תל"א
בשנה שעברה- בתי למדה בגן, שם זומנו לישיבת צוות ולשמיעת התל"א. השנה- היא בבי"ס. משראיתי כי הזמן עובר- פניתי למחנכת לשמוע מה מקובל אצלם. היא אמרה שאכן ישב כל הצוות וגבש תל"א לכל אחד- אולם הם לא מראים זאת להורים, אלא אם כן יש כאן בקשה מיוחדת. ואני תמהה- א. מה הסודיות? ב. אולי יש יעדים ומטרות עליהם גם אנחנו יכולים לעבוד בבית? ג. אולי יש יעדים עליהם הם לא חשבו? לדוג' אני יודעת שבתי לא יוצרת קשרים חברתיים עם בני גילה- והבגן ניסו כל מיני דרכים לעודד אותה לכך, כששאלתי את המורה היא הודתה ששמה לב שיש בעיה אולם כלל לא חשבה על מציאת רעיונות לפתור אותה... בכלל- לא נעים לי לנדנד- אבל עד כמה על ההורים להיות מעורבים-אם בכלל?
בשנה שעברה- בתי למדה בגן, שם זומנו לישיבת צוות ולשמיעת התל"א. השנה- היא בבי"ס. משראיתי כי הזמן עובר- פניתי למחנכת לשמוע מה מקובל אצלם. היא אמרה שאכן ישב כל הצוות וגבש תל"א לכל אחד- אולם הם לא מראים זאת להורים, אלא אם כן יש כאן בקשה מיוחדת. ואני תמהה- א. מה הסודיות? ב. אולי יש יעדים ומטרות עליהם גם אנחנו יכולים לעבוד בבית? ג. אולי יש יעדים עליהם הם לא חשבו? לדוג' אני יודעת שבתי לא יוצרת קשרים חברתיים עם בני גילה- והבגן ניסו כל מיני דרכים לעודד אותה לכך, כששאלתי את המורה היא הודתה ששמה לב שיש בעיה אולם כלל לא חשבה על מציאת רעיונות לפתור אותה... בכלל- לא נעים לי לנדנד- אבל עד כמה על ההורים להיות מעורבים-אם בכלל?