תסבירו לי שניה משו

s h i d a n

New member
תסבירו לי שניה משו

יש תופעה מסוימת ששמתי לב עליה בקשר לרידימים... יש זמרים שכשאני שומע אותם על רידימים מוכרים הם שורפים אחושרמוטה, אז אני מתלהב שמוריד חומרים שלהם ואני מתאכזב. לדוגמא: fantan mojah, cocoa tea, ras siloh ממש התלהבתי ממה שפאנטון מוג'א וראס שילוך עשו על רידימים כמו מארון רידים, ליבריישן, וג'א ג'א סי דם קמינג ועוד... אז ההתלהבות על הזמר, על הקול והכל אני מרויד דיסקים וזה ואז מתאכזב רצח מזה שאני שומע מוזיקה אלקטורנית מעצבנת כזאת ואגב גם זמרים שהסטודיו ואן שינו את הסגנון שלהם עם השנים. כמו ברנינג ספיר, הורס אנדי, גרגורי אייזיקס ועוד כמה...שנות ה70 הם הביאו רוטס מהלב כזה שנכנס לך לנשמה ואז בשנות ה80,90 כשהתחילה האלקטרוניקה זה התחיל להשמע כאילו אין עניין במוזיקה שלהם.... מזה התופעות האלה של האלקטרוניקה???
 

REL YESAYA

New member
thanks for the riddims

בהחלט תופעה מוכרת... בקשר לפאנטן מוגה ...גם אני בהתחלה לא התלהבתי מהאלבום שלו...אבל אז ראיתי הופעה שלו ונגנבתי לגמרי!!!!!! וגם השיר שלו thanks and pries על season הוא אחד השירים החזקים!!!!
 

ZeusMan

New member
עניין של טעם...

אני מאוד אהבתי את האלבום של פאנטן.. ולא באתי מהרקע של הרידימים.. פשוט שמעתי את האלבום וקיבלתי אחלה FIRST IMPRESION... יש בעייתיות לפעמים באלקטרו, אבל זה תלוי איך עושים את זה... אני מאוד אוהב את השילוב רגאיי ביט ביחד עם אלקטרו, אבל כמובן שזה תלוי איך משתמשים בכל וייב בצורה הנכונה לי...
 
למעלה