תלונה+שאלה לגבי חנות PARIZ בעזריאלי

MSHARONI

New member
תלונה+שאלה לגבי חנות PARIZ בעזריאלי

לפני שבוע חגגתי יום הולדת . אחת המתנות שקיבלתי פריט ביגוד שלטעמי היה קצת מבוגר מידי בשבילי וסגור מידי. החלטתי להחליף נגשתי לחנות בקניון עזריאלי חנות שהייתי קונה שם הרבה דברים!! שם החנות PARIZ בקומה שנייה בקניון. המוכרת לא הסכימה להסתכל על מה שיש בשקית אלא ביקשה חשבונית אמרתי לה שאין לי שזה מתנה (ובאמת לא קיבלתי)היא שוב לא הסכימה להסתכל על המוצר. שאלתי אותה אם גם כשהיא מקבלת מתנות היא מקבלת בצרוף ח-ן היא כבר לא התייחסה אליי אלא המשיכה לדרוש ח-ן. לאחר בקשות נוספות היא הסכימה להסתכל על מה שיש לי בשקית ואמרה אין לי כזה יותר בחנות אני לא יכולה להחילף לך כן כן... לא מאמינים, ואומרים שהלקוח תמיד צודק??!! לא בארצנו היא גם הוסיפה שהחולצה לא נקנתה לפני שבוע בחנות בשום פנים ואופן!! יצאתי מהחנות כועסת ונשבעתי שלא אני ולא חברות שלי ייכנסו לחנות הזו אגב- אני מדגישה שהיא אפילו לא בדקה אם יש תוית או אין. הייתי מאוד רוצה לשמוע את דעתכם או הערות והאם קיימת אפשרות לתביעה במידה ויש בידי ח-ן כי אם כן אעשה הכל בשביל למצוא ח-ן או חיוב בכרטיס אשראי (לא יעלה על הדעת שבגלל תשובה כ- אין לי יותר מזה בחנות לא אוכל להחליף מתנה שקיבלתי ועוד אקבל יחס מחפיר שכזה) תודה
 

gili gili

New member
זה מזכיר לי שלט שראיתי

תלוי במשרדי הנהלת סניף סופרמרקט בדיזינגוף סנטר. על השלט היה כתוב: הלקוח לא תמיד צודק אבל הוא לקוח אני לא מכירה את החנות שאת מדברת עליה, אבל אם יש עוד סניפים או הנהלה, אולי כדאי לפנות לשם. לא להסתפק בחוות דעתה של המוכרת.
 

MSHARONI

New member
../images/Emo42.gif זו הבעיה אין עוד סניפים

והמוכרות הן בעלות החנות הן צרפתיות במבטא צרפתי (לא שזה משנה כ"כ) אולי יש עוד הצעות
 
למעלה