תלונה על מירס אמיגו

קשת505

New member
תלונה על מירס אמיגו

שלום רב, בתאריך 9.6.04 הגעתי לתחנת שירות קריות על מנת לעדכן את המספרים החדשים בפלאפון שלי. הפלאפון נלקח לעדכון ולאחר מספר דקות נקראתי ע"י טכנאי התיקונים שאמר לי כי בטעות נמחק לי הזיכרון בפלאפון עקב אי זהירות של הטכנאי ולא ניתן לשחזר אותו. ברצוני לציין כי נותן השירות התנצל על הטעות שקרתה והציע את עזרתו בעדכון המספרים שימצאו לזיכרון. בתאריך 13.6.04 התקשרתי לשירות הלקוחות וביקשתי פיצוי על התקרית שתדרוש ממני להתקשר לחברים שינסו לאתר לי את המספרים ואף להתקשר לאנשים שאינני מכירה ולהסביר להם את התקלה שקרתה לי ולשכנע אותם לתת לי את המספר של חבריי למרות שהם לא מכירים אותי אישית. הנושא הועבר לטיפולכם ולאחר כ-יומיים יצר איתי קשר מנהל המחלקה הטכנית, עמיר שהציע לי דיבורית/סוללה כפיצוי. הסברתי לו שהפיצוי לא מקובל עליי ומן הראוי שאפוצה בזמן אוויר לשיחות שאצטרך לבצע בפועל. אינני מעוניינת בפיצוי שלא יהיה לי לעזר על הנזק שנגרם. אני מבינה את הטכנאי שקרתה לו התקלה ואני מאמינה שהוא מצטער על מה שקרה לי כטכנאי שירות וכאדם כמוני. ברצוני להסביר כי בפלאפון היו כ – 200 זיכרונות, מספרי קשר, יומן פגישות פעיל הכולל גם תאריכי ימי הולדת של חבריי, טייפ מנהלים ובו הקלטות יפות של אחייניי הקטנים ששמרתי, הודעות SMS שמורות, סגנון טלפון משלי ועוד... - כל הנ"ל נמחקו ועל מנת לשחזר אותם נדרשת עבודה רבה, זמן וכסף(שיחות לאיתור המספרים) וכל זאת, עד כה, על חשבוני למרות שאינני אשמה במה שקרה. לכן, מן המקובל שאקבל זיכוי בחשבוני על מה שכבר שולם ועל מה שאני עתידה לשלם על מנת להשלים את החסר. עקב חוסר זמן , הפסקתי לטפל בפנייה בשלבים מוקדמים. (פניתי למועצה הישראלית לצרכנות ולא נענתי). עד כה לא פוציתי בשום צורה. אודה אם תוכל לטפל בפנייתי זו.
 
קשת . היו מיקרים שאחיות טעו

בבתי חולים בתרופות והרגו אנשים . תיתנחם שזה הצרה הגדולה שקרתה לך . ותישתה לחיים שלא קרה לך יותר גדוע . ותמשיך ליחיות . על תתפש על עץ כי אתה יכול ליפול יותר גרוע במיקרה אחר . אלוהים(הגורל) רואה הכל מילמעלה ואלתיפתח פה לשטן
 

קשת505

New member
אוקיי, אני מסכימה שזה טעות

אנוש. זה יכול לקרות. אבל כעת אני רוצה פיצוי על העוול שנגרם לי. זה שיש טעויות גדולות יותר אני יודעת , אך אין טעם בכלל להשוות את זה למקרה שלי. זה שני דברים שונים לחלוטין. אין לי מה לשתות לחיים כי מאז שזה קרה אני רק מנסה להשלים את הדברים שנמחקו. אני הרבה פעמים מבזבזת שיחות על חשבוני כדי לאתר מספרים, ואני חושבת שהם צריכים לפצות אותי בזמן אוויר. במקום סוללה שאני לא צריכה, שיתנו לי בעלות של הסוללה כסף. מאוד פשוט. אבל להם יותר קל לתת סוללה כי כנראה זה עולה להם גרושים.
 
ומה אמנון לוי יעשה?

תשלחי מכתבים לכל הגורמים בחברת פלאפון , תדרשי התייחסות רשמית , תשמרי את כל מה ששלחו לך - בכתב! תתפלאי עד כמה מתייחסים למילה הכתובה ברצינות , גם בתוך החברה. לא מן הנמנע שאין מישהו בכיר שיודע את פרטי המקרה. תתפלאי - בהרבה חברות , ההנחיה היא לנסות "לנער" בעדינות לקוח (החברה לא ששה לשלם פיצויים וכו' לכל דורש) אולם קצת התעקשויות ותגיעי למנהלים וינסו להגיע איתך להסדר. אחר כך , לאחר ששמרת את ההתכתביויות (תבקשי בכתב כל מה שנאמר לך בע"פ.) אם לא הגעת להסדר שמשביע את רצונך - שלחי מכתב לאמנון לוי/ מועצה לצרכנות / משרד התקשורת / מנכל פלאפון (אותו מכתב , שמצויין עליו למי נשלחו ההעתקים) לפנות אל כולם - רק בכתב. משרד ציבורי גם מחוייב לאשר את קבלת המכתב. למילה הכתובה יש ערך רב יותר מכ-ל מילה בע"פ , והחברות מקפידות לכן לא להוציא מכתבים כלאחר יד , זה מבטיח שהמקרה שלך יעבור לטיפול מעט רציני יותר.
חשוב
אם תנסי לפעול "בכוח" (רק דרך איומים ותקשורת וכו') , החברה עשויה לפעול גם "בכוח" , תזכרי שיש להם עו"ד שכל מטרתם לייצג את החברה במקרים כאלה , ויש להם נסיון רב. תנסי להזכר- -האם כשהגשת את המכשיר לטיפול חתמת על איזה משהו שמשחרר אותם מאחריות? בהצלחה.
 

קשת505

New member
שלחתי מכתב בפקס

לתלונות הציבור אמיגו. הגעתי עד מזכירת המנכ"ל (עם המנכ"ל לא נתנו לי לשוחח). כשביקשתי תשובה בכתב - לא רצו לתת לי. אמרו שהם לא נוהגים לתת תשובות בכתב. כשהסברתי שאני רוצה להתלונן עליהם ולכן דרושה לי התשובה שלהם בכתב - הם אמרו שהם יגידו אותו דבר אם יפנו אליהם. בגלל זה החלטתי לפנות לאמנון לוי ולעוד כמה מקומות ששלחתי מכתב וטרם נענתי. בכל מקרה, אולי כדאי שאשלח מכתב בדואר, אפילו רשום, ההתייחסות תהיה בטוח יותר רצינית. תודה על כל פנים.
 

קשת505

New member
קודם כל, לא חשבתי שיכול לקרות דבר

כזה. למה החברות הסלולריות לא קוראות לעשות גיבוי ?? למה כשאתה מוסר את הפלאפון לא אומרים לך שיכול לקרות דבר כזה? הרי אם אתה שולח מחשב לתיקון רשום לך שם בפירוש שהם לא אחראים על המידע השמור במחשב ויכול להיות שהוא ימחק. אז אם אתה יודע זאת מראש - אתה עושה גיבוי.
 
יכולה להיות תקלה בטלפון סתם

תאבדי אותו . יגנבו לך אותו . יפול למיים . הלכו הנתונים . אז תאשימי את אלוהים . את/ה מטפסת סתם על עץ ולא יודעת איך לרדת מימנו סתם מנסה לימצוץ פיצוי לא ילך לך גם תפסידי את סוללה שרצו לתת לך . זכירי לי יש גיבוי על כל המיספרים
 
זה באמת מעצבן

ואולי כדאי לך להתעקש ולהוציא מהם את הפיצוי כי זה באמת לא אשמתך. בכל מקרה, אני תמיד מסתובבת עם יומן רגיל (כן כן כמו של פעם) וכותבת טלפונים גם שם וגם בפלאפון...על כל צרה שלא תבוא.
 

קשת505

New member
אני לא נערכתי למקרים כאלו..

עכשיו כמובן אני מנהלת יומן עם רשימת הטלפונים - לכל מקרה. בכל אופן, אני לא מנסה למצוף פיצוי. אני באמת חושבת שמגיע לי. בוא תנסה רק לשים את עצמך במקומי (במקרה כמובן שלא היה לך גיבוי) ותבין עד כמה זה מעצבן. מאוד קל להסתכל על זה מהצד ולהגיד שאני סתם מחפשת להתלונן.
 

קשת505

New member
לא חושבת שאתה צודק...

הרבה טעויות שקורות אי אפשר להחזיר אחורה ולמרות זאת אנשים מתלוננים ומבקשים פיצוי על הנזק שנגרם. תודה בכל אופן. את הפיצוי שלי אני אקבל.
 
למעלה