תמונות חדשות של ג'יליאן בשדה תעופה

orityemini

New member
תמונות חדשות של ג'יליאן בשדה תעופה

נראית טוב
ואיך היא שומרת ככה יפה על הגיזרה? כל הכבוד!! אורית.
 

aerynsun

New member
חמודונת. והנה עוד תמונה מצחיקה

שלא קשורה לכאן. אוסף תמונות עם משמעות מאוד חשובה. חח . ג'יליאן, אין עליה
http://ohwowl0vely.tumblr.com/post/8249109566
 

Gilliana

New member
לא ממש בעיה לשמור על הגזרה אם רוצים

אני אף פעם לא הבנתי את אלו שלא שומרים.
 

orityemini

New member
מה זאת אומרת?

לכל אחד יש חילוף חומרים אחר וגזרה אחרת. אני חושבת שהרבה מאוד אנשים רוצים לשמור על הגיזרה, אבל יש אנשים שהגנטיקה שלהם מקשה עליהם לעשות זאת. גם אנשים שבורכו בגנטיקה טובה, בגיל מסוים יתקשו לשמור על אותו משקל כמו בצעירותם. זה לא בלתי אפשרי, אבל זה דורש כוח רצון לא קטן. ולהרבה אנשים, הכוח רצון הזה נשכח ברגע שהם רואים פרוסה טובה של פאי תפוחים למשל
 

Gilliana

New member
אז זהו, שאני לא מסכימה עם זה

גנטיק היא לא תירוץ. אם משגיחים על מה שנכנס לפה ועושים קצת פעילות גופנית, אין שום סיבה שלא לשמור על גזרה. אין שום בעיה עם פרוסה של פאי תפוחים, הבעיה היא שבד"כ זה לא נמר בפרוסה אלא בחצי פאי לפחות.
 
היא לא תירוץ היא סיבה

נכון שכל אחד יכול להתאמץ ולשמור על הגזרה גם אם הגנטיקה אומרת אחרת אבל יש כאלה שזה באמת עבודה כה מפרכת עבורם שהם לא מצליחים לעמוד בזה ויש כאלה שיוכלו מגש פיצה שלם, יקנחו בעוגה וישתו בקבוק קולה וזה לא יזיז להם לקצה המשקל.
 

Gilliana

New member
יש ויש

אבל בעיקרון - מי שלא עובר את צריכת הקלוריות היומית הנחוצה לו, לא יעלה במשקל. הבעיה מתחילה כשכבר עולים באופן משמעותי ומנסים לרדת, אבל לא צריך מלכתחילה להגיע למצב הזה.
 

aerynsun

New member
נכון. בייחוד אנשים כמוני

שכל החיים שלהם אכלו הכל ואני מדגישה *הכל* ונשארו רזים וחטובים . עד שיום אחד גיל 37 פלוס הגיע. והאוכל התחיל להתקע בגוף כמו בטן, זרועות וכו'. אנשים כמוני שלא עשו דיאטה וספורט כמעט בכלל זה שוק פתאום להתחיל. ואני באמת לא מצליחה להזיז את עצמי לכוון אכילה נכונה וספורט טוב. די מבעס. אבל זה לא קורה.
 

orityemini

New member
אומנם מעולם לא נאבקתי עם המשקל

אבל גם אף פעם לא יכולתי לאכול הכול (אולי עד גיל 10). אם אני אוכלת יותר מדי שטויות, אני תמיד אעלה במשקל אחר כך. אבל זו תהיה עלייה של 2, 3 קילו בדרך כלל, ואז בדרך כלל אני מורידה אותם אחרי כה חודשים וחוזר חלילה. אני לא עושה דיאטות או ספורט, אבל צריכה לשמור על מה שאני אוכלת, אחרת אעלה במשקל. אני לא עוצרת את עצמי מלאכול פאי תפוחים למשל, אבל אני לא אוכל יותר מאחד ביום למשל. אבל (מופנה לגילי) יש לי אנשים במשפחה שאוכלים הרבה פחות ממני ויותר בריא ועדיין משמינים בקלות. נכון שזה תלוי בתצרוכת הקלוריות היומית, אבל יש אדם שיעבור אותה ועדיין לא ישמין ויש כאלה שכן וזה כל ההבדל.
 

Gilliana

New member
לא, זה לא בדיוק נכון

השאלה היא לא רק כמה קלוריות את מכניסה - אלא גם כמה את מוציאה. כך למשל, אם את ואחותך צורכות שתיכן אותה כמות קלוריות ביום, אבל היא מוציאה 300 קלוריות ביום יותר ממך, היא לא תעלה במשקל ואת כן. ולא צריך לעשות ספורט או פעילות גופנית כדי להוציא את הקלוריות האלו, לפעמים זו סתם שאלה של מי עולה יותר מדרגות, הולך קצת יותר ברגל, מנקה קצת יותר את הבית וכו'. אגב, גם פעילות שנראית זניחה לחלוטין כמו ישיבה על המחשב צורכת הרבה מאד קלוריות. המח שלנו הוא זללן אנרגיה לא קטן. בשורה התחתונה, אין מצב שבו אדם שמכניס יותר קלוריות ממה שהוא צורך, לא ישמין.
 

Gilliana

New member
נכון, זו תופעה קיימת

והסיבה לכך היא שעם התקדמות הגיל, צריכת הקלוריות של הגוף בד"כ יורדת. כלומר, אם בגיל 25 התצרוכת היומית שלך היתה 2000 קלוריות, היא ירדה עכשיו ל-1700 (הכל כמובן בהתאם לגובה ולמשקל, ואלו רק דוגמאות). לכן בגילאים האלו רצוי להעלות את רמת הפעילות הגופנית על מנת למנוע השמנה. גם העובדה שמעולם לא עשית שום פעילות גופנית בגיל צעיר יותר, תורמת לתופעה הזו. ואת לא צריכה להשקיע יותר מדי בספורט, את יכולה לצעוד 1-2 ק"מ שלוש פעמים בשבוע, זה יעשה את העבודה.
 
למעלה