אשה מרציפן
New member
תלונות לקוחות והמהפכה הדיגיטלית
עידו קינן, שייתכן ששמו מוכר לחלקכם, שיתף בפייסבוק בחוויה שלו ממסעדת בהדונס. הפוסט זכה להרבה תגובות, בין היתר כי אחד המגיבים הראשונים הזדהה כבעל המסעדה וכתב את התוכן הבא:
"עידו שלום קוראים לי ירון ואני הבעלים של בהדונס אכלו אצלנו לא מעט היום ולא היה תלונה אחת צר לי שיצאת מאוכזב אבל אתם אנשי כלכליסט *(עידו כבר לא עובד שנים בכלכליסט אגב)* ממורמרים באופן קבוע והתמונה שהעלת זה אחרי שאכלת מהציפס אנחנו נמצאים שש שנים וידועים באיכות מעולה ושרות מצוין לפי דברך הבנתי שהחומוס היה טעים ומשביע שבוע טוב ופחות תיסכול והמרמור גם עם היה תקלה לא צריך לכתיב בפיס וכו וכו למזלנו יש לנו שם טוב ואחד ממורמר כמוך לא יוכל להרוס לנו"
תגובה מאוד עניינית, הלא כך? לחגיגה הצטרפה גם מי שהזדהתה כמלצרית ששירתה את הבחור ששיתפה גם היא את דעתה על האירוע:
"דבר ראשון יכולת להגיד שאתה לא מעוניין בעיסקית אם זה לא היה ניראה לך כמות מספקת למנה קיבלת גם סלט גם ציפס וגם 2 פלאפל ובנוסף שתיה ובנוסף מנה של צלחת גדולה ומשביע של חומוס ותאמין לי שאין לי ספק שאם היית רוצה להחליף או לבטל היינו נענים לבקשתך וכמובן שאם נגעת בציפס אז ברור שאני לא יכולה להחליף לך כי אני לא יחזיר למטבח כזה דבר יכולת לבקש להוסיף והיינו פשוט מוסיפים וברור שאני ישאל את המנהל שלי כי הכל עובר דרכו יש בעלים למסעדות אם אינך יודע והכל צריך לעבור דרכם זה הכי קל להשמיץ ולהלבין אנשים פשוט בושה וחרפה איך שאנשים הולכים ומפרסמים דברים שונים כי עד כמה שידוע לי שאני שלוש שנים רצופות עובדת בהדונס ולא קרה לי כזה דבר חבל מאוד תמיד אפשר לפתור דברים אבל אתה הלכת בדרך הכי מכוערת שאפשר מקווה שלפחות מהחומוס מס 1 שלנו נהנת ונשמח לארח אותך תמיד !!!!"
המלצרית "נשארה" והמשיכה להגיב למגיבים השונים שהביעו שאט נפש מהתגובות שלה ושל בעל המקום, מה שלא הוסיף כבוד לאף אחד. היו מי שנקרעו מצחוק מהדיון הזה, אותי זה הרס ודיי השאיר בלי מילים.
עידו קינן, שייתכן ששמו מוכר לחלקכם, שיתף בפייסבוק בחוויה שלו ממסעדת בהדונס. הפוסט זכה להרבה תגובות, בין היתר כי אחד המגיבים הראשונים הזדהה כבעל המסעדה וכתב את התוכן הבא:
"עידו שלום קוראים לי ירון ואני הבעלים של בהדונס אכלו אצלנו לא מעט היום ולא היה תלונה אחת צר לי שיצאת מאוכזב אבל אתם אנשי כלכליסט *(עידו כבר לא עובד שנים בכלכליסט אגב)* ממורמרים באופן קבוע והתמונה שהעלת זה אחרי שאכלת מהציפס אנחנו נמצאים שש שנים וידועים באיכות מעולה ושרות מצוין לפי דברך הבנתי שהחומוס היה טעים ומשביע שבוע טוב ופחות תיסכול והמרמור גם עם היה תקלה לא צריך לכתיב בפיס וכו וכו למזלנו יש לנו שם טוב ואחד ממורמר כמוך לא יוכל להרוס לנו"
תגובה מאוד עניינית, הלא כך? לחגיגה הצטרפה גם מי שהזדהתה כמלצרית ששירתה את הבחור ששיתפה גם היא את דעתה על האירוע:
"דבר ראשון יכולת להגיד שאתה לא מעוניין בעיסקית אם זה לא היה ניראה לך כמות מספקת למנה קיבלת גם סלט גם ציפס וגם 2 פלאפל ובנוסף שתיה ובנוסף מנה של צלחת גדולה ומשביע של חומוס ותאמין לי שאין לי ספק שאם היית רוצה להחליף או לבטל היינו נענים לבקשתך וכמובן שאם נגעת בציפס אז ברור שאני לא יכולה להחליף לך כי אני לא יחזיר למטבח כזה דבר יכולת לבקש להוסיף והיינו פשוט מוסיפים וברור שאני ישאל את המנהל שלי כי הכל עובר דרכו יש בעלים למסעדות אם אינך יודע והכל צריך לעבור דרכם זה הכי קל להשמיץ ולהלבין אנשים פשוט בושה וחרפה איך שאנשים הולכים ומפרסמים דברים שונים כי עד כמה שידוע לי שאני שלוש שנים רצופות עובדת בהדונס ולא קרה לי כזה דבר חבל מאוד תמיד אפשר לפתור דברים אבל אתה הלכת בדרך הכי מכוערת שאפשר מקווה שלפחות מהחומוס מס 1 שלנו נהנת ונשמח לארח אותך תמיד !!!!"
המלצרית "נשארה" והמשיכה להגיב למגיבים השונים שהביעו שאט נפש מהתגובות שלה ושל בעל המקום, מה שלא הוסיף כבוד לאף אחד. היו מי שנקרעו מצחוק מהדיון הזה, אותי זה הרס ודיי השאיר בלי מילים.