תקציבי בזבוז בעולם הפרסום

רוני דק

New member
תקציבי בזבוז בעולם הפרסום

לאחרונה כשאני צופה בפרסומות ישראליות זה קצת מטריד אותי לראות שכל אותם תאגידי ענק (שהיו תחת האג'נדה של המאבק החברתי רק לא מזמן) כנראה מוציאים תקציבי ענק (כך זה נראה לפחות) על הפקת פרסומות.
נכון - לצופה הנורמטיבי שלא חושב על כמה זה עלה להם זה יכול להראות משעשע, מרגש ואפילו משכנע.
אבל אם מתעמקים מבינים שמדובר בכסף של ציבור הצרכנים שבסופו של דבר מממן את זה.

מה דעתכם בנושא?
האם לא כדאי במקום זאת לצאת עם פרסומים קצת יותר צנועים ולהוריד את מחירי המוצר?
 
אין ספק צודקת,
הבעיה שאת החברות הגדולות ..

ממש לא מעניין במיוחד ההגיון הכלכלי הפשוט כל כך שהצגת, אלא התחרות והשמירה על נתח השוק שלהם בארץ ובעולם.

ברגע שיהיה קשר ישיר בין חברה שחושבת על טובת הצרכן, לא כסלוגן מטופש או קמפיין שקוף ולא אמין, אלא תיקבע עובדות , תועלת מוכחת לצרכן,
במחיר, בשירות, בכל תמהיל המוצר סביב הלקוח, אולי ניראה שינוי במודל הכל כך שיגרתי ונדוש, פרסום מנותק מתועלת וערך מוסף לצרכן.
 

רוני דק

New member
נכון מאוד! אז אולי אנו כצרכנים נתחיל בשינוי?

הרי כפי שמוטי אומר, לתאגידים זה לא ממש אכפת כי הכסף על פרסום יוצא בסופו של דבר מכיס הצרכן.
אולי כדאי שנראה בדרך כלשהי שאנחנו נגד פרסום בזבזני.
לדרג אותו נמוך בסקרים, להעביר ערוץ ברגע שמשודר (להשפיע על הרייטינג)

ורק אז - לתאגידים יהיה אכפת מה אנחנו חושבים ואולי יתחילו לצמצם.
הבעיה היא שגם אם הם יחסכו בפרסום - סביר להניח שיהנו בעצמם מהכסף שנחסך ולא ינתבו אותו עבור הוזלת מוצרים.

הצרכן צריך לשלוח מסר ברור- אנו בוחרים במוצר זול המפורסם בעלות צנועה!!!
לא במוצר יקר בהגזמה כי הפרסומת שלו מושקעת...
 
למעלה