תפסיקו עם הפורום הזה!!!!

  • פותח הנושא DrRA
  • פורסם בתאריך

DrRA

New member
תפסיקו עם הפורום הזה!!!!

תפסיקו!!!! אולי תפתחו גם פורום "אונסים"??? אולי תפתחו גם פורום "פדופילים"???? מה קרה לכם, נפלתם על הראש?????
 

dalida3

New member
מה הבעייה אם הפורום הזה???

איך את/ה משווה בין אונס ופדופילים לבגידה?? וטוב שיש איפה לדבר על זה
אני חושבת שזה נפלא.
 

dannyshadow

New member
זאת גם סדרה

לא הבנתם נכון את המהות של הפורום הזה= לדבר על הסדרה בין היתר גם על בגידה עצמה אני מתאר לעצמי
 

dalida3

New member
מה שנכון נכון, הפורום הוא בעצם על

הסדרה "הבוגדים" אבל לא כולם רואים את הסדרה גם כי היא משודרת לרוב מאוחר בלילה וגם כי לא לכולם יש את הערוץ הזה ביית. ולדבר על בגידות זה מעניין ונחמד שיש את מי לשתף.
 

DrRA

New member
ואם תהיה סדרה "הרוצחים"

גם על זה תפתחו פורום????
 

DrRA

New member
יש למישהו אתר של הרשת שמשדרת את

התכנית הנפשעת הזאת???? אני רוצה לשלוח להם מכתב להפסיק עם זה!!!! לאן הם עוד יגיעו????
 

dalida3

New member
רינה, שלא תביני לא נכון, אני מעריכה

אני מעריכה אנשים כמוך שחושבים שבגידה זה דבר נורא, ויש לך את כל הזכות שבעולם למחות ולהגיד את דעתך. אבל חומד, בואי תהיי מציאותית, בגידות היו, יש ותמיד יהיו. ולא צריך להגזים ולהקצין,רצח הוא רצח!!!! בגידה היא בסך הכל ריגוש קטן,הדבר האסור שלא הורג ואם יודעים לשים את הגבול גם לא פוגע באף אחד. אם את כל כך מתעבת את הסדרה, את הנושא שהפורום מדבר עליו, אל תכנסי לפה ותגלשי בפורומים שאת אוהבת את הנושא שלהם. הרי לא תשני את העולם. ודבר אחרון,את באמת חושבת שמכתב ממך או מכל אדם אחר יוריד את הסדרה? ברגע שיש רייטינג שום דבר לא יוריד אותה. מקסימום אם נגמרו הפרקים הקנויים והחליטו לא לקנות עוד,אז תרד הסדרה.
 

Ramin Tarbush

New member
בגידה זה רצח של הלב של בן הזוג

או בת הזוג. כמישהו שחווה את זה - אני יודע להגיד את זה. ככה שזה לא פחות גרוע מרצח - כן ר צ ח.
 

DrRA

New member
הבעיה היא שברגע שמשדרים על דבר

כזה מיד אנשים יחשבו שזה ליגיטימי ושזה "קולי" וכו'. זו זוועה. ומה אם מחר תהיה סדרה על מריחואנה? כל שבוע יראו קבוצה אחרת שמסניפה? גם אז זה יחשב ליגיטימי? איפה הגבולות של האנשים? אני לא מבינה. מחר גם יתירו פדופיליה. איפה הגבול? איפה הסוף? ומה עם הילדים המסכנים שאחר כך צריכים לגדול עם אמהות שהלב שלהם נמצא מחוץ לבית? ועם (בעצם, בלי) אבות שכבר מזמן נטשו? למה אף אחד לא חושב על כל אלפי הילדים שעלולים להפגע בגלל הסדרה המסריחה הזו?
 

inush2

New member
ממש לא יחשבו שזה לגיטימי...

כי אם היית רואה את הסידרה היית מבינה. זה לא ממש כייף להתפס על חם מול מליון מצלמות ואם הנבגד שלך. אני לא בגדתי ואני מקווה לא נבגדתי אבל הפורום הזה הוא דווקה רעיון טוב. יהיו אנשים שיתפתו לבגוד ויהיו אנשים שדווקה בגלל הפורום הזה ממש לא יעיזו לעשות את זה. ולהשוות בגידה לרצח ולאונס????? בבקשה תרגיעו דרך עגב אני חדשה פה אז שלום לכווולם
 

DrRA

New member
תשאלי אדם שאישתו בגדה בו איך הוא

מרגיש, ואז אולי תביני. כן, אני כן משווה בין בגידה לרצח ואונס. אבל בעוד אונס פוגע באדם אחד, הרי בגידה פוגעת לא רק בבן זוג אלא בכל הילדים המשותפים וגם בילדים שעוד לא נולדו, כי כל האוירה בבית משתנה, ואיך אישה יכולה לגדל ילדים אם הראש שלה נמצא במקומות אחרים. זה פשע.
 
מציאות כפי שהיא באמת בלי במאי בלי ח

המטרה של הפורמים היא לדבר על הכל עם כולם ללא הזדהות ובכך להיות באמת אמיתיים! וזה כל היופי שבדבר דווקא הסידרה הזו מראה כמה זה פוגע לבגוד ולא מעודדת בגידה ואולי אנשים יבינו ויפחדו אחרי שהם רואים מה קורה לבוגד- הפדיחה והבושה שהוא נאלץ לעבור הסידרה משודרת כבר 5 עונות! אני הייתי מכורה לערוץ הזה בייס 28 ועכשיו בהוט 34 זו מציאות כפי שהיא באמת בלי במאי בלי חדרי עריכה ולא רק הבוגדים היא סידרה מעולה ומצחיקה גם כל השאר
 

Diva666

New member
בגידה

בגידה זה לא ריגוש זה רצח ושוד האמון של הנבגד את לא יכולה לבגוד במי שלא אכפת לו ולבגוד במי שאכפת לו זו תת רמה ושפל אנושי.
 
אני מסכימה עם דברי הכועסים

הסידרה, שראיתי אותה כמה פעמים (והתחילה לשעמם אותי, כי היא חוזרת על עצמה), לא מעודדת בגידה, אלא להפך: מראה לאנשים שבוגדים מה יכולות להיות התוצאות של בגידה לנבגדים ולילדים ולבוגד עצמו, שמושפל ברבים. אבל אתם צודקים, שבגידה זה דבר מגעיל ובלתי נסלח. אני בעצמי לא בגדתי, אבל הייתי קרובה לסיטואציה כזו, כאשר לפני כמה חודשים נפגשתי עם ידיד טוב שלי מהצבא, לאחר כ14-13 שנים שלא התראנו. אני נשואה 10 וחצי שנים, עם 2 ילדים אגב. הסכממתי להיפגש איתו רק לשם סקרנות, איך הוא ניראה היום, לזכר ימים עברו. שהגענו ראיתי, והוא לא הסתיר, שהוא לא מעוניין רק בפגישה של ידידים, אלא יש בו עיניין "לחדש ימים עברו". הוא לא לחץ ולא הכריח, אבל רמז שלא היה אכפת לו לשכב "אבל רק אם את רוצה". הוא לא רצה לשבת בבית קפה, כי פחד שיראו אותו וילשינו לאשתו, ולכם ישבנו באוטו שלו כל הזמן. אני יודעת שזה נשמע מטופש ונאיבי, אבל למרות שאמר לי ישירות מה הוא רוצה (אבל לא רק בשביל זה בא לפגישה), אני סמכתי עליו, כי אני מכירה אותו שנים, והיתה לי הרגשה שאפשר לבטוח בו. הוא רצה לנשק אותי וגם סירבתי, ורוב הפגישה רק דיברנו, שהוא מידי פעם מדבר על בגידות ו"מה הפנטזיה שלך?" וכאלה. יצאתי מהאוטו שלו בתחושה רעה וזולה, למרות שלא קרה כלום. מאז עברו כ4-5 חודשים, ומיותר לציין שהוא לא התקשר אליי יותר. אני התקשרתי פעם אחת כשבועיים לאחל לו מז"ט ליום הולדת, והוא נשמע כזה "נעלב" שלא רציתי "לתת לו" ולא הרים טלפון. וכמובן שאני שמחה על ניתוק הקשר.
 

tzahi73

New member
נפלא ? לשוחח על בגידות זה נפלא?

הקשיבי לי בגידה זה דבר נלוז , פטאתי , של אנשים עלובים שאינם מסוגלים להתמודד עם האמת ולהתייצב מולה בגאווה ומעדיפים לשקר לבני הזוג ולדפוק את החיים שלהם בשביל חתיכת "בשר" , אני מייחס לאנשים שבוגדים , שמשקרים ומרמים את בני זוגם בדיוק בפירוש המילולי :"בוגדים שקרים ורמאים" ובקיצור אנשים עלובים. אני יכול לספר לך על עשרות אנשים שאני מכיר שנדפקו חזק בגלל שלא ידעו איך להתייצב מול האמת ומול קשיים ולהתמודד עם זה כמו גבר.. אבל נפלא ? הדבר הכי נפלא פה בפורום הוא העובדה שיש כ"כ הרבה שנגעלים מהפורום הזה.
 

chuli

New member
../images/Emo46.gif פורום מגעיל

זה בסדר, DrRA, פה גם בוגדים וגם מקבלים פרסים על זה........ כל הכבוד! תמשיכו לטפוח על השכם לאנשים כאלה......
 
ממש גועל נפש.

אני חייבת לציין שזה ממש גועל נפש שבכלל פתחו פורום כזה. איך נותנים לאנשים חופש לדבר על הדברים האלה כאילו זה בסדר זה רק נותן לגיטימציה לאנשים לפעול . זה מעולם לא היה בסדר ולעולם לא יהיה בסדר. ומי שבוגד הוא פשוט גועל נפש של אדם. שלא יודע להיות כנה ואמיתי עם עצמו שלא לדבר עם הסביבה שלו. נ-ק-ו-ד-ה.
 

ד קובי

New member
אנשים תרגעו מדובר בתכנית טלוויזיה

לא מעודדים כאן בגידות בבני זוג, אלא מדברים על מה שהיה בתכנית וכיצד נתפסו הבוגדים.
 
עובדה שיש אנשים שכן מדברים על זה

וכן מספרים איך הם חיים את חייהם הכפולים. מה אתה מתמם פתאום? הרי ברור לי שזה לא שועלים בעדר כבשים.
 

tzahi73

New member
מזמן הגעתי למסקנה

שתפוז זה אתר לסוטים , פדופילים ובוגדים הכל מותר בשם הרייטינג
 
למעלה