תמיכה טכנית..איך?

Cow23

New member
תמיכה טכנית..איך?

האם בתמיכה טכנית כמו בשירות מקבלים צעקות מלקוחות או שללקוחות יש יותר סבלנות?
 

emperor28

New member
כמו בכל תחום בחיינו

נפגוש אנשים חסרי סבלנות , נפגוש אנשים שזו לא תקלה ראשונה שלהם, נפגוש אנשים מאוד מאוד נחמדים... הכל תלוי..

אני אישית מנסיוני בתמיכה טכנית עקב זה שהלקוח טיפה "צריך" אותך ואתה צריך את הסבלנות שלו אחרת אין טעם לשיחה הלקוחות גם העצבניים והחסרי סבלנות ביותר נרגעים מהר...
 


לא השארת לי מה להוסיף
 

emperor28

New member
אין סטטיסטיקה בטוחה

הכל תלוי איפה אתה עובד, כמה אתה מנוסה , וכו'.

בהתחלה מכיוון שלא תהיה בטוח בעצמך יהיה קשה יותר, לאט לאט עם הנסיון עם הביטחון לקוח עצבני ממש לא יזיז לך מכיוון שאתה תהיה ממוקד מטרה לזהות ולפתור לו את התקלה, לא אומר שלא יהיו מקרים מעצבנים אבל אתה תלמד להחליק אותם ולהבין שאתה עכשיו 8 שעות בעבודה עוזר ללקוחות מסיים והולך להנות....
לאחר מכן יש את החישובים האם המשכורת שווה לי את זה וכל שאר הבולשיט.
 

Erb2010

New member
בטח שיש לקוחות עצבניים

בטח שיש לקוחות שצועקים, אבל בתור תומך טכני יש לך לפחות מרחב תגובה: יותר צעקות של הלקוח= פחות סיכוי שתוכל ( ותרצה) לעזור לו, לקוחות עצבניים יש בכל תחום, ככל שצוברים יותר נסיון בתחום אפשר לנטרל את העצבים של הלקוח ברוב המקרים ולהפוך גם שיחה שהתחילה בצעקות לכזו שמקבלים עליה אפילו מכתב תודה.
 
בתור תומכת טכנית כמו כל מוקד שירות

תמיד יש לקוחות שמתרגזים יותר בקלות ועצבניים במיוחד לאחר שזה לדוגמא לקוחות חוזרים או לקוחות מתוסכלים אבל אין מה לעשות צריך להתמודד גם איתם..
 
למעלה