תנועה סיבובית קבועה במקס

מיכאל ג

New member
תנועה סיבובית קבועה במקס

האם יש דרך להגדיר לאובייקט מסוים תנועה סיבובית במהירות זוויתית מסוימת, כשמה שמוגדר ב-KEYFRAMES הוא לא גודל הזוויות שהאובייקט הסתובב אלא מהירות הסיבוב? (אם זה בלתי אפשרי לפחות איזה "טריק" למהירות זוויתית קבועה לא תלויה בקיפריימים) המטרה היא פרופלור של מטוס, אני רוצה לשחק עם המהירות לאורך האנימציה בצורה ישירה, ככה שאם אני אאריך או אקצר את האנימציה זה לא ישנה את המהירות. תודה לכל מי שיעלה רעיונות. [שאלתי גם בפורום אנימציה]
 

bone

New member
תשמע...

אם הבנתי נכון אז התשובה נמצאת ב curve editor ושם ב paramete curve out of range . אתה יכול לשים key frame לסיבוב של 360 מעלות לתת לו loop ב param out of range ואז כשתזיז את הקי פריים אז זה ישפיע על המהירות שבו האובייקט ישלים סיבוב. אבל זה ישפיע כמובן על כל האנימציה... הדרך הכי פשוטה לדעתי זה פשוט לשים כמה קי פריימס של סיבוב של 360 מעלות ולשחק עם ה timing שלהם. בהתחלה יש ease גדול אבל הוא משלים את הסיבוב די מהר. הקי פריים הבא הוא עם ease out גדול וease in יותר קטן מהקי פריים הקודם וכן הלאה עד שהוא מגיע לסיבוב הכי מהר ואז אפשר לתת לו loop. מקווה שהבנתי(אתה רוצה לעשות מטוס או מסוק ממריא?)
 
למעלה