תמונת מצב בLCSים

תמונת מצב בLCSים

שבוע מאוד מעניין שלא יצא לי לעקוב מקרוב... הריינג'רס התאוששו מהמפלה במשחק ה1, לקחו את השני בבית ואז מאחורי עוד הופעה מדהימה של קליף לי החזירו את הביתיות במשחק ה3. הם שמו את היאנקיז בחור גדול עם ניצחון במשחק ה4 כשבנג'י מולינה עם גו-אהד 3 ראן HR מול ברנט בשישי, אתמול היאנקיז חזרו לעניינים עם ניצחון מאחורי CC. הסדרה עכשיו זזה לטקסס, הריינג'רס ינסו לסגור עניין במשחק השישי עם קולבי לואיס מול פיל יוז. אם היאנקיז יצליחו להביא את הסדרה למשחק 7, יהיה מאצ'אפ מעניין עם קליף לי מול אנדי פטיט הותיק. הג'ייאנטס שניצחו בקרב הענקים במשחק מס' 1, הפסידו אומנם את השני בפילי אבל חזרו הביתה ומאחורי קיין במשחק השלישי ובאסטר פוזי במשחק מעולה אתמול שנגמר עם ווק-אוף סאק פליי, SF מפתיעה עם יתרון 3-1 אחרי 4 משחקים. היום הם ינסו לסגור עניין בבית ולא לחזור לפילי ל2 משחקים אחרונים, בשחזור המאצ'אפ הנהדר של לינסקום מול האלידיי. אם הפיליז יצליחו לנצח, הם בעצם יחזירו את הביתיות ויצטרכו לקחת את ה2 האחרונים בבית, עדיין משימה קשה. זה ממישהו שלא ראה את המשחקים ובלי להיכנס לתתי-סיפורים שיש כרגע...יש לכם משהו מעניין להוסיף? מחשבות על המשך הסדרות: היום משחק ענק וגורלי, אני עדיין יכול לראות את הפיליז לוקחים וזה מצחיק כי הם משחק מסיום העונה - משחק חוץ מול זוכה הסיי יאנג בNL בשנתיים האחרונות. אבל זה בגלל רוי האלידיי כמובן, אני חושב שהוא נותן משחק ענק היום ויכול להיות משחק של איזה 1-0 לכל צד. אם SF לא יצליחו לסגור עניין היום הם די בצרות, בפילי עם הקהל שיהיה מחושמל ועם היסטוריית הכשלונות שלהם - לא יפתיע אותי לראות אותם מפסידים את ה2 האחרונים ושוברים לאוהדים שוב את הלבבות. מחר מצד אחד הריינג'רס יבואו בטירוף לסגור עניין בבית, מצד שני כל מה שעומד בין היאנקיז לבין משחק 7 שהכל יכול לקרות בו הוא קולבי לואיס, שלמרות השנה היפה שלו...זרק עד לא מזמן ביפן. אם הם יצליחו לשים ראן או שניים על הלוח בטופ 1, אני יכול לראות את טקסס נלחצים קצת ומשותקים. לדעתי אם הריינג'רס ייקחו זה שיתפתח משחק התקפי עם מהפכים, כמו שאתמול בSF לדוגמא, שייגמר באיזה ווק-אוף. לא יודע למה תמיד אני מהמר על ווק-אוף עם טקסס, אבל המחשבה על האצטדיון תמיד נותנת לי תחושה כזאת של ווק-אוף עם השדר שלהם שצועק BALLGAME, דווקא שדר חביב. מה אתם אומרים?
 

clevelandrocks

New member
2 הסדרות מפתיעות אותי

הפיליז מפתיעים אותי בחולשת ההתקפה שלהם, למרות הפיצ'ינג המצוין של הג'איינטס. הריינג'רס מפתיעים בחוסר הפחד שלהם, למרות חוסר הנסיון של רוב השחקנים במעמדים האלה. 2 הסדרות לא גמורות לדעתי. האלאדיי יכול להביא משחק כמו שהוא יודע ובפילדלפיה הכל יכול לקרות. בAL, הריינג'רס משחקים בבית פחות טוב לכל אורך הפלייאוף, וקליף לי לא יכול לשמור על מאזן מושלם בפלייאוף לתמיד (or could he?).
 

BB FuNaTiC

New member
מהמבט שלי

הסדרה הזאת מול טקסס ממש כואבת. אני אישית הייתי במשחק הרביעי וזה היה זוועתי לראות את המהלכים של ג'ו ג'יררדי שעושה בעיניי "OVER MANAGING". המקרה הכי בולט היה לפני ההום ראן של מולינה, ג'יררדי נתן הוראה לאינטנשיונל ווק לדייויד מרפי. פאקינג דייויד מרפי, ושם את הווינינג ראן על פרסט. כמובן שפיץ' אחרי זה מולינה נתן את ההום ראן אבל היו כבר שני אאוט! אין שום סיבה ליגיטמית באינינג השישי לעושת מהלך כזה!! בנוסף דייויד רוברטסון עלה באינינג יותר מאוחר והוציא שני אווטים מהירים. ג'וש המילטון עולה ועוד פעם ג'יררדי מתחיל לנתח יותר מדי ומעלה את בון לוגן לפגוש את המילטון. זה היה כזה ברור שהוא הולך לחטוף הום ראן ואכן זה קרה. זה נכון שמצ'אפים בין שמאליים וימניים זה משפיע אבל זה לא חוק כתוב שחור על גבי לבן ובסופו של דבר המילטון כבר ניצח את לוגן יום לפני זה. אני אישית התחרפנתי משני המהלכים האלה ואני בכלל חושב שהוא היה צריך ללכת עם סיסי על מנוחה קצרה ולא עם ברנט אבל זה משהו אחר. גם אם אנחנו מנצחים את המשחק השישי, צריך נס לפי דעתי בכדי לנצח את קליף לי שעשה לנו בית ספר...... ראיתי את המשחק והיאנקיז היו סבלניים, הביאו אותו כבר לזריקה ה100 באינינג ה6 אבל קליף לי פשוט שם את הכדור בדיוק איפה שהוא רוצה כל פעם והאמת שלא היה לנו סיכוי. השחקן פשוט תותח. אז איך אומרים אצלינו? IF YOU CAN'T BEAT HIM? BUY HIM!!
 

Homer Simpson

New member
זאת ה'מומחיות' של ג'ירארדי

לא ראיתי אף מאמן שם את ה-go ahead run מרצונו על הבסיס, ואת ג'ירארדי ראיתי עושה זאת לפחות פעמיים בעונה הרגילה השנה. באחת מהן החובט הבא (נדמה לי פרזינסקי) עשה דאבל, הכניס את שני הרצים הביתה, והיאנקיז הפסידו בראן יחיד. גם הקטע של להוציא פיצ'ר אחרי שני אאוטים קלילים זה קטע רגיל אצלו. הוא עשה את זה לרוברטסון ב-LCS הקודם באנהיים, ומיד אסבס (שדווקא יכול היה לעזור מאוד השנה) הפסיד את המשחק. לגבי בארנט במשחק הרביעי, צריך לזכור דבר אחד - השנה, בניגוד לבשנה שעברה, אין יום מנוחה נוסף ב-LCS, כך שאם סבאת'יה היה זורק ברביעי, היו לך עד 4 משחקים רצופים של פיצ'ר עם מנוחה קצרה - לא רעיון טוב. אפשר היה אבל ללכת עם מוזלי במשחק הרביעי, או לעשות את הדבר המתבקש ולהוציא את ברנט אחרי האינינג החמישי.
 

BB FuNaTiC

New member
אני לא אוהב את ג'ררדי כמאמן אבל בסופו של דבר

עם כל הטעויות של הפיצ'ינג והבולפן, אין שום תירוץ שההתקפה שלנו הגיעה פעמיים לבסיסים מלאים עם פחות משני אאוטס והוציאו במצטבר ראן אחד.
 

kads

New member
לגבי הריינג׳רס - יאנקיס

בניגוד לצבי, הסדרה הזאת לא כואבת בכלל. כפי שחשבתי לפני הסדרה, ההתקפה של הריינג׳רס היא המפתח לסדרה. כל עוד המחבטים מתפקדים, הפיצ׳ינג של הריינג׳רס יכול לסחוב את הקבוצה ולדעתי הוא לא פחות טוב משל היאנקיס למעט בעמדת הקלוזר. בינתיים הם הופיעו כל הסדרה, אז אני אופטימי. דרך אגב, כל מה שעומד בין הריינג׳רס לבין ניצחון במשחק 6 הוא פיל יוז שנתן עונה יפה, אבל הוא לא סי סי, האלאדיי או קליף לי. לגבי השדר החביב, לפני שבוע הודיעו שהוא לא יחזור שנה הבאה.
 

Homer Simpson

New member
רוצה שנוסיף משהו? מארק טשרה סיים את העונה

כלומר, את המעט שנשאר ממנה.
 

kads

New member
עוד נקודה לשים לב אליה

מזג האוויר בארלינגטון אמור להיות סוער וגשום כל סוף השבוע. אם אחד המשחקים ידחה או יופסק זה עלול לשבש את כל הרוטציה של הקבוצות.
 

JayneCobb

New member
וזה יהיה לטובת טקסס

כי אם משחק אחד נדחה, הם יכולים להעלות את קליף לי במשחק 6 במקום 7, ולסגור סיפור...
 

Homer Simpson

New member
הפוך

לריינג'רס בכל מקרה נשאר סטארט של קליף לי, וההבדל בין משחק שישי לשביעי הוא רק פסיכולוגי. ליאנקיז, לעומת זאת, תהיה אפשרות להכניס את סבאת'יה, שאחרת סיים את הסדרה כסטארטר, לפתוח במשחק השביעי, ולבחור בין פטיט ליוז בשישי.
 

JayneCobb

New member
ההבדל הוא פסיכולוגי,כן....

אבל אני חושב שאם לריינג'רס תהיה הזדמנות לסגור את הסדרה ב 6 עם קליף לי,הם יהיו אידיוטים אם לא יעשו את זה... למה להשאיר את הסדרה למשחק 7,מול CC,במצב שבו טעות אחת סוגרת לך את כל העונה...? אם זורקים את לי למשחק 6, גם אם הוא מפסיד,יש לך עוד צ'אנס...
 

JayneCobb

New member
טוב,זה כבר לא משנה

כי קליף לי הולך לזרוק ב WS,ו CC הולך הביתה
 
כמה סמלי שאיירוד עם האאוט האחרון

מזל"ט לריינג'רס
 

kads

New member
שמחה וששון

נשארתי עם הכרטיסים למשחק מספר 7 ביד ומעולם לא שמחתי כל כך לא ללכת למשחק בייסבול. איזה כיף.
 

clevelandrocks

New member
וכנראה יהיה לנו מפגש של לי נגד לינסקום/האלאדי

איזו דרך להתחיל וורלד סיריס- ללקק את האצבעות!
 
למעלה