תקנה נוספת שאמורה להקל על הצרכן

Osnatz1

New member
אני שונאת את הקטע הזה של להשאיר הודעה

פלאפון עשו את זה עוד מלפני החוק וזה היה מרתיח אותי. זה גם לא היה אופציה, באיזשהו שלב אחרי המתנה של X זמן השיחה פשוט נותקה אחרי הודעה מוקלטת כלשהי שיחזרו אליי בגלל העומס.
לרוב זה לא עניין של דקות עד שעה וזה לא שאני יושבת על הספה כל היום עם החשבוניות ומחכה שיתקשרו אליי, אני מתקשרת כשנוח לי וכשאני פנויה לדבר.
עם המזל שלי תמיד חזרו אליי כשנכנסתי למשמרת/הייתי בנהיגה/חדר כושר וכו' והם גם לא מנסים פעמיים, אז חוזר חלילה...

כמה טוב שעברתי לגולן.
 
אני דווקא אוהבת את זה

ועשיתי את זה לאחרונה מספר פעמים, חזרו אלי יחסית מהר וחסכו ממני את ההמתנה על הקו. אולי זה תלוי מי החברה. אני יכולה לספר על שני מקרים אחרים בהם מלאתי טופס "צור קשר" דרך אתר החברה ואף אחד לא יצר איתי קשר...
 
למעלה