תצילו אותי ,קאיה סורנטו !!!!!

saarmaoz

New member
תצילו אותי ,קאיה סורנטו !!!!!

יש לי קאיה סורנטו 2004 עם בעיה מוזרה מאוד !!!! כל יום אני ממלא ליטר וחצי מים המים נעלמים ושום מוסך לא יודע לאיפה אין נזילות,הוחלף רדיאטור לפני חצי שנה במוסכים שהייתי (לפחות 7) נאמר לי שהכל עובד תקין והדרך היחידה לפתור את הבעיה זה לפתוח את המנוע ורק אז ידעו מה הבעיה אנא עיזרו לי לא רוצה להשקיע בהחלפת מנוע או בראש מנוע האם יש מישהו שיודע מה יכולה להיות הבעיה?? והאם אתם מכירים מישהו מומחה שמבין קצת יותר מהמוסכניקים הרגילים שיכול להכריע בעניין ? תודה מראש
 

noki4

New member
לאחר שהמים "נעלמים" על איזה קו במדיד של מיכל

הפלסטיק הם עומדים, האם מתחת למינימום או מעל המינימום? האם הם נעלמים ממיכל הפלסטיק/עיבוי או נעלמים בעת שאתה מסתכל לתוך הרדיאטור? ברוב המכוניות המים צריכים להיות מעל קו המינימום במיכל הפלסטיק, אם תמלא עד המכסימום , אזי בעת הפעלת המנוע ובהגיע המנוע לחום עבודה המים יצאו החוצה דרך צינור העודפים ואמורים לרדת למצב של מעל קו המינימום שזה מצב תקין. אני מקווה שכאשר אתה כותב מים אתה מתכוון לנוזל קירור ייעודי. האם בדקת את פקק מיכל הפלסטיק/עיבוי? האם בדקת את פקק הרדיאטור? איך בדקת שאין נזילה? האם מילאת מים עד המכסימום ,הפעלת מנוע במצב של חניה, שמת נייר לבן נקי מתחת לכל איזור המנוע,ונתת למנוע להגיע לחום עבודה עד למצב שבו המאוורר החל לפעול? האם ניסית לשים ניירלבן נקי מתחת לכל איזור המנוע למשך לילה שלם?
 
תשובה עיניינית ביותר. קבל ח"ח

לטעמי החלק החשוב בתשובה הוא מה נמדד כחוסר מים (נוזל קירור !). עוד בדיקה שלא הזכיר פותח השירשור= בדיקת לחץ מים (לראות אם מערכת הקירור "מחזיקה" לחץ).
 
מה קורה עם המים והסורנטו ?

האם אתה יכול לשתף אותנו? ע"מ שלא נמות טפשים ?
 
מכיר את הסיפור,

בסורנטו המיכל עיבוי הוא חלק מהמערכת ונתון ללחץ כשהמנוע מתאמץ . כשהמנוע עובד בטמפ' עבודה המיכל "מתנפח" ומאבד מיים. פשוט תבדוק את המיכל לנזילות תחת לחץ. במוסך טוב ידעו לעלות על זה בשניה (למשל קיה יפו) הם ינפחו לך את המיכל במשאבה ויראו לך את הנזילה. בעיה ידועה בסורנטו, פשוט תחילף מיכל
 
למעלה