אל תנסה לשנות קווי תלמידים. המסלולים שלהם נקבעו מסיבה מאוד מסוימת. והמסלול והלוז מתוכננים על ידי הנהלת בית הספר בשיתוף המפעיל. ללא התערבות כלשהי של המשרד.
מה מה מה מה ממונה מחוז מרכז לשעבר אמר לי בעמו שזה תחבורה ציבורית לכל דבר!!! אם אתה לא יודע אז אל תשקראל תנסה לשנות קווי תלמידים. המסלולים שלהם נקבעו מסיבה מאוד מסוימת. והמסלול והלוז מתוכננים על ידי הנהלת בית הספר בשיתוף המפעיל. ללא התערבות כלשהי של המשרד.
וזה מבלי להכנס לדיון שקווי תלמידים זה לא תחבורה ציבורית.
אני נוטה לא להילחם עם קווי התלמידיםמה מה מה מה ממונה מחוז מרכז לשעבר אמר לי בעמו שזה תחבורה ציבורית לכל דבר!!! אם אתה לא יודע אז אל תשקר
לא מכובדך להתבטא כךמה מה מה מה ממונה מחוז מרכז לשעבר אמר לי בעמו שזה תחבורה ציבורית לכל דבר!!! אם אתה לא יודע אז אל תשקר
אני רוצה להלחם על כל דבר שומגדר כתחבורה ציבוריתאני נוטה לא להילחם עם קווי התלמידים
אני שניתי ויישמך לשנות קווי תלמידים, נסעתי בעצמי על קווי תלמידים בבאר שבע, קרית מלאכי מי שאומר שזה לא תחבורה ציבורית הוא שקרןאל תנסה לשנות קווי תלמידים. המסלולים שלהם נקבעו מסיבה מאוד מסוימת. והמסלול והלוז מתוכננים על ידי הנהלת בית הספר בשיתוף המפעיל. ללא התערבות כלשהי של המשרד.
וזה מבלי להכנס לדיון שקווי תלמידים זה לא תחבורה ציבורית.
פורמלית זה אכן תחבורה ציבורית, יש לו רישוי קו, כולל מקט קו, לוז, תדירות, ומסלול. כוונתי היא שקהל היעד המאוד ספציפי של הקווים האלו, שחוץ מעכברי תח"צ כמוני וכמוך אף אחד חוץ מהתלמידים הרלוונטים לא אמור להכיר, מוציא אותה מההגדרות הפורמליות של תחבורה ציבורית. גם מאוד קשה לדעת כמה נוסעים בהם כי מסות של תלמידים שעולים לרוב לא מתקפים (קורה גם בקווים סדירים). מתישהו לפני כמעט עשור משרד התחבורה החליט שלא נותנים יותר קילומטרים לקווי תלמידים כלל. מפני שהם מכבידים מאוד על המערכת בעיקר בפריפריה. והעמדה שלו זה שמשרד החינוך והרשויות מקומיות יממנו הסעות. (כי בפועל זאת הסעה הנעשית על ידי חברות התח"צ). תחבורה ציבורית לא יכולה להתמודד עם מסות של מאות תלמידים שצריכים להגיע מ-א ל-ב. לכן הוא אומר לא עם שלושה סימני קריאה לתגבור תדירות לטובת תלמידים בלבד, גם בשירות סדיר.אני שניתי ויישמך לשנות קווי תלמידים, נסעתי בעצמי על קווי תלמידים בבאר שבע, קרית מלאכי מי שאומר שזה לא תחבורה ציבורית הוא שקרן
פורמלית זה אכן תחבורה ציבורית, יש לו רישוי קו, כולל מקט קו, לוז, תדירות, ומסלול. כוונתי היא שקהל היעד המאוד ספציפי של הקווים האלו, שחוץ מעכברי תח"צ כמוני וכמוך אף אחד חוץ מהתלמידים הרלוונטים לא אמור להכיר, מוציא אותה מההגדרות הפורמליות של תחבורה ציבורית. גם מאוד קשה לדעת כמה נוסעים בהם כי מסות של תלמידים שעולים לרוב לא מתקפים (קורה גם בקווים סדירים). מתישהו לפני כמעט עשור משרד התחבורה החליט שלא נותנים יותר קילומטרים לקווי תלמידים כלל. מפני שהם מכבידים מאוד על המערכת בעיקר בפריפריה. והעמדה שלו זה שמשרד החינוך והרשויות מקומיות יממנו הסעות. (כי בפועל זאת הסעה הנעשית על ידי חברות התח"צ). תחבורה ציבורית לא יכולה להתמודד עם מסות של מאות תלמידים שצריכים להגיע מ-א ל-ב. לכן הוא אומר לא עם שלושה סימני קריאה לתגבור תדירות לטובת תלמידים בלבד, גם בשירות סדיר.
סליחה על הזעם של מקודםפורמלית זה אכן תחבורה ציבורית, יש לו רישוי קו, כולל מקט קו, לוז, תדירות, ומסלול. כוונתי היא שקהל היעד המאוד ספציפי של הקווים האלו, שחוץ מעכברי תח"צ כמוני וכמוך אף אחד חוץ מהתלמידים הרלוונטים לא אמור להכיר, מוציא אותה מההגדרות הפורמליות של תחבורה ציבורית. גם מאוד קשה לדעת כמה נוסעים בהם כי מסות של תלמידים שעולים לרוב לא מתקפים (קורה גם בקווים סדירים). מתישהו לפני כמעט עשור משרד התחבורה החליט שלא נותנים יותר קילומטרים לקווי תלמידים כלל. מפני שהם מכבידים מאוד על המערכת בעיקר בפריפריה. והעמדה שלו זה שמשרד החינוך והרשויות מקומיות יממנו הסעות. (כי בפועל זאת הסעה הנעשית על ידי חברות התח"צ). תחבורה ציבורית לא יכולה להתמודד עם מסות של מאות תלמידים שצריכים להגיע מ-א ל-ב. לכן הוא אומר לא עם שלושה סימני קריאה לתגבור תדירות לטובת תלמידים בלבד, גם בשירות סדיר.
אפשר לקצר את הקו דרך כבישים יחסית חדשים, ללא ביטול תחנותתסביר שנבין הכל
אפשר לקצר את הקו דרך כבישים יחסית חדשים, ללא ביטול תחנות
מה זה? "הסדנא'הנהגים עושים את המסלול שהצעת. תבדוק באופן בוס של הסדנא
אשמח אם תסביר גם לימה זה? "הסדנא'
מבדיקה ראשונית של האתר הזה לא נראה שהנתונים בו אמינים במיוחד. גם אופן חישוב הסטטיסטיקה לא ברורדאטאבוס
דאטאבוס - נתוני ביצוע לתחב"צ הישראלי
אתר דאטאבוס מציג נתונים על איכות קווי התחבורה הציבורית בארץ, מתוך מקורות מידע ממשלתיים, במטרה להביא תמונת מצב על תפקוד התחבורה הציבורית בארץ.open-bus-map-search.hasadna.org.il
הוא רשום לך איזה נסיעות לא יצאו אתה יכול לבדוק לקו שאתה מחכה לא לראות אל הוא יצא ואז להסתכל באתר הזהמבדיקה ראשונית של האתר הזה לא נראה שהנתונים בו אמינים במיוחד. גם אופן חישוב הסטטיסטיקה לא ברור
עשיתי בדיקה אקראית לקווים באזור הצפון. למשל קו 380 של חברת הנסיעות לחיפה, ב 16/04 רק 40% מהנסיעות בוצעו? לא נשמע סביר בכלל. באותו יום, רק 32% של הנסיעות בחברת דן בוצעו ברמה ארצית?
הדאש בורד בדף הראשי מציג אחוזי ביצוע ברמת מפעיל, כך לפחות זה מובן מההסבר שמופיע בצד הנתונים. ברוב ימות השבוע ואצל רוב המפעילות אחוז הביצוע עומד סביבות 50-60% שזה מאוד לא הגיוני. אם זה היה המצב בשטח היו מאות אנשים תקועים בתחנות. אם נבדוק לפי קו נראה שדווקא רוב הנסיעות כן בוצעו, אז מאיפה נובע הפער?הוא רשום לך איזה נסיעות לא יצאו אתה יכול לבדוק לקו שאתה מחכה לא לראות אל הוא יצא ואז להסתכל באתר הזה
יכול להיות שהחברות מביאות אוטובוס קבלן ולא מצידיים אותו במיוקם ואז זה מראה שהנסיעה לא בוצעההדאש בורד בדף הראשי מציג אחוזי ביצוע ברמת מפעיל, כך לפחות זה מובן מההסבר שמופיע בצד הנתונים. ברוב ימות השבוע ואצל רוב המפעילות אחוז הביצוע עומד סביבות 50-60% שזה מאוד לא הגיוני. אם זה היה המצב בשטח היו מאות אנשים תקועים בתחנות. אם נבדוק לפי קו נראה שדווקא רוב הנסיעות כן בוצעו, אז מאיפה נובע הפער?
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.