תמונות מתערוכת IAA לרכבים כבדים

מצב
הנושא נעול.
תמונות מתערוכת IAA לרכבים כבדים

תמונות מתערוכת IAA לרכבים כבדים
שנערכה בהאנובר, גרמניה בסוף חודש ספטמבר. כל התמונות נלקחו מאתר www.stadtbus.de. נתחיל עם מ.א.ן שממתגת את אוטובוסיה מחדש: Lion's City - כל האוטובוסים נמוכי הרצפה. Lion's Classic - כל האוטובוסים לשירות ציבורי, גבוהי הרצפה. Lion's Regio - כל האוטובוסים המיועדים לנסיעות בינעירוניות בשירות ציבורי (בקו). Lion's Coach - כל האוטובוסים התיירותיים מדרגת תיור רגילה. Lion's Star - כל האוטובוסים התיירותיים מדרגת תיור גבוהה (Premium). בהמשך אפרט ליד כל תמונה את קידוד הדגם וכן פרטים על החידושים שבוצעו, לפי המפתח הבא: M - מידיבוס G - אוטובוס דו-פרקי DD - אוטובוס דו-קומתי Ü - אוטובוס בינעירוני L - אוטובוס באורך 13.8 מטר LL - אוטובוס באורך 15 מטר T - אוטובוס לשימוש כפול (מהמילה Twin), המכונה Low Entry: הכניסה היא במפלס כמו נידרפלור ומעבר לדלת האחורית הרצפה מוגבהת עד כדי מדרגה. בתמונה המצורפת - נשיא מ.א.ן מקבל את פרס אוטובוס השנה 2005 עבור ה-Lion's City החדש של מ.א.ן, עליו ארחיב מיד.
 
M.A.N Lion's City - המנצח הגדול

תמונות מתערוכת IAA לרכבים כבדים
שנערכה בהאנובר, גרמניה בסוף חודש ספטמבר. כל התמונות נלקחו מאתר www.stadtbus.de. נתחיל עם מ.א.ן שממתגת את אוטובוסיה מחדש: Lion's City - כל האוטובוסים נמוכי הרצפה. Lion's Classic - כל האוטובוסים לשירות ציבורי, גבוהי הרצפה. Lion's Regio - כל האוטובוסים המיועדים לנסיעות בינעירוניות בשירות ציבורי (בקו). Lion's Coach - כל האוטובוסים התיירותיים מדרגת תיור רגילה. Lion's Star - כל האוטובוסים התיירותיים מדרגת תיור גבוהה (Premium). בהמשך אפרט ליד כל תמונה את קידוד הדגם וכן פרטים על החידושים שבוצעו, לפי המפתח הבא: M - מידיבוס G - אוטובוס דו-פרקי DD - אוטובוס דו-קומתי Ü - אוטובוס בינעירוני L - אוטובוס באורך 13.8 מטר LL - אוטובוס באורך 15 מטר T - אוטובוס לשימוש כפול (מהמילה Twin), המכונה Low Entry: הכניסה היא במפלס כמו נידרפלור ומעבר לדלת האחורית הרצפה מוגבהת עד כדי מדרגה. בתמונה המצורפת - נשיא מ.א.ן מקבל את פרס אוטובוס השנה 2005 עבור ה-Lion's City החדש של מ.א.ן, עליו ארחיב מיד.
M.A.N Lion's City - המנצח הגדול
מדובר בנידרפלור המוכר לכולנו, אשר הועבר סדנת שיפורים חזקה: איזור הנהג שונה, וכעת לוח המחוונים הוא מסוג VDV 2; עיצוב הפנים שונה, כאשר הכיסאות מתחברים לדפנות בעזרת מוטות עקמים, ממש כמו מוטות האחיזה המתחברים לדפנות/תקרה; נעשה לראשונה שימוש באוטובוס בצמיגים רחבים יותר וכן שונה גם מבנה הסרן האחורי, כך שהורווחו עוד 80 ס"מ למעבר באוטובוס; שונתה מערכת ההיגוי וכעת היא מדוייקת יותר; שופרה מערכת הבלימה; שונתה התיקרה; החלונות נמשכים עד התיקרה (מבחוץ) תוך קימור קל לידה; החלק הקדמי חולק ל-8 חלקים ע"מ לאפשר תחזוקה קלה יותר; הורדה רמת הרעש היוצאת מהמנוע; הוכנסה מערכת אלקטרוניקה חדשה לכל אוטובוסי NEOMAN הנקראת TEPSA, ומשמעה: Twin Electric Platform System. האוטובוס הזה נבחר לאוטובוס השנה 2005 ע"י חבר שופטים שהורכב מ-15 עיתונאים מרחבי אירופה. הוא עבר מבחנים שונים וקשים לבלימה, החלקה, היגוי והתאמה לנכים ולשאר צרכי הציבור. מעט פרטים טכניים: אורך - 11.98 מטר, רוחב: 2.5 מטר. מקומות: 34 ישיבה, 56 עמידה טנק דלק: 280 ליטר, נפח מנוע: 7 ליטר. מנוע: MAN D 0836 LUH 40, בעל 6 צילנדרים בשכיבה או עמידה (בעמידה פותחה פינת ישיבה עגולה יחודית למ.א.ן, שקיבלה שבחים מחבר השופטים). 280 כו"ס ב-2400 סל"ד. מומנט מירבי: 1100 ניוטון-מטר ב-1200-1700 סל"ד. תיבות הילוכים: 4 הילוכים אוטומטית של Voith או 5 הילוכים אוטומטית של ZF. להלן מפתח הדגם: Low-floor bus family Lion’s City: NM 223/283.3 and NM 223.2 :Lion’s City M NL 223/263/283/313 and NL 243/283 :Lion’s City NÜ 263/283/313 :Lion’s City Ü NL 263/313/363-15 m :Lion’s City LL NÜ 263/313/363-15 m :Lion’s City ÜLL NG 263/313/363 and NG 263/313/363-18.75 m :Lion’s City G ND 313/363 :Lion’s City DD EL 223/283 :Lion’s City T EL 223/283 :Lion’s City TÜ הדגם קיים כמובן גם תחת מנועי גז.
 

אורי404

New member
אדום. כנראה יגיע ישר ל"דן".../images/Emo6.gif

M.A.N Lion's City - המנצח הגדול
מדובר בנידרפלור המוכר לכולנו, אשר הועבר סדנת שיפורים חזקה: איזור הנהג שונה, וכעת לוח המחוונים הוא מסוג VDV 2; עיצוב הפנים שונה, כאשר הכיסאות מתחברים לדפנות בעזרת מוטות עקמים, ממש כמו מוטות האחיזה המתחברים לדפנות/תקרה; נעשה לראשונה שימוש באוטובוס בצמיגים רחבים יותר וכן שונה גם מבנה הסרן האחורי, כך שהורווחו עוד 80 ס"מ למעבר באוטובוס; שונתה מערכת ההיגוי וכעת היא מדוייקת יותר; שופרה מערכת הבלימה; שונתה התיקרה; החלונות נמשכים עד התיקרה (מבחוץ) תוך קימור קל לידה; החלק הקדמי חולק ל-8 חלקים ע"מ לאפשר תחזוקה קלה יותר; הורדה רמת הרעש היוצאת מהמנוע; הוכנסה מערכת אלקטרוניקה חדשה לכל אוטובוסי NEOMAN הנקראת TEPSA, ומשמעה: Twin Electric Platform System. האוטובוס הזה נבחר לאוטובוס השנה 2005 ע"י חבר שופטים שהורכב מ-15 עיתונאים מרחבי אירופה. הוא עבר מבחנים שונים וקשים לבלימה, החלקה, היגוי והתאמה לנכים ולשאר צרכי הציבור. מעט פרטים טכניים: אורך - 11.98 מטר, רוחב: 2.5 מטר. מקומות: 34 ישיבה, 56 עמידה טנק דלק: 280 ליטר, נפח מנוע: 7 ליטר. מנוע: MAN D 0836 LUH 40, בעל 6 צילנדרים בשכיבה או עמידה (בעמידה פותחה פינת ישיבה עגולה יחודית למ.א.ן, שקיבלה שבחים מחבר השופטים). 280 כו"ס ב-2400 סל"ד. מומנט מירבי: 1100 ניוטון-מטר ב-1200-1700 סל"ד. תיבות הילוכים: 4 הילוכים אוטומטית של Voith או 5 הילוכים אוטומטית של ZF. להלן מפתח הדגם: Low-floor bus family Lion’s City: NM 223/283.3 and NM 223.2 :Lion’s City M NL 223/263/283/313 and NL 243/283 :Lion’s City NÜ 263/283/313 :Lion’s City Ü NL 263/313/363-15 m :Lion’s City LL NÜ 263/313/363-15 m :Lion’s City ÜLL NG 263/313/363 and NG 263/313/363-18.75 m :Lion’s City G ND 313/363 :Lion’s City DD EL 223/283 :Lion’s City T EL 223/283 :Lion’s City TÜ הדגם קיים כמובן גם תחת מנועי גז.
אדום. כנראה יגיע ישר ל"דן".
 
M.A.N Lion's City T

תמונות מתערוכת IAA לרכבים כבדים
שנערכה בהאנובר, גרמניה בסוף חודש ספטמבר. כל התמונות נלקחו מאתר www.stadtbus.de. נתחיל עם מ.א.ן שממתגת את אוטובוסיה מחדש: Lion's City - כל האוטובוסים נמוכי הרצפה. Lion's Classic - כל האוטובוסים לשירות ציבורי, גבוהי הרצפה. Lion's Regio - כל האוטובוסים המיועדים לנסיעות בינעירוניות בשירות ציבורי (בקו). Lion's Coach - כל האוטובוסים התיירותיים מדרגת תיור רגילה. Lion's Star - כל האוטובוסים התיירותיים מדרגת תיור גבוהה (Premium). בהמשך אפרט ליד כל תמונה את קידוד הדגם וכן פרטים על החידושים שבוצעו, לפי המפתח הבא: M - מידיבוס G - אוטובוס דו-פרקי DD - אוטובוס דו-קומתי Ü - אוטובוס בינעירוני L - אוטובוס באורך 13.8 מטר LL - אוטובוס באורך 15 מטר T - אוטובוס לשימוש כפול (מהמילה Twin), המכונה Low Entry: הכניסה היא במפלס כמו נידרפלור ומעבר לדלת האחורית הרצפה מוגבהת עד כדי מדרגה. בתמונה המצורפת - נשיא מ.א.ן מקבל את פרס אוטובוס השנה 2005 עבור ה-Lion's City החדש של מ.א.ן, עליו ארחיב מיד.
M.A.N Lion's City T
כאמור, דגם זה הוא למעשה ה-EL והוא כשני אוטובוסים באחד: מקדימה רצפה נמוכה (נידרפלור) ומאחורי הדלת האחורית הרצפה גבוהה. קיימת גם גירסה בינעירונית עם תאי מטען ומעבר צר יותר.
 

TalHai

New member
זה אוטובוס מדהים

M.A.N Lion's City T
כאמור, דגם זה הוא למעשה ה-EL והוא כשני אוטובוסים באחד: מקדימה רצפה נמוכה (נידרפלור) ומאחורי הדלת האחורית הרצפה גבוהה. קיימת גם גירסה בינעירונית עם תאי מטען ומעבר צר יותר.
זה אוטובוס מדהים
והדלת נפתחת לבחוץ ככה שזה לא עולה על רגלים לאנשים תמימים (כמו שכבר ראיתי שזה קרה)
 

אורי404

New member
אוטובוס יפה.

M.A.N Lion's City T
כאמור, דגם זה הוא למעשה ה-EL והוא כשני אוטובוסים באחד: מקדימה רצפה נמוכה (נידרפלור) ומאחורי הדלת האחורית הרצפה גבוהה. קיימת גם גירסה בינעירונית עם תאי מטען ומעבר צר יותר.
אוטובוס יפה.
מתאים כקו 149, למשל. יותר נח לתימרון בתוך העיר, בהשוואה לאוטובוס בינעירוני. ועם מנוע חזק, ומושבים גבוהים יותר, הוא בהחלט מתאים.
 
M.A.N Lion's Regio

תמונות מתערוכת IAA לרכבים כבדים
שנערכה בהאנובר, גרמניה בסוף חודש ספטמבר. כל התמונות נלקחו מאתר www.stadtbus.de. נתחיל עם מ.א.ן שממתגת את אוטובוסיה מחדש: Lion's City - כל האוטובוסים נמוכי הרצפה. Lion's Classic - כל האוטובוסים לשירות ציבורי, גבוהי הרצפה. Lion's Regio - כל האוטובוסים המיועדים לנסיעות בינעירוניות בשירות ציבורי (בקו). Lion's Coach - כל האוטובוסים התיירותיים מדרגת תיור רגילה. Lion's Star - כל האוטובוסים התיירותיים מדרגת תיור גבוהה (Premium). בהמשך אפרט ליד כל תמונה את קידוד הדגם וכן פרטים על החידושים שבוצעו, לפי המפתח הבא: M - מידיבוס G - אוטובוס דו-פרקי DD - אוטובוס דו-קומתי Ü - אוטובוס בינעירוני L - אוטובוס באורך 13.8 מטר LL - אוטובוס באורך 15 מטר T - אוטובוס לשימוש כפול (מהמילה Twin), המכונה Low Entry: הכניסה היא במפלס כמו נידרפלור ומעבר לדלת האחורית הרצפה מוגבהת עד כדי מדרגה. בתמונה המצורפת - נשיא מ.א.ן מקבל את פרס אוטובוס השנה 2005 עבור ה-Lion's City החדש של מ.א.ן, עליו ארחיב מיד.
M.A.N Lion's Regio
מדובר באוטובוס בינעירוני לנסיעות בקו, בעל תאי מטען ושני אורכים: 12 מטר ו-13.9 מטר. רוחבו - 2.55 מטר והוא יכול להכיל עד 63 נוסעים. להלן מפתח הדגם: Intercity bus family Lion’s Regio: ÜL 314/364/414 :Lion’s Regio ÜL 314/364/414-13.9 m :Lion’s Regio L
 

TalHai

New member
הוא נגיש לנכים?

M.A.N Lion's Regio
מדובר באוטובוס בינעירוני לנסיעות בקו, בעל תאי מטען ושני אורכים: 12 מטר ו-13.9 מטר. רוחבו - 2.55 מטר והוא יכול להכיל עד 63 נוסעים. להלן מפתח הדגם: Intercity bus family Lion’s Regio: ÜL 314/364/414 :Lion’s Regio ÜL 314/364/414-13.9 m :Lion’s Regio L
הוא נגיש לנכים?
 
יש לך אוטו בינעירוני לנכים

למה לא מעצבים אוטובוס בין עירוני
שמותאם לנכים, זה ממש לא בסדר, וזה בהחלט אפשרי...
יש לך אוטו בינעירוני לנכים
M.A.N NU לסוגי מנועי השונים וכנ"ל גם Citaro U של מרצדס. הבעיה שאין לאוטובוסים הנ"ל תאי מטען. ברגע שאתה מכניס תאי מטען, אתה חייב מדרגות ואז הסיפור של התאמה לנכים נגמר.
 

TalHai

New member
אפשר לימצוא פתרונות

יש לך אוטו בינעירוני לנכים
M.A.N NU לסוגי מנועי השונים וכנ"ל גם Citaro U של מרצדס. הבעיה שאין לאוטובוסים הנ"ל תאי מטען. ברגע שאתה מכניס תאי מטען, אתה חייב מדרגות ואז הסיפור של התאמה לנכים נגמר.
אפשר לימצוא פתרונות
כמו לדוגמא הצרת האוטובוס ויצירת תאי מטען באותו מפלס בו יושבים הנוסעים
 
יש גם אוטובוסים שמרכיבים בהם מעליות

אפשר לימצוא פתרונות
כמו לדוגמא הצרת האוטובוס ויצירת תאי מטען באותו מפלס בו יושבים הנוסעים
יש גם אוטובוסים שמרכיבים בהם מעליות
הכל לפי הזמנה. עניין הצרת האוטובוס: אתה מוריד לך כמות נכבדה של נוסעים ואז אתה נתקל בבעיה: אים מדיעים לתיקים שלמעלה? מה עם החלונות? וכו'
 

TalHai

New member
כן זה פחות נוסעים אבל אין ברירה

יש גם אוטובוסים שמרכיבים בהם מעליות
הכל לפי הזמנה. עניין הצרת האוטובוס: אתה מוריד לך כמות נכבדה של נוסעים ואז אתה נתקל בבעיה: אים מדיעים לתיקים שלמעלה? מה עם החלונות? וכו'
כן זה פחות נוסעים אבל אין ברירה
והתיקים יהיו נגישים לגבי החלונות, מי אמר שצריך חלונות משני הצדדים?
 

seffic

New member
רעיון יותר טוב לעשות תא מטען לגובה

אפשר לימצוא פתרונות
כמו לדוגמא הצרת האוטובוס ויצירת תאי מטען באותו מפלס בו יושבים הנוסעים
רעיון יותר טוב לעשות תא מטען לגובה
הרכב בקרבת החלון האחורי. תא במיקום של המנוע בהיספנו של חברת קווים.
 

TalHai

New member
שני רעיונות נוספים

רעיון יותר טוב לעשות תא מטען לגובה
הרכב בקרבת החלון האחורי. תא במיקום של המנוע בהיספנו של חברת קווים.
שני רעיונות נוספים
1, תאים מעל למושבים, כמו במטוס 2, תא בסוף האוטובוס במקום שני השורות האחרונות
 
רעיון התאים העליונים הוא טוב, אבל

שני רעיונות נוספים
1, תאים מעל למושבים, כמו במטוס 2, תא בסוף האוטובוס במקום שני השורות האחרונות
רעיון התאים העליונים הוא טוב, אבל
אי אפשר לשים בו מזוודות גדולות. ישנם הרבה אוטובוסים באירופה אשר מורכבים בחזיתם האחורית ארגז גדול מאוד שבהם מאוחסן הבגאז' שלא נכנס לתאי המטען הרגילים. לגבי השורות האחרונות - בהחלט אפשרי!
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה