תמונה להנאתכם

AdamGoldstein

Cloth needs work

Overall it's very nice, I like the staging...there is a lot to improve in the clothing though, her shirt is right now probably the weakest part of the image, it does not deform naturally at all in the chest area

Other than that, the skin shader/texture could improve, the modeling could use fine adjustments on the body, expecially that leg

Did you do all the work here (modeling,texture,light,etc) or did you start from some premade base? And what software was used
?

itsikw

פירוט

אדם היקר,
תודה רבה על הביקורת. זה לא מתימר להיות עבודה מקצועית. אני בסך הכל חובב (אוסיף בזהירות "מלומד"). כל האלמנטים בסצינה מוכנים, אני רק בניתי את הסצינה. זה לקח בערך שעה עבודה. הרינדור לקח שלוש שעות (על המחשב התותח שלי).
תוכנה: DAZ Studio
רינדור: Reality 2, Luxrender

AdamGoldstein

Well then

very nice!

Like I said, the thing I like the most is the staging, the pose you chose, the lighting, etc. So good job
:)

Look, there is nothing stopping you from taking premade stuff and making art with them! Photographers take credit for beautiful photoshoots where they (surprise) did not create the live model from scratch! It's not cheating hahah, as long as you don't take credit for something you did not do

So good job and keep pushing this!

You can have a blast in zbrush or mudbox sculpting out the details I talked about and improving this piece, it would be fun to see it pushed onwards

itsikw

Thank you

Dear Adam,
Thank you for the compliments, the advice and the encouragement.
I am certainly planning to push this exciting art.

thecook

נראה יפה

הפוזה הכללית באמת נראית טוב. אני לא יודע מה בדיוק אפשר לעשות עם המודל הזה
אבל יש 2 דברים שאפשר לשפר בפוזה שלה לדעתי; יד ימין, זאת שעל המשענת... הייתי רוצה לראות
אחיזה יותר נשית. כרגע היא מלפפת את האגודל בצורה מוזרה על הברזל... הייתי מוצא כמה תמונות של נשים אוחזות במשהו כרפרנס בשביל זה.
הדבר השני זה הבעת הפנים, היא קצת מעורפלת. אני לא יודע מה
היא (שמחה/עצובה/מבודרת/ביישנית?) פה מתחבא המכרה זהב שלך
וזה מה שיגרום לאנשים להתלהב ממה שעשית -- רגש/רגשות.

מקווה שזה עוזר

itsikw

הבעת פנים Glamour

תודה, זה מאד עוזר. אני עובד לבד וכל ביקורת היא בשבילי מידע חשוב ובונה.
נסיתי לעשות פוזה בז'נר הנקרא Glamour. הן שפת הגוף והן הבעת הפנים אמורים לשדר חושניות. האמת שחושניות יכולה להיות תערובת של כל הרגשות שהזכרת...
אשר לאגודל, אתה צודק כמובן. זה טעון שיפור. אבל עבודה עם כף היד היא מאד מפרכת בגלל המספר הרב של דרגות החופש שצריך לכוון. תיקון כזה ייקח בקלות יום עבודה.
כמו שכתבתי זה רחוק מלהיות מושלם, אפילו מקצועי. עשיתי את זה כתרגיל. מספר אנשים שהראיתי להם את התמונה מאד אהבו אותה, אז החלטתי להציג אותה כאן.

למעלה