תלונה על מירס תקשורת

טרייה

New member
תלונה על מירס תקשורת

רכשתי לפני מס´ ימים מכשיר חדש,ובגלל ניתוקים והפרעות קשות בקליטה-ביקשתי לבטל את בעיסקה ולהחזירו.כאשר הגעתי-נאמר לי כי עליי לשלם 500 שח´ דמי יציאה כיוון שפתחתי את הקרטון והשתמשתי במכשיר. והרי יש חוק שאומר שאפשר להחזיר מוצרים תוך 14 יום,לא? ועוד בעיה:ברשותי 2 מכשירים ישנים שלהם.לאחר שנה,הם חייבו אותי אוטומטית על ביטוח(והם אכן מגובים לכך בחוזה)-וכשביקשתי לבטל ולקבל החזר-נאמר לי כי כספי לא יוחזר! יתרה מזאת-הם המשיכו לחייב אותי חודש נוסף-בטענה שביקשתי באמצע החודש. מה עושים???
 
למעלה