תלונות לקוחות והמהפכה הדיגיטלית

תלונות לקוחות והמהפכה הדיגיטלית

עידו קינן, שייתכן ששמו מוכר לחלקכם, שיתף בפייסבוק בחוויה שלו ממסעדת בהדונס. הפוסט זכה להרבה תגובות, בין היתר כי אחד המגיבים הראשונים הזדהה כבעל המסעדה וכתב את התוכן הבא:

"עידו שלום קוראים לי ירון ואני הבעלים של בהדונס אכלו אצלנו לא מעט היום ולא היה תלונה אחת צר לי שיצאת מאוכזב אבל אתם אנשי כלכליסט *(עידו כבר לא עובד שנים בכלכליסט אגב)* ממורמרים באופן קבוע והתמונה שהעלת זה אחרי שאכלת מהציפס אנחנו נמצאים שש שנים וידועים באיכות מעולה ושרות מצוין לפי דברך הבנתי שהחומוס היה טעים ומשביע שבוע טוב ופחות תיסכול והמרמור גם עם היה תקלה לא צריך לכתיב בפיס וכו וכו למזלנו יש לנו שם טוב ואחד ממורמר כמוך לא יוכל להרוס לנו"

תגובה מאוד עניינית, הלא כך? לחגיגה הצטרפה גם מי שהזדהתה כמלצרית ששירתה את הבחור ששיתפה גם היא את דעתה על האירוע:

"דבר ראשון יכולת להגיד שאתה לא מעוניין בעיסקית אם זה לא היה ניראה לך כמות מספקת למנה קיבלת גם סלט גם ציפס וגם 2 פלאפל ובנוסף שתיה ובנוסף מנה של צלחת גדולה ומשביע של חומוס ותאמין לי שאין לי ספק שאם היית רוצה להחליף או לבטל היינו נענים לבקשתך וכמובן שאם נגעת בציפס אז ברור שאני לא יכולה להחליף לך כי אני לא יחזיר למטבח כזה דבר יכולת לבקש להוסיף והיינו פשוט מוסיפים וברור שאני ישאל את המנהל שלי כי הכל עובר דרכו יש בעלים למסעדות אם אינך יודע והכל צריך לעבור דרכם זה הכי קל להשמיץ ולהלבין אנשים פשוט בושה וחרפה איך שאנשים הולכים ומפרסמים דברים שונים כי עד כמה שידוע לי שאני שלוש שנים רצופות עובדת בהדונס ולא קרה לי כזה דבר חבל מאוד תמיד אפשר לפתור דברים אבל אתה הלכת בדרך הכי מכוערת שאפשר מקווה שלפחות מהחומוס מס 1 שלנו נהנת ונשמח לארח אותך תמיד !!!!"

המלצרית "נשארה" והמשיכה להגיב למגיבים השונים שהביעו שאט נפש מהתגובות שלה ושל בעל המקום, מה שלא הוסיף כבוד לאף אחד. היו מי שנקרעו מצחוק מהדיון הזה, אותי זה הרס ודיי השאיר בלי מילים.
 
ו-תגובות נוספות שפספסתי

לחגיגה הצטרפה מי שהזדהתה כשותפה נוספת בבעלות שפתחה בתגובה הבאה:

עידו היקר !!
שמי הגר ואני חלק מהבעלים של המסעדה המדוברת פה ,
אני קוראת והמומה !!
זהו לינצ׳ לכל הדעות השתמשת ביכולת שלך להרוס לאנשים שכשקמו בבוקר התכוונו לעשות רק טוב ,
באת לאכול וקיבלת את הכבוד הראוי לך
חבל שבמקום להעריך אתה משמיץ ומלכלך הרי שאם היית נאמן לערכים שאני מאמינה שקיבלת בילדותך היית פשוט מבקש יפה עוד קצת צ׳יפס ופלאפל
והיית מקבל בשמחה מבלי להגיע לכזאת רמה של השמצה
אני נוטה להאמין שאתה אדם שמבין עניין
שאם היית מקבל סטייק פילה בגודל הפלאפל הייתה לך סיבה טובה להיעלב או לחילופין לכעוס אבל בגלל פלאפל ?!?!?!
לאן הגעת ....?????????????
נראה לי שאבדת בדרכך וזה מה שקורה לאנשים שרוצים לעשות רע !!
לעולם אל תשכח שהםייסבוק היא דרך טובה להביע דיעה אבל היא יכולה להיות הקטלנית מכל !!
כולנו חשופים למה שקורה ברשת הפעם זה עסק מחר זה יהיה ילד ברחוב שיכעיס אותך ויגרום לך לתחושת זעם
מעניין מה יהיה בגורלו ?!?!?!
אנחנו אנשים בוגרים שיודעים דבר או שניים על החיים ,זאת לא הדרך
אני מקווה מאוד שבמסעדה הבאה שתאכל תמצא את הדרך לבקש יפה ולא דרך הרשת
אנשים פחדנים חסרי משמעות פונים לרשת !!
חבל מאוד שזאת הדרך שבחרת ...
שיהיה בתיאבון !!

בהמשך גם היא גם המגיב הראשון המשיכו והגיבו בצורה... לא עניינית לעידו ולשאר המגיבים, גולת הכותרת הייתה המשפט "בשביל לקוחות כמוך אני לא תולש שערות מהתחת" ועוד מיני פנינים. אני באמת תוהה מה הולך פה, ומה המטרה של אותם אנשים. הועלו השערות שמדובר בטרולים, אבל קשה לי להאמין כי במצב כזה הם חושפים את עצמם לוואחד תביעה מצד בית העסק.

אתם מוזמנים לקרוא, לצחוק ולהסיק מזה מה שאתם רוצים. אתם רואים את עצמכם מגיבים ככה ללקוחות שלכם?
 

jen711

New member
אם התלונה הייתה מוצדקת או לא זה לא קשור

אין לי סיבה כמובן לחשוב שהתלונה לא הייתה מוצדקת.
אבל עדיף היה למסעדה בכל מקרה להתנצל ולהזמין אותו לארוחה על חשבונם.
התגובות שלהם עושות להם רק רע, וזה לא קשור למי צודק.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
הגיגיה של מורן הזכירו לי את "השער האחורי" ז"ל

הייתי מאמינה שעוזי וייל חיבר לה את התגובות אלמלא המחסור בסימני פיסוק (למעט סימן קריאה כמובן, איכשהו ממנו יש בשפע). הזוי ומשעשע אבל איבדתי סבלנות אחרי כמה עשרות תגובות.
 
למעלה