תלונה נגד דואר ישראל
שלום לכולם!
אני מנצל את הבמה הזו כדי להוציא קיטור ועצבים. פתרון ושיפור - אני לא רואה באופק...
קניתי מוצר דרך האינטרנט מיד 2. עד כאן הכל רגיל. אבל אני מאז שהחל משבר הקורונה אני לא גר בכתובת הרגילה שלי אלא עברתי לגור עם חברה שלי. לכן ביקשתי מהמוכר שישלח את המוצר בתגובנייא לכתובת של חברה כולל הפרטים שלה. המוצר מגיע לדואר, אני משלם כסף, הכסף נשלח ללקוח.
המוכר שלח את המוצר כפי שסגרנו לכתובת שביקשתי.
בינתיים קרה לי משהו לא טוב - יש לי פריצת דיסק ורגל שמאל שלי נעשתה קשה ומשותקת. אני נאלץ עכשיו להשתמש בקביים.
בעיה ראשונה - לא הגיעה כל הודעה מהדואר לכתובת של חברה שלי שהגיע דואר עבורה.
בעיה שנייה - במהלך משבר הקורונה סניף הדואר ליד הבית נסגר, לכן הועברנו לאיזה חנות ירקות שמשמת סניף דואר מרחק של קילומטר מהבית. אבל הדואר הזה משום מה הגיע לסניף מרוחק יותר 3 ק"מ. לא נורא אבל בהחלט מטריד שאין עקביות בדואר.
היגעתי לסניף, אנשים ראו אותי יורד מהרכב שהביא אותי עם הקביים, אשה קרוב לגיל 80 מייד קמה ונתנה לי את הכיסא שלה - לא נעים לי שאשה מבוגרת קמה לכבודי - אני בן 52. ביקשתי ממנה לחזור לשבת, נכנסתי לסניף לקחתי מספר. לשמחתי מצאתי כיסא וישבתי בצד - צריך לשמור מרחק של שני מטר לא?
אחרי 10 דקות אולי רבע שעה הגיעה התור שלי. השעה 11:30.
עכשיו מתחילות הבעיות:
1. מאחר ולא קיבלתי הודעה מסודרת לא ידעתי שאני צריך להביא ת.ז. של החברה שלי, הבאתי רק יפוי כוח.
2. המוכר טעה, הוא כתב של השם של חברה שלי כמוטב שמקבלת את הכסף - לא תואם לפרטים של השולח ומקבל הדואר.
ההבנה מה הן הבעיות הבנתי רק לאחר סיום תצהליך קבלת המוצר. הפקיד קם בלי להסביר לי מהעמדה שלו והלך למנהל. אני נשארתי לעמוד ליד העמדה. את הבעיה הראשונה פתר מנהל - הוא התקשר אלי והחל לשאול אותי שאלות - התשובות הניחו את דעתו. השעה 11:33 לפי יומן השיחות של הפלאפון.
הפקיד חוזר ואז הוא בירר אצלי את בעיה מספר 2, הסברתי לו שאני צריך לשלם כסף למוכר ולא לעצמי עבור המוצר. נכון? הפקיד הבין. עד עכשיו המצב כביכול בסדר. אבל מכאן העסק מתחיל להתעקם.
1. הפקיד לא הסביר לי מה הוא הולך לעשות וכמה זמן זה יקח.
2. הזמן עובר, הפקיד עושה כל מיני דברים והזמן ממשיך לתקתק.
3. באיזה שלב הפקיד הוציא מסמך ונתן לי לחתום, אח"כ הוא הוציא עוד מסמך ושוב חתמתי. בינתיים הזמן רץ ועובר עוד זמן ועוד זמן.
אני עומד על הקביים שלי, הגב כואב לי, הרגלים כואבות לי והזמן עובר.
אני מתחיל לאבד סבלנות, הכאב מתגבר...
ב 12:31, אחרי שעה!!! של עמידה על הרגליים אני מקבל את המוצר.
חזרתי הביתה, התקשרתי כואב, כועס וזועם לדואר, היגשתי תלונה. הפקידה אמרה לי שאני צריך לקצר ולכתוב רק תלונה אחת - היא צריכה לסיים את השיחה תוך 6 דקות...
היום התקשרו מהדואר, האיש בצד השני של הטלפון נשמע קצר רוח וחסר סבלנות. מהר מאוד השיחה עלתה לטונים גבוהים, לא רק בזכותי... אבל מה האיש מהדואר ציפה? שאני אתן לו את פרס ישראל על מה שקרה אתמול?
אני עובד כתומך טכני, מתקשרים אלי אנשים שיש להם בעיות, שלחוצים בזמן והם עצבניים ורוצים פתרון תוך דקה, לא את כל הבעיות ניתן לפתור בדקה, אבל לפחות אני מתקשר איתם - אני מתחיל בתהליך פתרון, מבקש סליחה אם יש תקלה שמעכבת אותי, נתקלתי בבעיות שהפתרון להם לקח מעל שעה, לפחות יידעתי את הלקוח שזה יקח שעה ועם כל הצער - זה מה יש, והצלחתי להרגיע אותם.
אני מתעקש מול דואר ישראל שיש לי כאן מספר בעיות:
למה הדואר הגיע לסניף מרוחק?
למה לא קיבלתי הודעות?
למה נאלצתי להמתין שעה על הרגליים ועל הקביים? כמה זמן צריך לקחת לתקן את הבעיות שהיצגתי?
למה צריך להתלונן רק תלונה אחת? כי דואר ישראל לא מסוגל לטפל ב 3 תלונות?
דואר ישראל רקוב! מישהו צריך להתחיל לנקות את הרקבון ויפה שעה אחת קודם.
שלום לכולם!
אני מנצל את הבמה הזו כדי להוציא קיטור ועצבים. פתרון ושיפור - אני לא רואה באופק...
קניתי מוצר דרך האינטרנט מיד 2. עד כאן הכל רגיל. אבל אני מאז שהחל משבר הקורונה אני לא גר בכתובת הרגילה שלי אלא עברתי לגור עם חברה שלי. לכן ביקשתי מהמוכר שישלח את המוצר בתגובנייא לכתובת של חברה כולל הפרטים שלה. המוצר מגיע לדואר, אני משלם כסף, הכסף נשלח ללקוח.
המוכר שלח את המוצר כפי שסגרנו לכתובת שביקשתי.
בינתיים קרה לי משהו לא טוב - יש לי פריצת דיסק ורגל שמאל שלי נעשתה קשה ומשותקת. אני נאלץ עכשיו להשתמש בקביים.
בעיה ראשונה - לא הגיעה כל הודעה מהדואר לכתובת של חברה שלי שהגיע דואר עבורה.
בעיה שנייה - במהלך משבר הקורונה סניף הדואר ליד הבית נסגר, לכן הועברנו לאיזה חנות ירקות שמשמת סניף דואר מרחק של קילומטר מהבית. אבל הדואר הזה משום מה הגיע לסניף מרוחק יותר 3 ק"מ. לא נורא אבל בהחלט מטריד שאין עקביות בדואר.
היגעתי לסניף, אנשים ראו אותי יורד מהרכב שהביא אותי עם הקביים, אשה קרוב לגיל 80 מייד קמה ונתנה לי את הכיסא שלה - לא נעים לי שאשה מבוגרת קמה לכבודי - אני בן 52. ביקשתי ממנה לחזור לשבת, נכנסתי לסניף לקחתי מספר. לשמחתי מצאתי כיסא וישבתי בצד - צריך לשמור מרחק של שני מטר לא?
אחרי 10 דקות אולי רבע שעה הגיעה התור שלי. השעה 11:30.
עכשיו מתחילות הבעיות:
1. מאחר ולא קיבלתי הודעה מסודרת לא ידעתי שאני צריך להביא ת.ז. של החברה שלי, הבאתי רק יפוי כוח.
2. המוכר טעה, הוא כתב של השם של חברה שלי כמוטב שמקבלת את הכסף - לא תואם לפרטים של השולח ומקבל הדואר.
ההבנה מה הן הבעיות הבנתי רק לאחר סיום תצהליך קבלת המוצר. הפקיד קם בלי להסביר לי מהעמדה שלו והלך למנהל. אני נשארתי לעמוד ליד העמדה. את הבעיה הראשונה פתר מנהל - הוא התקשר אלי והחל לשאול אותי שאלות - התשובות הניחו את דעתו. השעה 11:33 לפי יומן השיחות של הפלאפון.
הפקיד חוזר ואז הוא בירר אצלי את בעיה מספר 2, הסברתי לו שאני צריך לשלם כסף למוכר ולא לעצמי עבור המוצר. נכון? הפקיד הבין. עד עכשיו המצב כביכול בסדר. אבל מכאן העסק מתחיל להתעקם.
1. הפקיד לא הסביר לי מה הוא הולך לעשות וכמה זמן זה יקח.
2. הזמן עובר, הפקיד עושה כל מיני דברים והזמן ממשיך לתקתק.
3. באיזה שלב הפקיד הוציא מסמך ונתן לי לחתום, אח"כ הוא הוציא עוד מסמך ושוב חתמתי. בינתיים הזמן רץ ועובר עוד זמן ועוד זמן.
אני עומד על הקביים שלי, הגב כואב לי, הרגלים כואבות לי והזמן עובר.
אני מתחיל לאבד סבלנות, הכאב מתגבר...
ב 12:31, אחרי שעה!!! של עמידה על הרגליים אני מקבל את המוצר.
חזרתי הביתה, התקשרתי כואב, כועס וזועם לדואר, היגשתי תלונה. הפקידה אמרה לי שאני צריך לקצר ולכתוב רק תלונה אחת - היא צריכה לסיים את השיחה תוך 6 דקות...
היום התקשרו מהדואר, האיש בצד השני של הטלפון נשמע קצר רוח וחסר סבלנות. מהר מאוד השיחה עלתה לטונים גבוהים, לא רק בזכותי... אבל מה האיש מהדואר ציפה? שאני אתן לו את פרס ישראל על מה שקרה אתמול?
אני עובד כתומך טכני, מתקשרים אלי אנשים שיש להם בעיות, שלחוצים בזמן והם עצבניים ורוצים פתרון תוך דקה, לא את כל הבעיות ניתן לפתור בדקה, אבל לפחות אני מתקשר איתם - אני מתחיל בתהליך פתרון, מבקש סליחה אם יש תקלה שמעכבת אותי, נתקלתי בבעיות שהפתרון להם לקח מעל שעה, לפחות יידעתי את הלקוח שזה יקח שעה ועם כל הצער - זה מה יש, והצלחתי להרגיע אותם.
אני מתעקש מול דואר ישראל שיש לי כאן מספר בעיות:
למה הדואר הגיע לסניף מרוחק?
למה לא קיבלתי הודעות?
למה נאלצתי להמתין שעה על הרגליים ועל הקביים? כמה זמן צריך לקחת לתקן את הבעיות שהיצגתי?
למה צריך להתלונן רק תלונה אחת? כי דואר ישראל לא מסוגל לטפל ב 3 תלונות?
דואר ישראל רקוב! מישהו צריך להתחיל לנקות את הרקבון ויפה שעה אחת קודם.