תקלה בשירות האינטרנט של הוט

AsafKorem

New member
תקלה בשירות האינטרנט של הוט

הי חברים!
אני מאמין שמקור התקלה בהוט..ורוצה להאמין שהיא פתירה בקלות
אני פשוט לא יודע איך לגשת לבעיה.. וצריך את עזרתכם
שמי אסף ואני בעל האתר [URL]http://www.freesite.co.il[/URL]
הרבה גולשים המנסים להיכנס לאתר שלי נתקלים בבעיה והדפדפן מציג להם דף שגיאה שהעמוד לא קיים
עכשיו אני בבדיקות כל הזמן על האתר, והוא עובד פיקס (אני לקוח בזק, וגם באמצעות נטויזן עולה מצויין)
מסתבר שכל הגולשים המתלוננים (ביינתים כבר 3 פנו אלי) הם לקוחות של האינטרנט של הוט נט!
מה יכולה להיות הבעיה לדעתכם? איך אני פותר אותה? למי ניתן לפנות
ואם למישהו יש פה הוט וגם אצלו קיימת הבעיה אשמח אם הוא ידווח לי על כך
תודה רבה!

 

rafid1

Active member
מנהל
http://192.115.31.6 ?

יש פינג ולא נגיש בדפדפן. דבר עם הוטנט.


CacheHost: 46.101.167.211.static-de.twistednetworks.net
ErrPage: ERR_CONNECT_FAIL
Err: (111) Connection refused
TimeStamp: Sun, 10 Jan 2016 05:52:16 GMT
ClientIP: 37.142.162.201
ServerIP: 192.115.31.6
HTTP Request:
GET / HTTP/1.1
Host: 192.115.31.6
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; rv:43.0) Gecko/20100101 Firefox/43.0
Accept: text/html,application/xhtml+xml,application/xml;q=0.9,*/*;q=0.8
Accept-Language: en-US,en;q=0.5
Accept-Encoding: gzip, deflate
Referer: http://192.115.31.6/
Proxy-Authorization: Basic cmFmaS1kQDAxMy5uZXQ6cmFmaWRhcjE=
Connection: keep-alive
 

AsafKorem

New member
כנראה שהסתדר תודה

דיברתי עם הוטנט אמרו שיטפלו בזה.. בזמן שהייתה בעיה
האתר עובד ללקוחות הוטנט עכשיו
אני לא יודע אם העבירו את הפנייה שלי וסידרו בעצמם או שזה סודר לבד "עם הזמן"
תודה למתייחסים!
 

rafid1

Active member
מנהל
אולי כי שלחתי להם פניה לשירות לקוחות באתר

שאם אין גישה - אין לי מה לעשות אצלם יותר...
 

AsafKorem

New member
תודה רבה, מעבר לתיקון הליקויים אצל הלקוחות

זה עזר לי המון! עצוב לקבל הודעות מגולשים מאוכזבים שלא מצליחים להיכנס לאתר שלך וידי כבולות.
זה אולי באמת מה שעזר כי רק שמאיימים עליהם הם מתחילים לעבוד חחח
 
למעלה