"תקלה מערכתית בהוטנט" עם חיוב כפול

z x 7 r

New member
"תקלה מערכתית בהוטנט" עם חיוב כפול

ראיתי עכשיו שחייבו פעמיים את הכרטיס, (דווקא כשעזבתי אותם?) - התקשרתי לבדוק. הנציגה בלי לבלבל במוח הסבירה שהייתה להם תקלה מערכתית והיה חיוב כפול, ותוך 7 ימי עסקים יזכו את החשבון.

מי שבהונט - תבדקו שלא חייבו אותכם פעמיים.
 

wizard8

New member
אכן הוטנט חייבו אותי פעמיים ולפני שהספקתי להבחין הם זיכו

אותי להפתעתי הרבה
 

z x 7 r

New member
עכשיו גם אני ראיתי את הזיכוי. טוב - טעויות קורות

למרות שאם הטעות לא הייתה קוראת - בכל התקופה לא היה יוצא לי לדבר איתם אף לא פעם אחת, מרגע שעשיתי את החיבור דרכם ועד שהתנתקתי (לא זוכר כמה זמן בדיוק, שנתיים בערך).
 
למעלה