תמיד יש פעם ראשונה - תקלה בהוט
לראשונה מזה למעלה מ-3 שנים אני מנותק מהאינטרנט בתשתית של הוט יותר ממספר דקות. סביב השעה 17:00 התחילה נורת ה-@ ב-HOTBOX 2 להבהב וכמובן אין אינטרנט ואין קו טלפון.
הטלפון לתמיכה הטכנית של הוט (דרג א') נענה תוך פחות מ-4 דקות. ההנציגה החביבה בצעה RESET מרחוק למודם (אחרי שאני עשיתי כבר RESET מקומי) ו-RESET לפורט בארון - הבעיה לא נפתרה.
התקלה הועברה לנציג בכיר שאמור ליצור עימי קשר עד השעה 21:15. אני ממתין בסבלנות. בינתיים אני משתמש בגיבוי המבוסס על השוק הסיטונאי של 012.
עדכונים יבואו.
לראשונה מזה למעלה מ-3 שנים אני מנותק מהאינטרנט בתשתית של הוט יותר ממספר דקות. סביב השעה 17:00 התחילה נורת ה-@ ב-HOTBOX 2 להבהב וכמובן אין אינטרנט ואין קו טלפון.
הטלפון לתמיכה הטכנית של הוט (דרג א') נענה תוך פחות מ-4 דקות. ההנציגה החביבה בצעה RESET מרחוק למודם (אחרי שאני עשיתי כבר RESET מקומי) ו-RESET לפורט בארון - הבעיה לא נפתרה.
התקלה הועברה לנציג בכיר שאמור ליצור עימי קשר עד השעה 21:15. אני ממתין בסבלנות. בינתיים אני משתמש בגיבוי המבוסס על השוק הסיטונאי של 012.
עדכונים יבואו.