תערוכת EUROBIKE סיכום

levinerez

New member
תערוכת EUROBIKE סיכום

מכיוון שהייתי בתערוכת EUROBIKE בגרמניה ומכיוון שלא ראיתי אף נציג של העיתונאות הישראלית ומכיוון שבעברי הייתי עיתונאי בעיתון גלובס (מדור רכב - אופנעים) אשמח לתת לכם קיצור של מה ראו עיני בתערוכה: 1. קרבונמאניה - רבותי השנה זה רשמי! אנחנו נאכל קרבון מכל זוית אפשרית! כל יצרן מוביל הפציץ שלדות קרבון בכל עיצוב אפשרי כל יצרן חלקים מכובד פוצץ חלקי קרבון מכל סוג אפשרי! כולל נעליים-אירוברים-כידונים-קראנקים- גלגלי שיניים אופילו ברקסים. שלדות בולטות היו ה- STORK ה- RIDELY היו מהממות, WILIER הפגיז בתותחים כבדים של 950 גרם לשלדה LA ROI, חברת DEROSA פוצצה בקרבוןמאניה BIANCHI הרימה מכונה מדהימה וקווטה פוצצה במפלת הרים אשר תגרום לרחובות ובתי הקפה בסביו והרצליה להתמלא פתאום בחובבי אופני הרים! 2. קפמניולו עשו הילוכים לאופני הרים!!!!!!!!!!!!!!!!!!! המהפכ כאן! 9 ו- 10 הילוכים עם ידיות מקרבון מעבירים מקרבון וכל מה שקמפניולו יודעים לעשות. בעוד שימאנו הציגו "גלגלי חיקוי" לקמפניולו קרבון ואולטגרה 10 (וואווו תרגשוקצת) גרופ אסרה "משופר" (אסרה זה גרופ לטוריסטים) קמפניולו שיחקו אותה במגרש הפרטי של שמיאנו - ועוד מיקמו את עצמם מול שימאנו בשביל להכעיס אולי? 3. מהפכה הסיטיבייק כל יצרן מכובד הפגיז עם סיטיבייק מטריף - אופנה שתופסת חזק מאוד היום באירופה - פלאט באר וגלגלי 700 בעיצוב רטרו משגע שגורם לכל אחד לרצות עוד זוג??????? 4. אופנים של 3.8 קילו - תסלחו לי שאני לא זוכר את השם אל פשוט זה היה כלכך מדהים שפשוט ברח לי השם מהזיכרון פשוט מדהים! 5. "הפטנט" של התערוכה היה שייך למיש! גלגל 33 מחובר לגלגל 39 שאותם מרכיבים לקראנק במקום ה-39 הקיים. מה קיבלתם? טריפל! מדהיפ כמה שזה פשוט. 6. השינוי המשמעותי של השנה - פינארלו המציאו ציר מרכזי חדש בעל קוטר הרבה יותר גדול. מנהל השיווק של פינארלו (לשעבר מנהל השיווק של קולנגו) אמר לי משפט שהתברר כדי פשוט ונכון: "כל הצינורות האופניים כבר השתנו וגדלו - זה היה פשוט טבעי להגדיל את הצינור היחידי שלא השתנה - הציר המרכזי". ההמצא ה איננה פטנט וגם קמפניולו ימכרו את הציר הנל בהמשך השנה. השלדות היקרות בלבד יסופקו עם הציר אשר יבוא עם טוטב לאפשר שימוש גם בציר רגיל בשלדה! 7. ORANGE - חשפה דגמי מיישרי ואדיות לחובבי הדאונהיל ולם איננה מעוניינת ואיננה יכולה לעמוד בביקוש - שוב! מצד שני החברה (שלא כמונו) לא מעונינים להגדיל ייצור אלה מעדיפים לרכב ולכן לא לוקחים (גם השנה) את ישראל ............ 8. יאן אולריך הראה את כישורי הכתיבה שלו וחתם כל יום על פוסטרים בדוכן ראחר של ספונסור - גיאנט - סיגמה - רודי. 9. שימאנו השוויצו דווקא עם אופני הווילייר ישנות עם שם אחד עליהם - רבלין! מוזר שלא עם האופניים של לאנס לא??????? 10. TACX - העמידו שני רוכבים שהתחרו על טריינרים ממוחשבים באינטרנט. העיה הייתה שלאחד/ת הרוכבות לא היו לא ציצים ולא בולבול!! עד היום לא הצלחנו להחליט אם זאת רוכבת או רוכב! 11. צוות MTBCICLO האיטלקי שלח לא פחות מצוות של 12 כתבים לסקור-לצלם-לכתוב-ולפרסם באינטרנט בREAL TIME את החדשות לקוראיו. ישנתי איתם במלון והם עבדו עד 0200 בלילה כל לילה (מחוץ לחדרי יא-מאנייקים תנו לישון) על כל החומר שהם אספו והשוו כל הלילה-פינארלו-קולנגו-ווילייר-ביאנקי-דה רוזה- קווטה וכל הזמן שמעתי קרבון קרבון קרבון. 12. קרבון לבן- פתאום הקרבון שינה צבע ללבן - קרבון לבן מאחורה - כמו שהיה בווילייר TEAM LAMPRE לקרנאק יש סוליה --> מקרבון לבן! מזלגות קדמיים ואחוריים - קרבון לבן ITM הפגיזה בצרורות של כידונים וסטמים מקרבון לבן ואפילו חברת טאייונים אחת בשם ITEK (כמו טרק) שהעתיקה במדוייק TREK 5500 וגם SANTA CRUZ אבל עשתה אותם גם מקרבון לבן - הכל (איזו ג'יפה). זהו לבינתיים אני אנסה להעלות תמונות מהמצלמה הדיגיטלית שלי CAIO AND BOENA NAUCHE ארז
 
חלקים מקרבון לאופני הרים

ובעיקר ידיות זה משהו שמאוד מעניין יהיה לראות אותו במבחן המציאות... כמו באופנועי שטח, הידיות הן החלק הראשון שסופג את המכה בנפילה... את עניין הגדלת הצינורות אגב, הבינו מזמן 2 חברות מארה"ב דווקא עיינו ערך צינור ראש בקוטר 1.5 אינץ'... מי היו הראשונים??
 

levinerez

New member
הכי חשוב - קנונדייל על קמפניולו!!!!

SANTA CRUZE בדגם מהההההמממממם שאין לי מושג מהוא - קטונטי באופנים עם צמיגים מעל 23
אני אבוק עוד מה רשום אצלי בוידאומאניה
ארז
 
למעלה