תפירה של בד טול :)

תפירה של בד טול :)

שלום אני רוצה לתפור לפורים מן שמלה כזו (לא כ:כ שמלה אבל לא משנה..) בעקרון אני יודעת לתפור והכל השאלה היא אם זה נכון מה שאני עושה. השמלה הזו מבד טול, היא סטרפלס עם כווץ' בחזה ואז סתם ארוכה עד הסוף (רצפה) ומאחורה כי נשאר המון בד וזה יהיה מכוער לחתוך ולתפור אז חשבתי על משהו כזה כמו בציור הצד--> אז זה כאילו אני לוקחת צג אחד מקפלת על השני (כאילו שמה כמו סנדוויץ') ואז פשוט תופרת ישר? או שיש עוד משהו לעשות? (הבד נורא קל... לא מסובך) עוד אפשרות- יש דבר כזה מן דבק או משהו שאני שמה איפה שאני צריכה ואז זמה את הצד השני וזה נדבק? כי זה לפורים בכל זאת... או שעדיף לתפור?
 
והנה ציור קצת יותר יפה-

אל תתיחסו לטינקרבל תכננתי להתחפש אליה אבל השני יותר יפה XD\ *הגוף מנענע משחקים מאתר סיני כזה..הציוריי שלייי XD* אם יש לכן טיפים ללמעלה אשמח לקבל
 

G I R L P

New member
../images/Emo206.gif../images/Emo207.gif../images/Emo53.gif

אני מתחפשת לטינק איך אני מכינה את הכנפיים?... אני בטוחה שזה דיי פשוט, אבל לא ודעת איפה למצוא את חוט הברזל- בעובי הנכון, ואת הבד השקוף שעוטף אותו.... תודה על כל עזרה!
 
לא צריך לקנות

בכל החנויות של תחפושות פורים יש מלא אביזרים . יש כנפיים מכל הסוגים מכל המינים הגדלים והצבעים. רק לבחור.
 

G I R L P

New member
כן אני יודעת- ותודה!

יש באמת המון- אבל יש לי בראש משהו שראיתי בנט, ואני חייבת להכין לעצמי אותן.
 

מיקה 025

New member
מנסה..

נראה שיש פער בין התרשים לאיך שניתן לבצע את התפירה. צריך לחשוב על איך תוכלי להכנס לשמלה, כמובן שצריך לתפור (את לא רוצה פדיחות) ואי אפשר להסתפק בדבק. אולי כדאי למצוא גזרה מוכנה ועל פיה לפעול.
 
יצא לך המון עודף באזור המותניים, ואם זה יהיה

מספיק רחב שתוכלי להכנס לזה בלי רוכסן או כפתורים, אז יהיה אפילו עוד יותר עודף.
 
אמ...

זה טול נמתח כזה, בחזה יש גומי וכל השאר אמור להיות ככה... לא צמוד רך כזה.. או שכדאי לתפור כאילו ישר באלכסון כזה למטה ואז לשים ריצרץ בגב ובלי כל הזנב הזה מאחורה?
 
ריצ'רץ על טול זה

יותר קשה מדוקטורט, יותר מסובך משלום עם הפלסטינים, יותר לא ניתן להרכבה משידת מגירות של איקאה, יותר לא אפשרי ממכונת זמן, יותר לא מציאותי ממשה מ"השרדות". בקיצור - עזבי. זה לא יכול לקרות. לכי על משהו ממש רחב, עם תפרי צד. הכניסי סרטים מהטול לתפרי הצד והדקי אותם בליפוף סביב הגוף. זה יתן לך צורה בקלות יחסית, ולא יפגום ברעיון ובחן של התחפושת. אם את רוצה עודף בד שיתן לך שובל מאחור, חברי אותו אחרי הלבישה.
 
../images/Emo6.gifיותר לא מציאותי ממשה מהישרדות../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo42.gif

זה היה טוב
 
למעלה