תצוגת דגם תלת מימדי כ- Clay

Guyavech

New member
תצוגת דגם תלת מימדי כ- Clay

שלום נתקלתי ברשת כמה פעמים בעבודות תלת מימד שמוצגות כ-"Clay". (ראו דוגמאות 1, 2). שאלתי היא כיצד ניתן להשיג את האפקט ב 3DSMAX 9? תודה גיא
 

מיכאל ג

New member
עם תאורה מסוג SKYLIGHT

או עם רינדור במנוע רינדו מנטל ריי , VRAY, BRAZIL עם GI.
 
איך עושים ambient ocllusion במקס בלי MR?

שמים skylight בצבע לבן, מפעילים את ה raytracer (ללחוץ על 9) שמים את חומר הדיפולט של מקס ומרנדרים. התוצאה דומה. נראה לי שזה הקשר. יש פעמים מסוימות שזה אפילו יותר מהיר. וגם רינדור GI עם חומר הדיפולט של כל תוכנת רינדור ייתן תוצאת clay כמו שמיכאל כתב.
 

מיכאל ג

New member
בנוסף, הדוגמאות שהוא הראה,

אינן של ambient occlusion, ניתן לראות צללים מדויקים יחסית של עצים על הקיר - אלו סתם רינדורים של מודל לא מטוקסטר, אבל עם תאורה טובה. פעם פעם לפני שהיה GI הייתי עושה דברים דומים עם כמות גדולה של אורות shadow map מסביב לסצינה.
 
למעלה