שמן וטיסה הפוכה
במנועי 4 פעימות לא צריך עוקה יבשה, וגם אין כזאת ברוב מטוסי הארובטיקה. השמן עדין נמצא בחלק התחתון של המנוע. מה שכן יש היא מערכת החזר שמן עם ויסות למצב של טיסה הפוכה. גם בעוקה יבשה (כלומר, מיכל שמן חיצוני/נפרד) - וזה מה שיש ברוטקס- עדין צריך מערכת ויסות/החזר שמן לטיסה הפוכה, זאת מאחר ולא ניתן "למשוך" את השמן מ"תחתית" העוקה (כאשר אתה הפוך, התחתית מתהפכת). לגבי טיסה הפוכה עם 912, ברנגייד וכו´: למיטב ידיעתי קרבורטור אליסון מתאים, אבל מערכת שמן הפוכה ל 912 לא קיימת (מספר רב של אנשים היו רוצים כזאת - גם אני). אני יודע רק על מטוס אחד בעולם שעושה ארובטיקה מלאה (G שלילי) עם 912. הבחור בארגנטינה, עם RANS S10, ובנה את מערכת ויסות השמן לבד.