תקצירי פרקים לחודש יוני

python 4

New member
תקצירי פרקים לחודש יוני../images/Emo26.gif

עלו עכשיו למאמרים, באדיבותה הרבה של המתרגמת הרשמית - שפי
למרות שהשתדלתי לא לקרוא את מה שאני מעלה למאמרים (עשיתי קופי-פייסט מהאי-מייל של שפי) לא יכלתי שלא לקרוא משפט פה או שם - ובהחלט נראה שחודש יוני הולך להיות חודש ענק - מאורעות שחיכינו להם הרבה זמן הולכים להתרחש.. בקשר לתאריכים שמופיעים במאמר - אני כמובן לא סגור על זה. במאמרים של אפריל ומאי הכנסתי את החגים והמועדים בהם לא שודרו פרקים. בקשר ליוני אני כמובן שלא יכול להתחייב, ואם לא ישודר פרק באחד הימים (מסיבה כלשהי) אני אשנה את התאריך במאמר, על מנת שאם למישהו יחסר פרק הוא ידע איפה למצוא אותו. תודה רבה לשפי על התרגומים!
 
../images/Emo207.gif הפרק היום../images/Emo70.gif + סקר קטנטן...

קודם כל תודה שפי ופייטי על התקצירים!
(למרות שגם אני לא ממש מציצה בהם, כי גם ככה אני יודעת מה הולך לקרות בעוד כמה שנים אבל בכל זאת תודה!) ועכשיו הפרק היום איזבלה הזאת ממש חוצפנית!!!
מה היא מחטיפה ללורן כזאת כאפה? עוד אחרי שלורן היתה כזאת טובה אליה ולקחה אותה תחת חסותה כדי שאיזבלה לא תמהר ותעזוב! אז מה היא רוצה ממנה עכשיו? היא זו שהחליטה לעזוב ולא לספר לפול, שתאכל את מה שבישלה לבד! כואב הלב על שרון וניק. אבל אני לא מבינה את ניק. הוא יודע ששרון כזאת רגישה במיוחד כשזה נוגע לילדים שלה, אז איך הוא יכול להגיד ככה בשיא האדישות "אם זה לא הילד שלנו אז נתחיל לטפל בעניין האימוץ כדי שלא תצטרכי אפילו לראות את הילד". קשת רגישות מיסטר! טרישה שוב משתגעת (לא שהיא היתה לרגע בריאה אבל לא משנה). ויקי נראית טוב מתמיד, (ראיין תמיד גרם לא להראות קורנת) וויקטור וניקי ממשיכים במסורת שהתחילו מאז שובה של ניקי: "הבריכה המחוממת", שיהיה להם לבריאות!
* הסקר בהודעה הבאה...
 
תיקו לאיזי וללורן!! תמשיכו להצביע!!

ושאלה קטנה לי אליכם! זו רק אני או שאיזבלה השתכנזה לנו במשך השנים?
כמעט ואין זכר לעור השחום והאקזוטי שלה... (ואל תתנו לתמונה להשפיע על בחירתכם בסקר!!)
 

pumiki25

New member
פוטושופ ;)

ודבר נוסף: מצאתי את עצמי מקפצת מעלה-מטה-מעלה-מטה כשחברה טובה סמסמה לי כדי להודיע שהגברת ויאגרה מתמזמזת לה ב"עקרות בית נואשות" עם שחקן שאני נורא-נורא אוהבת. אני לא בטוחה מי מהשניים הרוויח יותר
 
../images/Emo208.gif איזבלה מובילה...../images/Emo7.gif

כנראה שבכל זאת מרי וויליאמס התעלמה מהאזהרה!
 
למעלה