תלונה על מירס אמיגו
שלום רב, בתאריך 9.6.04 הגעתי לתחנת שירות קריות על מנת לעדכן את המספרים החדשים בפלאפון שלי. הפלאפון נלקח לעדכון ולאחר מספר דקות נקראתי ע"י טכנאי התיקונים שאמר לי כי בטעות נמחק לי הזיכרון בפלאפון עקב אי זהירות של הטכנאי ולא ניתן לשחזר אותו. ברצוני לציין כי נותן השירות התנצל על הטעות שקרתה והציע את עזרתו בעדכון המספרים שימצאו לזיכרון. בתאריך 13.6.04 התקשרתי לשירות הלקוחות וביקשתי פיצוי על התקרית שתדרוש ממני להתקשר לחברים שינסו לאתר לי את המספרים ואף להתקשר לאנשים שאינני מכירה ולהסביר להם את התקלה שקרתה לי ולשכנע אותם לתת לי את המספר של חבריי למרות שהם לא מכירים אותי אישית. הנושא הועבר לטיפולכם ולאחר כ-יומיים יצר איתי קשר מנהל המחלקה הטכנית, עמיר שהציע לי דיבורית/סוללה כפיצוי. הסברתי לו שהפיצוי לא מקובל עליי ומן הראוי שאפוצה בזמן אוויר לשיחות שאצטרך לבצע בפועל. אינני מעוניינת בפיצוי שלא יהיה לי לעזר על הנזק שנגרם. אני מבינה את הטכנאי שקרתה לו התקלה ואני מאמינה שהוא מצטער על מה שקרה לי כטכנאי שירות וכאדם כמוני. ברצוני להסביר כי בפלאפון היו כ – 200 זיכרונות, מספרי קשר, יומן פגישות פעיל הכולל גם תאריכי ימי הולדת של חבריי, טייפ מנהלים ובו הקלטות יפות של אחייניי הקטנים ששמרתי, הודעות SMS שמורות, סגנון טלפון משלי ועוד... - כל הנ"ל נמחקו ועל מנת לשחזר אותם נדרשת עבודה רבה, זמן וכסף(שיחות לאיתור המספרים) וכל זאת, עד כה, על חשבוני למרות שאינני אשמה במה שקרה. לכן, מן המקובל שאקבל זיכוי בחשבוני על מה שכבר שולם ועל מה שאני עתידה לשלם על מנת להשלים את החסר. עקב חוסר זמן , הפסקתי לטפל בפנייה בשלבים מוקדמים. (פניתי למועצה הישראלית לצרכנות ולא נענתי). עד כה לא פוציתי בשום צורה. אודה אם תוכל לטפל בפנייתי זו.
שלום רב, בתאריך 9.6.04 הגעתי לתחנת שירות קריות על מנת לעדכן את המספרים החדשים בפלאפון שלי. הפלאפון נלקח לעדכון ולאחר מספר דקות נקראתי ע"י טכנאי התיקונים שאמר לי כי בטעות נמחק לי הזיכרון בפלאפון עקב אי זהירות של הטכנאי ולא ניתן לשחזר אותו. ברצוני לציין כי נותן השירות התנצל על הטעות שקרתה והציע את עזרתו בעדכון המספרים שימצאו לזיכרון. בתאריך 13.6.04 התקשרתי לשירות הלקוחות וביקשתי פיצוי על התקרית שתדרוש ממני להתקשר לחברים שינסו לאתר לי את המספרים ואף להתקשר לאנשים שאינני מכירה ולהסביר להם את התקלה שקרתה לי ולשכנע אותם לתת לי את המספר של חבריי למרות שהם לא מכירים אותי אישית. הנושא הועבר לטיפולכם ולאחר כ-יומיים יצר איתי קשר מנהל המחלקה הטכנית, עמיר שהציע לי דיבורית/סוללה כפיצוי. הסברתי לו שהפיצוי לא מקובל עליי ומן הראוי שאפוצה בזמן אוויר לשיחות שאצטרך לבצע בפועל. אינני מעוניינת בפיצוי שלא יהיה לי לעזר על הנזק שנגרם. אני מבינה את הטכנאי שקרתה לו התקלה ואני מאמינה שהוא מצטער על מה שקרה לי כטכנאי שירות וכאדם כמוני. ברצוני להסביר כי בפלאפון היו כ – 200 זיכרונות, מספרי קשר, יומן פגישות פעיל הכולל גם תאריכי ימי הולדת של חבריי, טייפ מנהלים ובו הקלטות יפות של אחייניי הקטנים ששמרתי, הודעות SMS שמורות, סגנון טלפון משלי ועוד... - כל הנ"ל נמחקו ועל מנת לשחזר אותם נדרשת עבודה רבה, זמן וכסף(שיחות לאיתור המספרים) וכל זאת, עד כה, על חשבוני למרות שאינני אשמה במה שקרה. לכן, מן המקובל שאקבל זיכוי בחשבוני על מה שכבר שולם ועל מה שאני עתידה לשלם על מנת להשלים את החסר. עקב חוסר זמן , הפסקתי לטפל בפנייה בשלבים מוקדמים. (פניתי למועצה הישראלית לצרכנות ולא נענתי). עד כה לא פוציתי בשום צורה. אודה אם תוכל לטפל בפנייתי זו.