תמיד הן מפרגנות!

תמיד הן מפרגנות!

שיחה בין חברות טובות "נידלק עלייך מה שמו כבר? את יודעת ההוא"... אהה אמרתי לה ומה אמרת, שאלתי, הוא שאל עלי משהו מיוחד? כן בטח שאל אותי איך את ניראת, אמרתי לו שאת לא יפה, אבל שאת סקסית! אהה תודה נשמה, מזל שלא אמרת לו שאני חכמה!
 

softy

New member
"את לא יפה

אבל את סקסית" מעניין, לא יודע אם זה יותר מחמיא או יותר מעליב.
 

*צופיה*

New member
זה לא רע.

תחשוב רגע הפוך : "היא יפה אבל היא לא סקסית". נו ? מה יצא לך ? צופיה. לא יפה.
 

softy

New member
אני מנסה להעביר בדמיוני

ודי מתקשה (לא במובן המיני של המילה) להעמיד בחורה יפה אל מול בחורה סקסית ולנסות לתייג אותן על פי מאפיינים ולא מצליח לי. בחורה יפה תמיד תהייה סקסית בעיני. צופיה מאחר ואת סקסית (את אמרת) תהיי מוכנה להסביר להדיוט כמוני מה מבדיל אותך בעצם מאחת יפה?
 

אורמור

New member
כיוון שצופיה עסוקה ככל הנראה

במילוי אוזני המן או קריאת מגילה או קריאת שמע או מאיפה לעזאזל אני אמורה לדעת במה צופיה עסוקה אז אני אתנדב להשיב, לעניות דעתי לא שפעת הציץ או המפרט הטכני הם האחראים העיקריים להגדרת אישה\בחורה-כסקסית אישה יכולה להיות עם נתונים של יפיפיה שיער מדהים מבנה מטריף, כל איבר פרופורציונלי, חטוב ומדהים, אבל אם על כל זה יושב למשל פרצוף תשעה באב, או שפת גוף קרה , מכונסת, זה לא משדר מיניות! לעומת זאת בחורה סבירה, בעלת קווים סטנדרטיים שלא תוגדר כיפה במיוחד לפי סולם ריכטר או אטיוד אבל תהיה מעוטרת בברק עיניים, זיק ממזרי, חיוך מדהים ובכלל שפת גוף מלאת חיים, היא תהיה זכאית לתואר-סקסית כל האמור לעיל הוא על דעתי בלבד ניתן להוסיף "עניות דעתי", ואני מתירה לצופיה לשנות, להוסיף,לבטל<את דברי> כטוב בעינייה חקשמייח אור
 

*צופיה*

New member
שמע ישראל, אוריק

מאיפה את חושבת שיש לי כסף לגלוש כאן ??? עבודה. אלמנטרי.
 

*צופיה*

New member
ואללה, סופטי ? אמרתי ? לך ?

לא זוכרת. בכלאופן - זה משהו שמשתדר. (אז אולי שידרתי ?). לא צריך לתייג ולפרוט. זה נמצא שם – או לא. וההבדל ? יופי זו תמונה. פלקט. חד מימדי. תשים את הפנים היפות כקישור באינטרנט תשים אותן על כל אחת תשים אותן עליך (עם הטכנולוגיות המתפתחות זה כמעט נהיה אפשרי) – זה יישאר אותו יופי. סקסיות זה הפנים (הלא יפות, לפעמים, לפי הגדרות מקובלות), והראש ומה שבתוכו, והאנרגיות, והחיוך, והגוף, והתשוקות, והמחשבות והקול. ומה שכל אלה, ועוד, מקרינים. ואני בפליאה על זה שבחורה יפה היא תמיד סקסית בעינייך
 

softy

New member
צ'טער

אני עדיין לא מצליח להבין מה הופך בחורה לסקסית ובחורה אחרת ללא סקסית?! אז נכון שהמציאו מילה מיוחדת שמגדירה בחורה סקסית - sex appeal - אני רק לא מצליח להבין איך משתדר לנו אותו הסקס אפיל אל המוח על מנת לזהות שהבחורה היא יותר סקסית מכל האחרות.
 

ענבר.

New member
תהיי יפה ותשתקי??

אם כך, אפשר לאפסן את האימרה הזו.
 

DeadAngel1

New member
למה בעצם?

לא ממש הבנתי, האם את מנסה להגיד שגברים מפחדים מנשים חכמות?
 
למעלה