי ותהיה קבוצה קטנה". הגעתי ביום שלישי האחרון ובמקום 5-10 בנות שהיו בשיעורים הראשונים, היו 15 בנות בכל קבוצה, סך הכל 3 כיתות - והכל עם אותה מורה באותו שיעור!!! המורה החדשה הייתה חסרת סבלנות ואמרה שתגיע אליי רק אחרי "זאת וזאת וזאת וזאת", טוב בינתיים תעשי משהו. "אבל אני לא יודעת מה לעשות ואני צריכה לעדכן אותך איזה פרויקט התחלתי". הייתי המומה מהבלאגן ששרר שם, ואחרי 10 דקות ארזתי את חפציי והלכתי הביתה. למחרת דיברתי עם המנהלת ודרשתי להפסיק את הקורס ולקבל את הכסף חזרה. הרי זה חוסר אחריות, חוסר מקצועיות ושיגוע של הלקוח. תגובת המנהלת הייתה כל כך לא צודקת, היא לא הקשיבה, רק התגוננה, כעסה, האשימה ותקפה אותי. בסוף אמרה שתבדוק את הנושא אבל לא נראה לה. שתבינו, השיחה הייתה עבורי כל כך קשה נפשית, כל כך לא צודקת (לא סובלת שקרים וחוסר צדק) שבכיתי במשך 10 דקות שלמות אחריה! הרגשתי ששאבו ממני את כל האנגיות, זה כמו להוכיח את צדקתך לקיר...
רציתי להירשם לקורס תפירה בבי"ס מסוים. לפני שנרשמתי בדקתי קורס בימי שני, אחר הצהריים היחידים שפנויים לי. כשהודיעו לי שנפתח הקורס בימי שני נרשמתי בשמחה. משך הקורס הוא 12 פעמים. כבר בשיעור השלישי המורה עברה אחת אחת ואמרה שהיא נשלחה לבדוק אפשרות להעביר את היום של הקורס - במקום יום שני כל יום אחר. אני אמרתי שאני לא יכולה. אחרי זה הגיעה המנהלת של המקום ואמרה שאין ברירה, חייבים לבחור יום אחר. הן אמרו ששבוע לאחר מכן יהיה כרגיל ימי שני ולאחר מכן הקורס של ימי שני נסגר. בדרך בישרו לנו שגם המורה תוחלף. למרות שזה הכעיס אותי וגם יצר אצלי בלאגן, אמרתי שאולי אצליח ואם אצליח זה יהיה ליום שלישי. אמרו לי שזה מצוין. כשהגעתי לעבודה למחרת ובימים הקרובים הפכתי עולמות, הזזתי פגישות קבועות, העברתי טיפולים, קבוצות וכו', שיניתי את היום בו אני עובדת ערב, והכל - כדי לפנות את היום שאוכל להגיע בימי שלישי אחה"צ. שבוע לאחר מכן הגעתי לשיעור של יום שני ואמרתי שאכן הזזתי ואני אוכל להגיע בימי שלישי. אני ועוד אחת. פתאום המנהלת ששוב נכנסה לכיתה אמרה "אה, יום שלישי דווקא?....." "מה עכשיו?" "יום שלישי זו בעיה, למה לא רביעי?" כבר קפצו לי הפיוזים לראש אבל אמרתי שזה לא משנה כי סיכמנו שאזוז ליום שלישי. (בדיאבד מסתבר שזה לא משנה מה חשבתי, או מה סיכמנו שבוע לפני כן...) המנהלת אמרה "יום שלישי?" בסדר..." כבר ההפרעות האלו והדיונים האלו על איזה יום לעבור ומי המורה שתוחלף מאד הפריעו לעבודה ועשו הרגשה מאד לא נעימה. למחרת קיבלתי טלפון מהפקידה שגם בימי שלישי אין אפשרות לקורס וזה חייב להיות יום רביעי. הסברתי לה את הבלאגן שנוצר לי והשמיניות באויר שעשיתי, ואמרתי שאם כך בואו נפסיק את הקורס ואקבל את הכסף חזרה, וניפרד כידידים... היא אמרה שתבדוק את העניין ותחזור אליי. לאחר כמה ימים חזרה אליי בהודעה הבאה: "אין בעיה, סידרנו הכל, אנחנו נחזיר את הקורס לימי שני. עדיין עם מורה אחרת, אבל ימי שני". אני הייתי בהלם!!! הרי העברתי הכל בעבודה, ואין סיכוי שאני משגעת את כל העולם ומשנה שוב את כל הפגישות, טיפולים, קבוצות, ישיבות וכו' בעבודה, הודעתי כבר לכולם על השינויים, ופשוט אין סיכוי. מה היא אומרת לי? זה היה בשבילך. אבל שבועיים אני הולכת עם הידיעה שהקורס בימי שני נסגר - אמרתם לנו בוודאות שתוך שבועיים הוא נסגר, ועכשיו יופי שאתם מחזירים אבל אני לא יכולה להגיע. התפרצו עליי מה זה את לא יכולה, זה בשבילך, את אמרת שלא נוח לך אז הזזנו... (?!?!?!) אמרתי שאני לא יכולה וזו עובדה ושוב - אין לי בעיה להפסיק את הקורס אם אני המתנגדת היחידה ולקבל החזר. היא אמרה לי שפשוט הקורס של יום שלישי מפוצץ ולא אוכל לקבל יחס אישי ובשבילי היא רוצה שאגיע יום שני כדי שארגיש טוב. ב-ס-ד-ר!!! בסוף אמרה שהם יעשו שינוי ויקטינו את מספר המשתתפים ויזיזו קורסים ויפתחו עוד קבוצות או לא יודעת מה, ושיהיה בסדר - "תגיעי ביום שלישי ותהיה קבוצה קטנה". הגעתי ביום שלישי האחרון ובמקום 5-10 בנות שהיו בשיעורים הראשונים, היו 15 בנות בכל קבוצה, סך הכל 3 כיתות - והכל עם אותה מורה באותו שיעור!!! המורה החדשה הייתה חסרת סבלנות ואמרה שתגיע אליי רק אחרי "זאת וזאת וזאת וזאת", טוב בינתיים תעשי משהו. "אבל אני לא יודעת מה לעשות ואני צריכה לעדכן אותך איזה פרויקט התחלתי". הייתי המומה מהבלאגן ששרר שם, ואחרי 10 דקות ארזתי את חפציי והלכתי הביתה. למחרת דיברתי עם המנהלת ודרשתי להפסיק את הקורס ולקבל את הכסף חזרה. הרי זה חוסר אחריות, חוסר מקצועיות ושיגוע של הלקוח. תגובת המנהלת הייתה כל כך לא צודקת, היא לא הקשיבה, רק התגוננה, כעסה, האשימה ותקפה אותי. בסוף אמרה שתבדוק את הנושא אבל לא נראה לה. שתבינו, השיחה הייתה עבורי כל כך קשה נפשית, כל כך לא צודקת (לא סובלת שקרים וחוסר צדק) שבכיתי במשך 10 דקות שלמות אחריה! הרגשתי ששאבו ממני את כל האנגיות, זה כמו להוכיח את צדקתך לקיר...