תלונה ל- AMPM

dory30

Well-known member
שלום רב, שמי דורי ואני לקוח ותיק של סניפכם בבן יהודה 195 בתל-אביב. היום, 27 בדצמבר, הלכתי לקנות. רק במעמד הקופה, התברר לי שהקופות מושבתות עקב תקלה במערכת ושאין ביכולת העובדים לקבל ממני אשראי. לאור זאת, התבקשתי להוציא מזומן. אחרי שהאוטומט בחוץ היה גם הוא מקולקל, הבהרתי להם שבכוונתי לשלם יותר מאוחר- מאחר ומאוד מיהרתי. מנהלת המשמרת (או הסניף), חדשה בתפקידה, סירבה לבקשתי- דבר שלא היה קורה עם זאת שקדמה לה.
לאחר שהבנתי שלא אגיע רחוק, הנחתי את המוצרים על הדלפק ויצאתי תוך כדי שאני מקלל אותה קללות נמרצות (אותן הרוויחה ביושר, עליי לציין) . בתגובה, היא צעקה עליי שלא אחזור יותר. ואכן, לא אחזור לחנות שבה לא מכבדים אותי. מבחינתי, הסניף הזה איבד לקוח ועד שלא אזכה ממנה להתנצלות בכתב על התנהגותה – אכן אקנה במקומות אחרים.

אבקש שתטפלו בתלונתי, כדי שלא יברחו לכם לקוחות נוספים.תודה והמשך שבוע טוב.
 

in bal1

Well-known member
שלום רב, שמי דורי ואני לקוח ותיק של סניפכם בבן יהודה 195 בתל-אביב. היום, 27 בדצמבר, הלכתי לקנות. רק במעמד הקופה, התברר לי שהקופות מושבתות עקב תקלה במערכת ושאין ביכולת העובדים לקבל ממני אשראי. לאור זאת, התבקשתי להוציא מזומן. אחרי שהאוטומט בחוץ היה גם הוא מקולקל, הבהרתי להם שבכוונתי לשלם יותר מאוחר- מאחר ומאוד מיהרתי. מנהלת המשמרת (או הסניף), חדשה בתפקידה, סירבה לבקשתי- דבר שלא היה קורה עם זאת שקדמה לה.
לאחר שהבנתי שלא אגיע רחוק, הנחתי את המוצרים על הדלפק ויצאתי תוך כדי שאני מקלל אותה קללות נמרצות (אותן הרוויחה ביושר, עליי לציין) . בתגובה, היא צעקה עליי שלא אחזור יותר. ואכן, לא אחזור לחנות שבה לא מכבדים אותי. מבחינתי, הסניף הזה איבד לקוח ועד שלא אזכה ממנה להתנצלות בכתב על התנהגותה – אכן אקנה במקומות אחרים.

אבקש שתטפלו בתלונתי, כדי שלא יברחו לכם לקוחות נוספים.תודה והמשך שבוע טוב.
סליחה דורי רוצה להבין משהו.המקום הזה שאתה עורך בו קניות זה סופרמרקט? האם זה מקום פרטי של מישהו?
 

SicTransit

Active member
מנהלת משמרת שלא מכירה אותך סרבה להאמין למילה שלך בעניין תשלום ולכן קיללת אותה "קללות נמרצות"? לו הייתי הבעלים של AMPM הייתי אומר "ברוך שפטרנו".
 

dory30

Well-known member
מנהלת משמרת שלא מכירה אותך סרבה להאמין למילה שלך בעניין תשלום ולכן קיללת אותה "קללות נמרצות"? לו הייתי הבעלים של AMPM הייתי אומר "ברוך שפטרנו".
איך אחרי 17 שנים שהם מתפרנסים ממני, הם לא מוכנים ללכת לקראתי? הלוואי שהסניף הזה יפשוט רגל.
 

מ ש ה 53

Well-known member
מנהל
איך אחרי 17 שנים שהם מתפרנסים ממני, הם לא מוכנים ללכת לקראתי? הלוואי שהסניף הזה יפשוט רגל.
דורי, אתה מזכיר לי מישהו אחר שגם מתבטא בצורה שכזו - ממש בימים אלה...
אז נגיד שהמנהלת הקבועה מכירה אותך ומוכנה להיעתר לבקשתך, שתגיע בהזדמנות קרובה ותשלם את חובך.
ונגיד שהמנהלת המחליפה או החדשה, אינה מכירה אותך ולכן, גם אם היא הייתה עדה לכל מה שהתרחש שם (לרעתך), היא לא בטחה בך.
והלוא אם אתה לא תשלם, היא תיאלץ לשלם זאת מכיסה. אז למה לה?
לכן... עם ולמרות כל אי הנעימות... היה קשה לפתור עבורך את העניין. אבל מכאן ועד קללות? נו.. באמת.
או שזה בגלל סמוט... יש מצב?
 

dory30

Well-known member
דורי, אתה מזכיר לי מישהו אחר שגם מתבטא בצורה שכזו - ממש בימים אלה...
אז נגיד שהמנהלת הקבועה מכירה אותך ומוכנה להיעתר לבקשתך, שתגיע בהזדמנות קרובה ותשלם את חובך.
ונגיד שהמנהלת המחליפה או החדשה, אינה מכירה אותך ולכן, גם אם היא הייתה עדה לכל מה שהתרחש שם (לרעתך), היא לא בטחה בך.
והלוא אם אתה לא תשלם, היא תיאלץ לשלם זאת מכיסה. אז למה לה?
לכן... עם ולמרות כל אי הנעימות... היה קשה לפתור עבורך את העניין. אבל מכאן ועד קללות? נו.. באמת.
או שזה בגלל סמוט... יש מצב?
מאיפה אני אמור לדעת שהמחשב מקולקל אצלם? ומי בכלל משלם במזומן כיום?
 

מ ש ה 53

Well-known member
מנהל
מאיפה אני אמור לדעת שהמחשב מקולקל אצלם? ומי בכלל משלם במזומן כיום?
ברור שאינך אמור לדעת ונכון שרוב הצרכנים משלמים באשראי. אז מה רצית? שיסגרו את החנות, עד שיגיע הטכנאי ויתקן את התקלה?
 

SicTransit

Active member
ברור שאינך אמור לדעת ונכון שרוב הצרכנים משלמים באשראי. אז מה רצית? שיסגרו את החנות, עד שיגיע הטכנאי ויתקן את התקלה?
אפשר אולי לצפות שהם יכרזו את הבעיה עם התשלום באשראי כדי שלקוחות נטולי מזומנים יחליטו מה לעשות לפני שהם מבזבזים זמן בחנות. אבל לקלל את האחמ"ש, ועוד להכריז על זה בפומבי כאילו זה "הגיע לה" משאיר אותי עם הרהורים נוגים על הסביבה התרבותית שבה אנחנו חיים.
 

dory30

Well-known member
ברור שאינך אמור לדעת ונכון שרוב הצרכנים משלמים באשראי. אז מה רצית? שיסגרו את החנות, עד שיגיע הטכנאי ויתקן את התקלה?
אתה יודע מה, עדיף. בחנות לא יידעו אותי בשום שלב שהמערכת מקולקלת, לא דאגו לתחזוקת הכספומט ואני אשם?
 

trilliane

Well-known member
מנהל
אתה יודע מה, עדיף. בחנות לא יידעו אותי בשום שלב שהמערכת מקולקלת, לא דאגו לתחזוקת הכספומט ואני אשם?
בדברים האלה – לא; בקללות – כן.
גם אני קיבלתי שירות לא משהו אין ספור פעמים בחיי, ולא המטרתי בתגובה שלל קללות על נותני השירות (אולי בלב, אבל זה כבר ביני לבין עצמי).
 

dory30

Well-known member
סליחה לא ענית לי על השאלה.אני לא מכירה את הדבר הזה.
עניתי ועוד איך. מדובר בסניף רשת AMPM בבן יהודה. הרשת קיימת במרכז הארץ בעיקר. אחת הגדולות בישראל.
 

in bal1

Well-known member
עניתי ועוד איך. מדובר בסניף רשת AMPM בבן יהודה. הרשת קיימת במרכז הארץ בעיקר. אחת הגדולות בישראל.
הבנתי.אז זו רשת לא חנות פרטית נכון? בוא רגע דורי נחשוב בהגיון.הקופאית שניסתה לשרת אותך, מה אתה רוצה שהיא תעשה? תאמר לך: כן אדוני קח מבלי לשלם הכל בסדר.אני אספוג את זה.אז זהו זה לא סופר שלה.נכון שזה מרגיז שלא יכולת לשלם באשראי אבל...
אני קונה מזון לחתולים בחנות פרטית ולא תמיד יש לי לשלם.אז ברור שהם נותנים לי ואני משלמת כמה ימים אחרי.אבל זו חנות פרטית.
 

dory30

Well-known member
הבנתי.אז זו רשת לא חנות פרטית נכון? בוא רגע דורי נחשוב בהגיון.הקופאית שניסתה לשרת אותך, מה אתה רוצה שהיא תעשה? תאמר לך: כן אדוני קח מבלי לשלם הכל בסדר.אני אספוג את זה.אז זהו זה לא סופר שלה.נכון שזה מרגיז שלא יכולת לשלם באשראי אבל...
אני קונה מזון לחתולים בחנות פרטית ולא תמיד יש לי לשלם.אז ברור שהם נותנים לי ואני משלמת כמה ימים אחרי.אבל זו חנות פרטית.
מדובר במנהלת. תקראי שוב את מה שכתבתי. היה לי מספיק כסף באשראי אבל המכונות שלהם לא עבדו בגלל תקלה טכנית, כמו גם הכספומט. מיהרתי לקחת את אמא שלי (אשה סיעודית) לטיפול שיניים והם סירבו לתשלום במהלך היום.
 

in bal1

Well-known member
מדובר במנהלת. תקראי שוב את מה שכתבתי. היה לי מספיק כסף באשראי אבל המכונות שלהם לא עבדו בגלל תקלה טכנית, כמו גם הכספומט. מיהרתי לקחת את אמא שלי (אשה סיעודית) לטיפול שיניים והם סירבו לתשלום במהלך היום.
כיוון שהעלת את נושא אמא.אז אתן לך טיפ קטן.אל תערבב את הטיפול באמא ובעוד דברים.זה אף פעם לא יוצא טוב.סיים עם אמא בנחת ואח"כ תתפנה לדברים אחרים.עכשיו גם אני מבינה למה המקרה קרה כפי שקרה.
 
למעלה