תמונות מיום הזיכרון בוונקובר

  • פותח הנושא G45
  • פורסם בתאריך

G45

New member
תמונות מיום הזיכרון בוונקובר

אתמול נערך יום הזיכרון הקנדי שמהווה הוקרה לוותיקי מלחמות העולם שעדיין איתנו ואלו שכבר לא. זאת הסיבה כמובן שכולם חבשו את הפרג האדום על דש מעילם מתחילת החודש. האירוע מצויין בקרב קהילת העמים הבריטים בשעה האחת עשר, ביום האחד עשרה של חודש האחד עשר. ובדיוק בשעה זו נערכים הטקסים השונים. גם בוונקובר נערכו מספר טקסים, הראשי נערך בכיכר הניצחון בדאון טאון וונקובר והוא נערך בנוכחות ראש הממשלה של הפרובינציה וראש העיר.
 

G45

New member
מוביל את המצעד ראש ממשלת בי-סי...

גורדון קמבל מוביל את המצעד בסיום הטקס
 

G45

New member
ואחריו במצעד, ראש עיריית וונקובר

סאם סליבאן, ראש העירייה של וונקובר (על כיסא הגלגלים) מוביל את מצעד החיילים
 

yaronzd

New member
שאלה

הכיסא זה זמני או שהאדם תמיד על כיסא גלגלים? אם זה קבוע אז כל הכבוד לוונקוברים, אם זה זמני....אז סתם חבל על ראש עיר שנפל
 

G45

New member
ראש העיר שלנו משותק מגיל 19

הוא שבר את הצוואר בתאונת סקי בגיל 19. וכן, וונקובר מאוד גאה בהיותה העיר הראשונה בעולם שראש העיר שלה הוא משותק מהצוואר מטה (כמעט, הוא מסוגל להזיז קצת את ידיו). אולי ראית אותו בזמן האולימפידה האחרונה בטורינו מקבל את הדגל האולימפי ומניף אותו (על כיסא גלגלים כמובן). מאחר והוא גם הנכה הראשון שמקבל לידיו את הדגל הענקי הזה, הוא התאמן בסמטאות של העיר בהנפת הדגל בריג מיוחד שנבנה לכסא הגלגלים שלו. ובכלל, הגישה כאן לנכים היא קצת שונה ממה שמכירים בארץ... לדוגמא: באוטובוסים יש מקום מיוחד לכיסאות גלגלים, והנהגים מורידים את פרופיל האוטובוס בעזרת מערכת הידראולית בכדי שהאדם על כיסא הגלגלים יוכל להכנס ואז הנהג מוביל אותו למקום ומוודא שהוא חגור למקום. כמובן, שהאנשים שישבו באותו מקום קמים ועוברים לעמוד (במידה והאוטובוס עמוס) מאחורי האיזור הזה (אסור לעמוד במסדרון האוטובוס מנקודה זו עד לנהג במידה ויש כיסא גלגלים) וזאת סתם דוגמה למה שאני רואה כל יום.
 
סתם, אל תאמין לו

הוא דומה לסטיבן הוקינג והוא לקח את זה צעד אחד קדימה, אם אפשר להגיד "צעד" בהקשר הזה. היתה תקופה שהוא היה גם מדבר בעזרת מחשב רובוט כזה ואנשים כבר אמרו לו שזה מוגזם. עכשיו יש ויכוח גדול בעירייה האם העירייה צריכה לממן לו את הרכב המיוחד: אמנם החיקוי של סטיבן הוקינג נהיה מין אייקון מקומי כזה, אבל אחרי הכל, זה לא באמת צורך רפואי אמיתי שלו. בתמונה: עושה חיקוי של הוקינג שולט בעזרת קשית על היגוי הכסא שלו. אגב, הוא מתעקש שאת שמו, "Sam Sullivan", יתעתקו בעברית כ"סמואל סוליוון" כדי שיצא בגימטריה 305, שזה גם הגימטריה של "סטיבן הוקינג".
 
והקשר היהודי, כמובן, שכחתי

שמואל סלאבין, מנכ"ל משרד האוצר לשעבר (נדמה לי בתקופת נתניהו?) הוא בן דוד שלו. שניהם נקראים על שם אותו סבא. אביו של סוליוון היגר ממינסק לקנדה ושינה את שמו מסלאבין לשם פחות "אתני".
 
המצעד קרב, מריע הרמקול.

המצעד קרב, הנה גם הקצין. כל החיילים דורכים ברגל שמאל, רק קוואנג שלי דורך פה בימין! כי כל החיילים, כן, כל החיילים טועים ברגל, בלי בושה! רק קוואנג שלי, רק קוואנג שלי דורך ברגל הנכונה!
 
למעלה