תמונה יפה ומעניינת לדעתי

ארזS

New member
תמונה יפה ומעניינת לדעתי

מה עושה המטוס הזה בטורונטו ? ולמי שלא מבין את השאלה : מה פתאום אל על שלחו 757 לטורונטו ?
 

arielguelman

New member
לפי הטווח שלו הוא מגיע

הטווח טיסה שלו הוא 6500 ק''מ אז הוא מגיע
 

טtal

New member
אולי הוא עשה חניית ביניים באירופה?

 

ארזS

New member
אולי ואולי ... [תגובת לשני המגיבים]

אבל ממתי שולחים 757 בקו הזה ? בדרך כלל בקו הזה מופעלים ה- 767-300 או 767-200ER .
 

ארזS

New member
נכון מאוד, אבל זה לא מה ששאלתי !

שאלתי ואני שואל שוב : ממתי מפעילים 757 בקו לטורונטו ? מה הקשר ללוס אנג'לס ? הרי כל הטיסות ללוס אנג'לס עוברות בטורונטו.
 

gilgor

New member
משהו חד פעמי...

הטיסה עצרה קודם בסטנסד לונדון לדעתי....כבר ראיתי כמה כאלה.
 

ארזS

New member
טוב... אולי...שיהיה...

ואם יש מישהו שיודע יותר טוב את התשובה הנכונה הוא מוזמן להגיב גם כן.
 

LittleDevil

New member
הוא לא הגיע בטיסה ישירה

לא שולחים 757 לטורונטו. לפני כ-שלושה שבועות נתקע בטורונטו מטוס 763 של אל-על (הלך מנוע). באופן חד פעמי נשלח לשם 757 עם עצירת תדלוק בשנון אירלנד. אגב, הנוסעים שנתקעו בטורונטו הוחזרו ארצה ב-757 של NAA (האח הגדול של EKI) כטיסת אל-על (כנראה חכירה רטובה).
 

motish3

New member
עם עצירה באירופה זה לא בעיה

כנראה כמו שאמרו הבחור עצר לתידלוק במערב אירופה והמשיך. ה-757 עד לא מזמן היה טס מדי פעם לבומביי שזה אמנם לא רחוק כמו אמריקה אבל זה טיסה טובה של למעלה מ-7 שעות.
 

כברימן

New member
בחודש שעבר

אל על הפעילו מספר לא קטן של טיסות מיוחדות לטורונטו. הטיסה האחרונה שעצרה ב-סטנסטד הופעלה ע"י 742. ה-757 עצר ב-שנון (SNN/EINN) באירלנד.
 

ארזS

New member
OK תודה לכל המסבירים.

נראה לי שבכל התשובות כמעט יש אמת או לפחות חלק מהאמת במקרה הנ''ל... תודה.
 

ערן שחר

New member
ואם כבר 757 לטיסות ארוכות

ארקיע מוציאה טיסה ליפן ב 757 עם עצירה לתדלוק אז מי שרוצה תמונה נדירה של מטוס ארקיע ביפן שיצא למערב בשדה התעופה בטוקיו
 

ונפלון

New member
אפרופו ארקיע,

פעם הם רצו להטיס את ה-757 שלהם לברזיל עם עצירה לתדלוק באיים הקנריים. לא יודע מה איתכם, אבל 14 שעות ב 757 עם תצורה של צ'ארטר (שזה אומר בידור ואוכל לא משהו) זה לא כוס התה שלי (באנגלית זה נשמע יותר טוב...). אני יודע שהייתה חברה שהטיסה 757 בטיסות טרנס אטלנטיות (מקנדה לאנגליה, זזאת הייתה Air Transat אם אני לא טועה). גם זה לא נראה לי תענוג. בטיסות ארוכות אני אוהב מטוסים גדולים. צירפתי מפה של הקו של ארקיע שלא יצא לפועל, נראה לי "גדול" על ה-757-300 שלהם.
 

gilgor

New member
ארקיע הוציאה שנה שעברה

קווים לאוסקה בזה אני בטוח.. הטיסות היו עם עצירות בנובוסיברסק.
 

ערן שחר

New member
15 וחצי שעות ב 757 נראה לי עונש

ועוד לשלם על זה בין 2500 ל 3500$ לא בשבילי
 

singera

New member
מה ההבדל בין 757 לטוקיו

ל767 ל L.A.? הוריי טסו בסוף שנת 2000 לטוקיו ב747-400 של אלעל. היו יפנים שהיו צריכים לעשות ניסויים לרפואה בעצות של ים-המלח ואלעל הטיסה אותם אז כדי שהמטוס לא יעשה חצי דרך ריק אז היה דיל עם מחיר מעולה
 

ערן שחר

New member
ה 757 שייך למשפחה שנקראת צרי גוף

לעומת ה 767 ששיך לרחבי הגוף או במילים פשוטות ל 757 יש מעבר אחד ברגע שעוברת בו עגלה כל המטוס מרותק לכיסאות שלו אין אפשרות לעקוף דרך המעבר השני באופן כללי ה 757 לא מיועד לטיסות ארוכות בעובדה צריך לתדלק אותו בדרך
 

gilgor

New member
אולי לא מיועד אבל...

בפועל קונטיננטל משתמשים בו לטיסות מניוארק ליעדים אירופאיים כמו אוסלו, ברלין, המבורג וכו`(7575-200) גם אמריקן איירלינס משתמשים ב757 בקו בוסטון-מנצסטר-בסוטון בלי בעיה בכלל(טיסה של 6 שעות)
 

singera

New member
במה שאמרת זה מאוד נכון

רוב טיסותי ב767 היו לטווח קצר- בינוני והם: LA לסינסנטי לאנגליה ובחזרה ועוד פעם לאנגליה ובחזור עם 777 ועוד טיסה מcairns לסידני (שעתיים בערך) אני לא מת על ה767 יותר אוהב את ה777 ה737NG עם הTV המתקפלותוה744 שאלה: כשלופטנזה הפעילה A300 ראיתי שאין לו מסכים האם הוא עשה דומסטיק או טווח ארוך? כי תשובה ב' נכונה זה מה זה ז*ן ליתקע 6-12 שע' בלי סרט או מוסיקה
 
למעלה