תמד הייתי מכורה לשוקולד אבל לצערי

תמד הייתי מכורה לשוקולד אבל לצערי

הוא ממריץ אותי יותר מדי והמורה שלי (מורה לחיים) לא מסכים לי כמויות של 500- 700 גרם ליום אני בתקופה של גמילה משוקולד אוכלת רק בסופי שבוע איזו פרוסת עוגה או שוקולד אחד או אפילו חצי . אבל תמיד אהבתי שוקולד. למזלי לא משמינה מזה יותר מדי משהו מכיר אולי ויכול לעזור לי איך מכינים עוגת שוקולד? נטו קר שוקולד? לאחת שלא יודעת לעמוד בקושי במטבח? עוגה טעימה ללא בצק אם אפשר וגם כן קלה להכנה יש דבר כזה?? ולך ליאן לא ידעתי שאת מנהלת את הפורום אז אהלן אחות יקרה. תודה לכל מי שיוכל לענות ולעזור לי בעוגה שאני רוצה קלה טעימה מלאת שוקולד והכי חשוב: שתהיה לי גאוה להציג אותה לאורחים שלי ולא אתביייש ולא אצטרך לומר "פישלתי"
 

מיטללל

New member
ברוך הבובה בובה !

לאט לאט, עם הימים, וככל שתבקרי בפורם, יהיה לך קשה יותר ויותר לאכול שוקולד רק בסופי שבוע.. בינתיים לבקשתך, לפני שבועים פרסמתי בפורם עוגות שוקולד קלילה אך מדהימה בטעמה. בינתיים רבים מחברי הפורם היקרים הכינו אותה, וכולם התלהבו. רבים מביניהם אפילו סרקו את התמונות והעלו אותן למחשב. את מוזמנת להסתכל בעמוד הזה ובעמודים הקודמים לו כדי לראות את מידת ההתלהבות. הנה קישור למתכון. אם תכיני אותו.. הדבר האחרון שתאלצי להגיד יהיה פישלתי. יש עוד כמה מתכונים לעוגות שוקולד במאמרים. גם אותם את מוזמנת לבדוק. אם לא תמצאי מה שאת צריכה, אני בטוחה שבהמשך היום יכתובו לך פה עוד מתכונים. <ליאן קלטי מתי התעורתתי. שיו~>
 
רוצה את המתכון שלי לעוגה- רק

עצה קטנה-תני לאוייבים שלך לאכול קודם... זו עצה אחת. עצה שנייה: תחפשי בפורום יש כאן מתכונים מעולים.
 

ליאן.

New member
500-700 גרם ליום זה לא מעט..

הנה מתכון נוסף לעוגת שוקולד מהירה ופשוטה מאוד להכנה.. ברוכה המצטרפת, אלין יקרה.. תהני בפורום.
 
תודה רבה על קבלת הפנים

ותודה לך על המתכון אני ישתמש בו מקווה שיצא לי טוב אני עוד יבוא לספר איך יצאה לי העוגה. אני שולטת היום בשוקולד כך שלא משנה כמה אני יבקר כאן עם כל האהבה שלי לשוקולד אני בוחרת בבריאות קצת יותר. זה בעיה זה ממריץ אותי לאאלהההה השוקלד הזה.
 
למעלה