יש..
מהכירותי הבלתי-מקצועית עם עניין זה, אני יכול לומר שבגדול זה עובד ככה:
רמזור מתוזמן (מהסוג שהיה פעם) - עובד על מחשב שבו מוגדרים מספר מצבים אפשריים שאותם הוא מחליף לפי תזמון מסוים: במצב 1 מוצג אור ירוק לכיוון תנועה אחד (או יותר) ולשאר כיווני התנועה מוצג אור אדום. במצב 2 מוצג אור ירוק לכיוון תנועה אחר מזה שבמצב 1, ולשאר הכיוונים מוצג אור אדום. ויש כמובן מצבי ביניים בהם דולק אור כתום או אור ירוק מהבהב וכדומה.
יש רמזורים מתוזמנים יותר מתקדמים שמאפשרים תזמון לפי שעה (ששימשו בצירים תנועה עיקריים בהם יש זרימה שונה של התנועה בשעות שונות של היום)
כשהיו פועלים רמזורים מתוזמנים כאלה (שפועלים לפי שעה) היה ניתן לתזמן "גלים ירוקים" לכיווני התנועה שבהם יש זרימה (כך ניתן היה לתזמן בבוקר גל ירוק ליוצאים לכיוון נתיבי איילון, ובערב לנכנסים לבת ים).
כיום, ברוב עורקי התנועה הראשיים במרכז פועלים רמזורים "חכמים": למערכת רמזורים כזו יש חיישנים שבודקים את כמות כלי הרכב שעומדים בצומת, ולפי העומס על כל כיוון תנועה, המחשב של הרמזור מחליט כמה זמן לתת אור ירוק לכל כיוון תנועה.
מערכת רמזורים מסוג זה לא מאפשרת תכנון גל ירוק, והיא מיועדת *להאט* את התנועה על הכביש. (זה נשמע מצחיק אבל היא תוכננה לחנך אותנו הנהגים להאט לפני צומת)
אתה יכול לבדוק את הרמזור בעצמך: סע ב-2 בלילה כשהכביש ריק. אתה תראה שהרמזור הופך לירוק כשאתה מתקרב אליו.
יש מדינות בעולם בהם פועלים מערכות רמזורים עם בקרה עירונית אוטומטית - במערכת כזו יש חיישנים לאורך כל צירי התנועה בעיר ויש מחשב ראשי שיכול לווסת את התנועה ברחבי כל העיר. מערכת מסוג זה יעילה יותר ממערכות הרמזורים החכמים (האוטונומיים) שקיימים בארץ, אך יש לה גם חסרונות (כך למשל אם יש כשל בתקשורת עם אחד הרמזורים עשויים להיווצר פקקי ענק, ויש גם סכנה של פריצת האקרים למערכת כזו - פריצה שיכולה לעלות הרבה דמים, תרתי משמע).