תעזרו לי אני מיואש

תעזרו לי אני מיואש

חתחברתי לADSL של בזק בינלאומי והתחייבתי לחצי שנה, הגלישה זועתית האיטיות נוראה, נכון שההורדות בדרך כלל בסדר אבל גם מהירות הגלישה חשובה ואולי אף יותר, התקשרתי לתמיכה שלהם ואחרי סדרת עיצות שלא הועילו כלום, הם האשימו את המחשב שלי ואת תפוז ובכלל... זה בהחלט נורמלי לדעתם שדף אינטרנט יורד בחצי דקה.... עד כמה שידוע לי לא חתמתי במפורש על התחייבות לחצי שנה אלא שבמכתב שקבלתי נאמר שקבלת השם והסיסמא מהווה הסכמה לתנאים של בזק בינלאומי ואחד התנאים הוא התחייבות לחצי שנה, חוץ מזה גם חתמתי הוראת קבע אבל אין לי מושג אם זה מחייב. בקיצור איך מתפטרים מהם?
 
ההסכם לא בפנינו

לכן קשה לנתח אותו. אני יכול להגיד לך באופן כללי שהסכם מהסוג הזה תקף גם אם הוא לא "נחתם" על ידך. מספיק שקיבלת אותו בהתנהגות. לאחר שאתה יודע שההסכם מחייב את שני הצדדים, מה שאתה צריך לעשות זה לבדוק מהם החיובים של הספק כלפיך, כמו כן לבדוק אם יש במקרה בהסכם זה תנאים מקפחים, כי זה חוזה אחיד ולא חוזה "רגיל". אם תמצא שהספק מפר את ההסכם איתך, תכתוב לו מכתב רשום בו אתה דורש את קיום ההסכם כלשונו וככתבו. היה והספק ממשיך להפר את ההסכם, אם ההפרה היא יסודית, זכותך לבטל את ההסכם באופן חד צדדי ולתבוע גם פיצויים. |הזהרה| רק זכור שמה שאתה טוען אתה חייב גם להיות מסוגל להוכיח בבית משפט. אני לא הייתי נחפז לבטל ולתבוע אם אין לי ביד חוו"ד מומחה שמאשרת שהמחשב שלי אכן תקין ושהבעיה נובעת מהספק. בהצלחה.
 
למעלה