תלונה על מיקרוסופט 365 ישראל

dory38

New member
תלונה על מיקרוסופט 365 ישראל

חברת מיקרוסופט 365 בישראל היא מהגרועות שיש, בתחום השירות. אני ממש מקווה שאם דאע"ש יבצעו פיגוע, שזה יהיה במטה המקומי שלהם בהרצליה. אני מנסה להיכנס לפורטל הניהול והם אומרים לי שהדומיין לא קיים; לשנות אמצעי תשלום (כי הקודם פג תוקף) והם מאשרים שזה בוצע, כאשר כעבור 3 ימים מתקשרים ואומרים שהחיוב לא בוצע. הצילו!!!
 

arseny92

Well-known member
מנהל
יש להשתמש בפרטי ההזדהות שבדומיין הענן ולא בכתובות הנוספות

שחיברת לדומיין ברירת המחדל.

vanity tenant domain [email protected] ולא כל דומיין צד ג' שייתכן וחיברת ל-AAD אשר תלוי מהרישום ב-DNS וכמובן שכניסה לא תפעל אם הרישום הזה הוסר, זה א"ב בסיסי ל-Active Directory, בין אם Azure AD בענן ובין אם AD פרטני בשרת DC.

זה שלא קראת הוראות ודוקים בפורטל הדוקים docs.microsoft.com, לא אומר שאתה יכול להאשים פה ושם את כולם.
החיוב מתבצע ביום החיוב ביום הפעלת הרישיון למנוי או 10 ימים לאחר מכן. הכל כתוב בדף ניהול המנויים והרישיונות בפורטל הניהול (וגם יש לשייך משתמשים לרישיונות). אם החלפת אמצעי תשלום, יש לשייך אמצעי תשלום לפרופיל תשלומים ואת הפרופיל לחשבון תשלומים וכן יש גם להעביר לבד אל האמצעי תשלום החדש את כל המנויים הקיימים בדף המנויים מאמצעי התשלום הישן אשר פג, המנויים עם רישיונות משוייכים לא יחליפו אמצעי תשלום לבד.

*וגם שלא קראת את תנאי הרישיון המשתמש בעת רישום, עבור שירותי ענן הינך מתממשק מול מייקרוסופט העולמית, ולא המקומית, אשר לרוב עוסקת רק בתרגומים ושיווק של מוצרים שפותחו על ידי חברת העל ברדמונד.
** - עבור שאלות IT קיים פורום 956, למרות שהוא לא ממש פעיל כיום.
 

dory38

New member
השתמשתי בדומיין קיים

איש לא יידע אותי שצריך לקרוא את הדוקים, פעם ראשונה שאני שומע שזה קיים. והם בלתי נסבלים. נסה איתם חודש ותתבטא בדיוק כמוני. אני עם חסרי הברגים האלה שנתיים, כל יום זה יותר מדי. אבל ככה זה כשאין כסף למשהו טוב, אתה מתפשר על תחתית החבית.
 

arseny92

Well-known member
מנהל
"נסה איתם חודש" - כבר שנים שהכל לי פועל שם ללא כל בעיה

וכאמור לכל מוצר שמיועד למשתמש, בין אם משתמש קצה או מנהל IT או מפתח, יש הוראות שימוש ודוקים, בדיוק כמו לכל מוצר אחר בשוק, כולל 365, כולל אמאזון AWS וכולל הענן של גוגל ואחרים.
שמעת ביטוי בשם RTFM?

* אם אינך מסוגל לנהל נכון לבד את כל מה שזמין בממשק אדמין פורטלי הניהול ל-Azure ו-365 (כמו למשל סדר הפעולות שציינתי לגבי החלפת אמצעי תשלום בהודעה הקודמת), באפשרותך לשכור שירותי ניהול מכל חברת שותפות ל-365 (partner services) לניהול מנויים ורישיונות לאחר הגדרת הרשאת שיוך DPOR עבור השותף הנבחר, כך שהם יוכלו לנהל את המנויים עבורך, אך כל זה כמובן לא ישים אם אין לך גישה לפורטל הניהול בכדי לאפשר זאת (כמו כל דבר אחר בפורטל) מלכתחילה, כי לא מגדירים זאת בטלפון.

** די לקטר, פה זה לא פורום צרכנות אלא פורום תמיכה תכנית למדעי המחשב (למרות ששאלתך שייכת יותר לפורום מומחי IT ולפורומים שמיועדים לנושא (פורום 62 בנושא שימוש באופיס, כולל הצד האופיסי של מנוי ה-365.... שאלות קינפוג Azure כדאי להפנות לפורומים ייעודיים באנגלית) ....).
 

dory38

New member
פעם ראשונה שמישהו בכלל טורח להסביר לי

הבני לא רוצה להגיד מה זרקו לי את תפקיד האדמין, בסגנון של לך תתמודד. מתפקידם להסביר את היסודות, למרות העובדה שהם מתנערים מכך. בושה וחרפה של שירות.
 
למעלה