תעזרו לי דחוףףףףףףףףף

תעזרו לי דחוףףףףףףףףף

סתכלו יש בן שדלוק אלי רצח וגם אני אליו אבל יש לי חברה מזה טובה שגם היא דלוקה אליו והיא לא יודעת שאני דלוקה אליו והבן הזה יציע לי מלא פעמיים חברות ואני תמיד לא מסכימה כדי לא לבגוע בחברה שלי מה אני אמורה לעשות תעזרו לי דחוף!!!!!!!!!!!!!!!
 

°°NaTaLi°°

New member
לנטע

נטע תיראי עם את מאוהבת בו והוא מאוהב בך אז תסכימי! למרות שאני מציעה שתדברי עם החברה שלך קודם תספרי לה אל זה שהוא אוהב אותך ואת אותו אבל תספרי לה את זה בעדינות שלא ישבר לה הלב.
 

keton13

New member
תשובה...

זה לא כל כך קשור לפורום(בכלל לא:) ) בכל זאת אני אענה לך... טוב תקשיבי,לפי דעתי אם את אוהבת אותו,והוא אוהב אותך,ואפילו שחברה שלך גם אוהבת אותו את צריכה ללכת על זה. זה בטח יפגע בחברה שלך אבל היא צריכה להבין שהוא אוהב אותך,ולא אותה ואם תהי חברה שלו או לא,זה עדיין לא יעזור לחברה שלך. מה שאני מתכוון להגיד שאם תדחי אותו הוא לא יתחיל לאהוב פתאום את חברה שלך. לפי דעתי את צריכה לדבר איתה,ולהגיד לה שגם את אוהבת את אותו הבחור ושהוא אוהב אותך,תסבירי לה שאין מה לעשות שככה זה יצא,ואם תהיו חברים או לא זה לא ישנה כלום בקשר ליחסים בינו לבין חברתך. אז בקיצור: עצם העובדה שתהיו חברים,זאת לא בגידה בחברה. אבל עדיין היא בטח תפגע אבל אין מה לעשות,ואם היא חברה אמיתית,היא תשאר חברה שלך גם אם תהי חברה שלו. את השאר את תשקלי ותביני מה כדאי ומה לא,לפי דעתי זה כדאי כי לא כדאי לוותר על אהבה,תקשיבי לזה טוב טוב. את בסוף תביני את זה:)
 

toxic babe

New member
טוב האמת מצב מתסכל

לדעתי את צריכה לדבר ברצינות עם חברה שלך ולהסביר לה שיש לכם חיבה הדדית בינך לבין הילד הזה ולעומת זאת הוא לא אוהב אותה. אם היא באמת חברה טובה היא תראה שאין מה להרוס את החברות שבינכם, בגלל בן שאולי תוך כמה זמן כבר תשכחו ממנו.
 
למעלה