3 הארות קטנטנות
1. הכלכלן לא רק שירצה להעלות המחיר (אם הביקוש עולה), אלא אפשר להניח שגם יתמוך בהגדלת ההיצע. צעד שכזה מנוגד למדיניות הרווחת ברוב המדינות המפותחות, בהן מנסים דווקא לרסן את הביקושים לתחבורה פרטית ע"י הגבלת ההיצע של כבישים וחניה (ראה למשל המעבר מתקני מינימום לתקני מקסימום של מקומות חניה בערים הגדולות).
2. הייתי מוסיף 2 בעלי מקצוע נוספים - סביבתן, שידחוף לתחבורה ידידותית לסביבה ; ושמאי מקרקעין, שמול עיניו עומד ערך הקרקע, כך שהוא יתמוך במקסום הרווחים ממנה (או לחילופין מינמום ההפסדים) - למשל יתמוך בהקמת חניון אך ורק אם זהו ייעוד הקרקע הרווחי ביותר, או יתנגד ל-BRT אם ישתכנע שערך הנכסים מסביב יירד.
3. למרות כל זאת, נראה לי שעם השנים ההבדלים בין המקצועות מיטשטשים ומופיעים יותר ויותר אנשי מקצוע רב-תחומיים: כלכלנים אורבאניים, שמאים שהם גם עו"ד וכו'. בסך הכול זהו תהליך חיובי ואפשר לצפות שישפר את הסינטזה בין הפתרונות השונים, עליה דיברת בסיכום המאמר.
בכל מקרה, מאמר מעניין מאוד! תודה.