שלבים..
אני חושב שכל השלבים שלה יפים, אני מאמין שאם היא ישר הייתה יוצאת עם MONSTER FAME הוא לא היה מצליח... כי צריך להיות זמר פופ ריקני מצליח כדי שתהיה לך זכות להיות זמר פופ שיכול להוציא מוסיקת פופ עם תוכן. ברגע שאתה מכניס תוכן כמו שהיא עשתה בשירים של MONSTER אתה בעצם עובר על אחד החוקים של פופ ואתה מבקש מאנשים שבאו לרקוד לפי קצב להקשיב למסרים שלך, ואנשים יעשו את זה רק אם הם תופסים ממך. קחו את בריטני לדוגמא... למרות כל הקריירה שלה וכל הקרדיט, כשהיא עשתה את BLACKOUT שהיה אלבום עם מסרים הוא קיבל ביקורות קוטלות! כי אנשים לא באמת האמינו שיש לה מסר להעביר ולא היו מוכנים להקשיב לשום קקה עם מסר, החזירו לה את המסרים שלה עם מסר אחד ברור, שאם היא לא חוזרת לתקופת ההתפשטות שתלך לעזאזל... (ואז היה את היוטיוב של LEAVE BRITNEYY ALONEE) אפשר גם לומר את זה על הפופ הישראלי (נינט) למרות שפופ ישראלי זה ממש שונה מאמריקאי, שהאלבום הראשון שלה היה פופ שפירסם אותה לעומת השני, קומינקטיבי, שהיה אלבום פופ-רוק עם מסרים קיבל קטילה! אין לה בכלל מספיק קרדיט כדי להכניס לרדיו ולראשים של אנשים מסרים.... אין לה קהל שרוצה לשמוע את מה שיש לה להגיד... לידי גאגא הצליחה לבנות לעצמה בזמן קצר קהל איכותי אדוק שמוכן להאזין לכל מני סוגי יצירה שלה, וזה אולי ההישג הכי גדול שלה... המפלצות הקטנות...