תמיד ידענו שהתשורת כזו אבל

dean4

New member
וגם אני בטוח שלרגע לא תדחפי את אפך!

עד שדחפת אותו..
 
../images/Emo23.gifאוהבים אותך דין../images/Emo23.gif

ותודה שהקפצת !
 
אל תזכיר את המילה הזאת בנוכחותה!

הומו? רחמנא ליצלן!
(אפילו שאני סטרייט).
 

Lu Tze

New member
שאני אניח שבגלל שאין ייאוש

הקפיצה את ההודעה, הנושא במשפט לא היה "התקשורת והחרדים" אלא רק "התקשורת"? כי היא הרי לא הייתה מקפיצה מאמר של "הצד השני".
 
Lu Tze... אתה צודק בהחלט!

אבל היות ו"הקמע הקבוצתי" שלכם דין
קופץ כל הזמן...
ועונה לכל הודעה, ההודעות מ"הצד שלכם" ממילא קופצות למעלה. אולם אם אראה שהוא זונח את משמרתו, אני מבטיחה בלי נדר "להקפיץ" גם בשבילך!
 

Lu Tze

New member
זכותך להגיב על מה שאת רוצה,

הנקודה שלי הייתה נגד החלוקה בפורום הזה של חילוניים נגד דתיים. חלוקה לא נכונה, שכן החלוקה הנכונה היא פנאטים (משני הצדדים) נגד השאר. את מזהה מקור מידע מטעה לפחות לפי הכותרת שלו) כמשהו ב"צד שלך".
 

פלסטיק

New member
על אילו תנאים לדעתך צריכה תקשורת

הוגנת לענות? מה הכללים לדעתך שצריכים להנחות את התקשורת הזו?
 
אתר עלוב.

"עלילת דם 1" - מקרה יחיד. הכתב וודאי לא נשאר בעיתון ההוא. ניתן לבדוק. חוץ מזה, לא ניתן להתעלם מהעובדה שמעמד האישה בחברה החרדית הוא עלוב. " 2 - מקרה. יחיד, כאמור. פרט לזאת - האם אכן היו אי-סדרים בקבורה, עם שבת או בלי? ומה עם המקרים הללו שאולי כן קרו? "דברים שאסור לדעת" - קודם כל נשאל אם לא הייתה פרובוקציה - בית כנסת של חב"ד ברמת אביב? הפגנה? מי היה מעורב? אולי החרדים פתחו במעשי אלימות מאיזשהו סוג? ומה עם כל המקרים בהם חרדים תקפו חילונים מתוך מניע דתי? אולי אשיב לשאר בהזדמנות. עלי להדגיש כי בהתעסקות בנושאים מעין אלו יש להפעיל חשיבה ביקורתית ברמה הגבוהה ביותר, ע"מ להמנע מהכללות שאינן נחוצות ומאמירות שעשויות להתפרש כגזעניות.
 

snift

New member
כל מקרה הוא מקרה יחיד,

אבל כמה יחידים הם תופעה. אל תשכח שגם כל רב שאונס או מטריד או גונב זה מקרה יחיד, זה לא מפריע לאנשי הפורום להשליך את זה על כלל החברה החרדית.
 

neko

New member
עדיין לא הבנתם?

כשמתרחש רצח או אונס בחברה החילונית, זה דבר "הגיוני" כביכול, כי חוק זה חוק, ולא כל בני האדם מקיימים את החוקים. אבל אז באים ראשי החברה החרדית ומחב"תים למיניהם וטוענים שהחילונים בהמות רודפות הנאות, ואילו החרדים מושלמים וטהורים. ואז בא רב ואונס ילד, מן הסתם זה יעשה יותר רעש ממקרה דומה בחברה שאינה טוענת להיותה מושלמת. מקרה יחיד כזה הופך את כל אלו לשקרנים.
 

איילת1974

New member
מה גם שהם (מבחינתם) עוברים על...

שני חוקים: גם על חוק המדינה וגם על החוק האלוהי. חילוני שאונס, עובר רק על חוק המדינה. למעשה רב שאונס ילד עובר על 3 חוקים (2 אלוהיים {אונס ומשכב זכר}) ואחד חוק חילוני. ואם כל זאת, שיעור התקיפות המיניות בחברה ההיא הוא הרבה יותר גדול.
 

Lu Tze

New member
זו לא תופעה חדשה,

ככל שיש יותר חוקים, כך מפרים אותם יותר, קחו דוגמא קלאסית שכתובה בתנ"ך: אלוהים הרשה לאדם לאכול מכל עצי הגן, חוץ מעץ הדעת. מה עשה אדם? אכל מעץ הדעת.
 

snift

New member
יש לך נתונים על ההבדלים בכמות

התקיפות המיניות בין החברה החילונים לחרדית ?
 
אה, שכחת.

התקשורת גם הכינה מילוי לחזיר מדם של ילדים חרדים. אתה יודע מה זה "תקדים משפטי"? אני חושב שזה די עונה על שאלות בקשר לפרשת טטיאנה סוסקין... ואם ה15,000, במקום ללמוד משניות, יבדקו איך זה שקרתה השואה, או לפחות יתרמו להגן על המדינה שהוקמה בין השאר כדי למנוע את חזרת השואה, היה הרבה יותר טוב לכולם. תודה על ה"תרומה", זה לא עוזר לנו. והפירושים לדברי עובדיה יוסף... נו... הרי גם את שייח' יאסין אפשר לפרש ככה (ואני לא מוצא הרבה הבדל ביניהם, האמת). מתמקדים בו כי הוא דמות עם השפעה ציבורית רחבה, על חברה שלמה בפרט, ולא מתוך רדיפה. מתמקדים גם בטומי לפיד וביוסי גינוסר.
 
העיתונות החרדית שמה ללעג את האתיקה

המקצועית שאליה כפופה העיתונות הארצית. ביטוי נאצה כנגד החילונים ש'בהמה טובה מהם' (נאמר ע"י אשר צוקרמן עורך 'יתד נאמן') הם דברים שבשגרה. כל עיתונאי מהמגזר החרדי כפוף ל'משגיח רוחני' שהוא במקרה גם העורך. אין מקום לביקורת, נשים כותבות תחת שם פרטי בלבד ובעניינים שקשורים ל'עיסוקי נשים'. ובעצם העיתונאים הם חותמות גומי של הרב. אין תחקירים, אין חשיפות, אין הצלבת מידע, אין תגובות ובעצם אין עיתונות אלא - עיתונות חצר. התקשורת הממוסדת כפופה לתקנון מעוצת העיתונות - שם ניתן למצוא את כללי האתיקה העיתונאית - מי שחורג מהם נשפט ע"י המועצה - וגם ניתן להגיש נגדו תביעה בבית משפט.
 
למעלה