תפוקה שולית פוחתת
היי,
אני מעוניינת להוכיח למנהל שלי שמעבר למכסת שיחות מסויימת - ככל שעובד עושה יותר שיחות בחודש כך כל שיחה שלו פחות אפקטיבית (נותן פחות שירותים ללקוח) לעומת עובדים שעושים את אותה מכסת שיחות.
הנתונים שיש לי - עבור כל עובד אני יודעת כמה שיחות הוא עשה וכמה שירותים הוא נתן ללקוח בכל שיחה.
כיצד אני יכולה להוכיח את טענתי באופן מתמטי?
כיצד אני יכולה למצוא את אותה מכסת שיחות אשר מעבר אליה השיחות פחות איכותיות?
האם יש קשר לתפוקה שולית פוחתת?
תודה לעונים.
היי,
אני מעוניינת להוכיח למנהל שלי שמעבר למכסת שיחות מסויימת - ככל שעובד עושה יותר שיחות בחודש כך כל שיחה שלו פחות אפקטיבית (נותן פחות שירותים ללקוח) לעומת עובדים שעושים את אותה מכסת שיחות.
הנתונים שיש לי - עבור כל עובד אני יודעת כמה שיחות הוא עשה וכמה שירותים הוא נתן ללקוח בכל שיחה.
כיצד אני יכולה להוכיח את טענתי באופן מתמטי?
כיצד אני יכולה למצוא את אותה מכסת שיחות אשר מעבר אליה השיחות פחות איכותיות?
האם יש קשר לתפוקה שולית פוחתת?
תודה לעונים.