תראו דבר מגניב

muzza

New member
תראו דבר מגניב

בטח כל אחד מכם קנה פעם את קים קאלסטרום ותהה אם הוא שווה משהו גם במציאות, אז מסתבר שכן.
 
לדעתי...

החוקרים של אס.איי עושים עבודה אדירה... גילו את רובי קין, טיפחו את כל הכוכבים של ווסטהאם... יש להם כשרון.
 

muzza

New member
באמת מי אחראי לקטע הזה?

איך לעזאזל החבר´ה של סי אמ שאוספים נתונים מגיעים למסקנה מי יהפוך לכוכב ומי סתם שחקן? יש להם אחוזי דיוק לא רעים בכלל!
 

Shir17

New member
זה לא כזה קשה...

כל בנאדם עם ידע ממוצע ומעלה בכדורגל יכול לזהות כוכב כבר שהוא בן 16-17(הגיל שבו בד"כ מתחילים השחקנים במנג´ר),ראה מקרה בניון למשל... ועכשיו תזכור שהסקאוטים של SI הם אנשים שמשוגעים על כדורגל ויודעים כל נתון קטן על כל שחקן בקבוצה שלהם ובעולם (למה אני לא סקאוט?) ככה שהם יכולים לזהות שחקן שיהיה כוכב בקלות. סי-אם גילה כ"כ הרבה שחקנים (מסביולה ועד דאלסנדרו) ויגלה עוד הרבה בעתיד (אני מהמר על : טונטון זולה מוקוקו ומקסים ציגאלקו).
 

muzza

New member
לא שמעתי על טסיגאלקו עד לפני 14 יום

קניתי אותו לסן חוזה איירת´קוויקס והוא פשוט מדהים! בעונה הראשונה 15 גולים ב18 משחקים, בשנייה 33 שערים ב35 משחקים. כמעט גול למשחק!
 

Shir17

New member
לפני שבועיים קרה דבר מצחיק

במשחק הגומלין של מכבי חיפה מול בלשינה רמי יצהר דיבר על זה שבלשינה הפסידה בסופה"ש בליגה 2-1 לדינאמו מינסק מצמד של ... נכון, מקסים ציגאלקו - "הלהיט הגדול של הכדורגל הבלארוסי"! עכשיו לפני שאתם מזלזלים תנו לי להזכיר לכם שבלארוס לא הייתה רחוקה מהעפלה למונדיאל מבית שכלל נבחרות כמו אוקראינה של שבצ´נקו, פולין של אוליסדבה ונורבגיה של פלו (וגם וויילס של גיגס וארמניה אבל זה לא אומר כלום). טוב נו, מצד שני האלופה שלהם היא קבוצה כמו בלשינה שהיא אפילו לא ברמה של מרכז טבלה בליגה הלאומית שלנו...
 

WarrenG

New member
זה כלום ליד מה שהוא עשה אצלי באיאקס

הוא כבש 91 גולים בעונה (50 משחקים) הוא שיחק חלוץ בודד כשמצידו יש את פיוטר ברוזק(ימין) ומידו/איזמאילוב (שמאל) זה היה פשוט מדהים - זה היתה העונה הראשונה שראיתי אותו אי פעם (ועשיתי המוןןןןןןןן עונות במנג´ר) והוא נראה לא הכי הכי בעונה הראשונה אז שמתי אותו ברסרבס - הוא כבש 36 גולים ב20 משחקים אז אמרתי אני יעלה אותו לבוגרים - מחליף לקונסטיניו הקפריסאי והוא דפק לי 5 גולים כשהוא נכנס כמחליף בחצי השני ומאז כל עונה 75- 80 גולים וכל תואר אפשרי (אישי וקבוצתי)
 
למעלה