תלונה חוזרת

deathcaster

New member
תלונה חוזרת

אמי אינה מצליחה להיכנס לא לפורומים ולא לבלוג שלה בתפוז.
ברגע שהיא מנסה היא מקבלת הודעת שגיאה בסגנון:
<p>The requested URL was rejected. Please consult with your administrator. Your support ID is: מספר ארוך</p> <p>ספק האינטרנט של אמי זה הוט-נט והתשתית של הוט, שם המשתמש שלה הוא: "האמא הסורגת"</p> <p> </p> <p>מה עושים?</p> <p>תודה</p> <p>מה עושים?</p>
 
שלום deathcaster,

הפנייה שלך מועברת לטיפול הצוות הטכני, מודים לך על הפירוט והעדכון

שבוע טוב
 

rj111

New member
גם אצלי אותו הדבר

הספק שלי הוטנט והתשתית בזק.
 

rj111

New member
כנ"ל מהפלאפון שלי בגלישה סלולרית

לא דרך ה-WIFI בבית.
 
למעלה