תקציבי בזבוז בעולם הפרסום
לאחרונה כשאני צופה בפרסומות ישראליות זה קצת מטריד אותי לראות שכל אותם תאגידי ענק (שהיו תחת האג'נדה של המאבק החברתי רק לא מזמן) כנראה מוציאים תקציבי ענק (כך זה נראה לפחות) על הפקת פרסומות.
נכון - לצופה הנורמטיבי שלא חושב על כמה זה עלה להם זה יכול להראות משעשע, מרגש ואפילו משכנע.
אבל אם מתעמקים מבינים שמדובר בכסף של ציבור הצרכנים שבסופו של דבר מממן את זה.
מה דעתכם בנושא?
האם לא כדאי במקום זאת לצאת עם פרסומים קצת יותר צנועים ולהוריד את מחירי המוצר?
לאחרונה כשאני צופה בפרסומות ישראליות זה קצת מטריד אותי לראות שכל אותם תאגידי ענק (שהיו תחת האג'נדה של המאבק החברתי רק לא מזמן) כנראה מוציאים תקציבי ענק (כך זה נראה לפחות) על הפקת פרסומות.
נכון - לצופה הנורמטיבי שלא חושב על כמה זה עלה להם זה יכול להראות משעשע, מרגש ואפילו משכנע.
אבל אם מתעמקים מבינים שמדובר בכסף של ציבור הצרכנים שבסופו של דבר מממן את זה.
מה דעתכם בנושא?
האם לא כדאי במקום זאת לצאת עם פרסומים קצת יותר צנועים ולהוריד את מחירי המוצר?