תמיכה טכנית

תמיכה טכנית ../images/Emo53.gif

בזמן הטיסה, מנורת ההאזהרה היבהבה יחד עם נתון שמופיעה מתחת ל " CHT" בתצוגה הדגיטלית. על פי בירור שעשיתי מדובר בטמפרטורה של האגזוז שצריכה להיות מתחת ל 1050. אצלי הופיעו שני ערכים 1100 ו 1300 (אני חושב שההתיחסות לשני האזוזים). היעוץ שקיבלתי: 1) לבדוק את המגעים לאורך החיבורים מהגשש עד הפנל. 2) לפרק את הגששים ולנקות אותם מפיח. האם נתקלתם בדבר דומה ומה פתר את הבעייה?
 

גלנטי

New member
חום מנוע רוטקס 582 על פי הוראות היצ

EGT-טמפרטורת אגזוסט CHT-טמפרטורת המיים בראש המנוע --------------------------------------------------------------------- נורמל 500-620 (930-1150 ) 110-130 (230-270 ) מקסימום 650 (1200 ) 150 (300 ) המספרים בסוגריים במעלות פרנהייט. דבר ראשון שעליך לבדוק זה אם לא נכנסה רטיבות לקופסת המחוונים ואם כן יש ליבש הכל היטב. את הגששים יש לפרק ולנקות באופן מקצועי וזאת רק אם אתה יודע איך. יתכן גם שהרדיטור סתום מבחוץ ויש לשטוף אותו בלחץ מיים. יתכן גם שלקחת נוסע גדול וכבד שחסם את מעבר האויר החופשי לרדיטור,ויתכן גם שחסר לך מיים ברדיטור.אז תבדוק זאת מן הקל אל הכבד. בהצלחה
 

rinat7

New member
אפי שלום

בדגם שלך יש שני רגשים ו שעון אחד אשר מודד כול חמש שניות רגש ראשית יש לנתק זוג חוטים של אחד הרגשים וליראות אים הבעיה חדלה אים לא לנתק את הזוג האחר במקום כך תגלה אים ואיזה רגש דפוק מיקי
 

גלנטי

New member
הפעם:-על פי הוראות ועד הלשון

גשש-ביטוי צה"לי רגש-לא ידועה לי משמעות המילה, אך בכל מקרה היא קשורה למשהוא עם רגש. חיישן-מלשון חישה - לחוש. זו המילה הטכנית המקובלת. -----
 
למעלה