dory30
Well-known member
שלום רב, שמי דורי ואני לקוח ותיק של סניפכם בבן יהודה 195 בתל-אביב. היום, 27 בדצמבר, הלכתי לקנות. רק במעמד הקופה, התברר לי שהקופות מושבתות עקב תקלה במערכת ושאין ביכולת העובדים לקבל ממני אשראי. לאור זאת, התבקשתי להוציא מזומן. אחרי שהאוטומט בחוץ היה גם הוא מקולקל, הבהרתי להם שבכוונתי לשלם יותר מאוחר- מאחר ומאוד מיהרתי. מנהלת המשמרת (או הסניף), חדשה בתפקידה, סירבה לבקשתי- דבר שלא היה קורה עם זאת שקדמה לה.
לאחר שהבנתי שלא אגיע רחוק, הנחתי את המוצרים על הדלפק ויצאתי תוך כדי שאני מקלל אותה קללות נמרצות (אותן הרוויחה ביושר, עליי לציין) . בתגובה, היא צעקה עליי שלא אחזור יותר. ואכן, לא אחזור לחנות שבה לא מכבדים אותי. מבחינתי, הסניף הזה איבד לקוח ועד שלא אזכה ממנה להתנצלות בכתב על התנהגותה – אכן אקנה במקומות אחרים.
אבקש שתטפלו בתלונתי, כדי שלא יברחו לכם לקוחות נוספים.תודה והמשך שבוע טוב.
לאחר שהבנתי שלא אגיע רחוק, הנחתי את המוצרים על הדלפק ויצאתי תוך כדי שאני מקלל אותה קללות נמרצות (אותן הרוויחה ביושר, עליי לציין) . בתגובה, היא צעקה עליי שלא אחזור יותר. ואכן, לא אחזור לחנות שבה לא מכבדים אותי. מבחינתי, הסניף הזה איבד לקוח ועד שלא אזכה ממנה להתנצלות בכתב על התנהגותה – אכן אקנה במקומות אחרים.
אבקש שתטפלו בתלונתי, כדי שלא יברחו לכם לקוחות נוספים.תודה והמשך שבוע טוב.