אין כלל שאלה של אחריות. נזק לא חייב להיות במזיד אלא ברשלנות, כפי שקרה כאן. ההיקף הגדול, יש לאמר חסר התקדים, של התקלה מוכיח את הרשלנות - בדיקה סבירה של העדכון הייתה אמורה לגלות את הבאג.
עפ"י המאמר החשיפה של חברות הביטוח כנראה מוגבלת (הכוונה למבטחים של מי שנפגע) כי הפוליסות בדר"כ לא מכסות סיכון כזה:
Although standard cyber insurance covers cloud downtime due to security failure, operational failure or system failure of the insured's own operations, it typically does not cover downtime due to non-malicious cyber events at a third-party network service provider," said Loretta Worters, a spokesperson at the Insurance Information Institute.
מבחינת שוק הביטוח מדובר בארוע קטן, מבחינת החברה , הנזקים גדולים בהרבה מהונה העצמי
באשר לבוררות - קשה לי להאמין - יהיו המוני תובעים, חברות עורכי דין מלקטות אותם כעת , סיכויי התביעה מצויינים ומה אפשר יהיה להשיג בבוררות?
התביעות הופכות לנשיה שהחברה תאלץ להפריש בגינה שלא לדבר על הוצאות משפטיות גדולות, ושוב , זו חברה שאולי תרוויח 200 מיליון ב 2024